مقالات

نیم ست جدید و شیک ! آشنایی با انواع نیم ست ها

نیم ست شیک و جدید

خرید یک نیم ست جدید و شیک رویای هر خانم با سلیقه و سخت پسند است. به طوری که گاهی خانم ها برای پیدا کردن نیم ست مورد پسندشان چندین روز در سطح شهر می چرخند و به گالری های طلا و جواهرات سر میزنند. در برخی موارد نیز نمی توانند نیم ست مورد نظرشان را بیابند و مجبور می شوند طرح مورد نظرشان را سفارش دهند. اما طبیعتا یک نیم ست شیک از نظر همه افراد یکسان نیست. هر خانمی بسته به سبک و سلیقه خود یک مدل نیم ست را زیبا و شیک میداند. شاید مشکل اصلی طراحان طلا و جواهر هم همین موضوع باشد. طراحان باید مدل های مختلف و متنوعی از جواهرات را طراحی کنند تا مشتریان بتوانند در میان تنوع بالا یک مدل را انتخاب کنند. اما ما در این مقاله به چند طرح زیبا از نیم ست اشاره خواهیم کرد. اگر شما نیز از علاقه مندان به طلا و جواهرات هستید تا انتها با ما باشید

 

نیم ست چیست؟

ممکن است برایتان سوال شود که یک نیم ست جدید و شیک شامل چه اقلامی است؟ در واقع نیم ست ها میتوانند از گردبند و گوشواره، گردنبند یا گوشواره و انگشتر تشکیل شده باشند. نیم ست ها در تنوع بسیار بالایی طراحی و به بازار طلا عرضه میشوند. نیم ست ها معمولا برای دختران جوان و افرادی که توان خرید یک سرویس کامل طلا را ندارند. اما باز هم افراد ممکن است به نیم ست ها علاقه بیشتری داشته باشند. با توجه به مشتریان ویژه این قبیل طلا و جواهرات، نیم ست ها به چند دسته عمده تقسیم میشوند.

 

  • نیم ست های طلای کاملا ساده و معمولی
  • نیم ست های طلای مدل تراش
  • نیم ست های نگین دار که ممکن است از نگین اتمی تشکیل شده باشند یا سنگ های قیمتی
  • نیم ست های بدون نگین.

 

در هنگام خرید نیم ست به چه نکاتی توجه کنیم؟

لازم است در حین خرید نیم ست جدید و شیک به برخی نکات توجه کنید:

 

  • تناژ و رنگ پوست: جالب است بدانید هر فردی با هر تناژ رنگ پوست میتواند ست طلای متناسب با خود را انتخاب نماید. افرادی که تناژ پوستشان گرم است بهتر است از قطعات طلا به رنگ طلایی و زرد استفاده نمایند. افرادی هم که دارای تناژ پوستی سرد هستند بهتر است از قطعات طلای سفید رنگ استفاده نمایند. پس در هنگام خرید حتما به این نکته توجه ویژه داشته باشید.

 

  • فرم صورت: در هنگام خرید نیم ست دقت داشته باشید که مدل گردنبند و گوشواره آن متناسب با فرم صورتتان باشد. افرادی که صورت گرد دارند بهتر است از گوشواره های کشیده و گردنبندی با زنجیر بلند استفاده نمایند. افرادی هم که صورت کشیده دارند بهتر است از گوشواره گرد و گردنبندی با زنجیر کوتاه تر استفاده نمایند.

 

معرفی نیم ست جدید و شیک

 

 

  • عیار و شناسنامه: در هنگام خرید لازم است به عیار طلا دقت کنید. شماره و کد آن را چک کرده و کاغذ خرید آن را دریافت نمایید. چنانچه قصد خرید نیم ست جواهر داشتید حتما از اصل بودن ان اطمینان حاصل نمایید. در نهایت نیز شناسنامه آن را دریافت نمایید.

 

  • از فروشگاه معتبر خرید کنید: برای خرید نیم ست طلا حتما به یک گالری یا فروشگاه معتبر مراجعه نمایید. چرا که ممکن است برخی افراد سودجو در این زمینه از شما کلاهبرداری کرده و شما را متضرر نمایند.

 

  • استحکام نیم ست را بسنجید: در حین خرید علاوه بر توجه به انتخاب یک نیم ست جدید و شیک لازم است به استحکام آن نیز توجه کنید. قفل زنجیرا چک و بررسی کنید و از اتصالات حلقه های زنجیر اطمینان حاصل نمایید.

 

انواع نیم ست های طلا

در این بخش به انواع نیم ست شیک موجود در بازار اشاره خواهیم کرد.

 

۱_نیم ست های ساده

از مرسوم ترین نیم ست های موجود در بازار نیم ست های ساده و معمولی هستند. این نیم ست ها فاقد هر گونه نگین و سنگی هستند. گوشواره جواهر ها و انگشتر با طلای ساده طراحی شده اند. این قبیل نیم ست ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند و در میان خانم ها طرفداران خاص خود را دارند.

 

 

۲_نیم ست نگین دار

برخی نیم ست های طلا به کمک نگین های اتمی مزین شده اند. این نیم ست ها نیز دارای زیبایی خارق العاده ای دارند. اما تنها نکته منفی در این قبیل طلاها آن است که افراد در حین خرید طلا را با وزن نگین ها تهیه میکنند اما در هنگام فروش وزن نگین ها از طلا کم میشود. بنابراین اگر قصد خرید نیم ست نگین دار دارید هرگز آن را نفروشید.

 

۳_نیم ست سنگ

برخی دیگر از نیم ست ها به کمک سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی به فروش می رسند. این نیم ست ها نسبت به سایرین دارای ارزش و هزینه بالاتری هستند. این قبیل نیم ست ها نیز دارای طرفداران خاص خود می باشند.

 

 

۴_نیم ست های تراش

از انواع نیم ست جدید و شیک می توان به نیم ست های تراش اشاره کرد. تیم ست های تراش نیم ست هایی هستند که بر روی آن ها تراشکاری های ویژه و منحصر به فردی صورت گرفته است. این تراشکاری ها باعث زیبایی فوق العاده ای در نیم ست شما خواهد شد. اما دقت داشته باشید که کارمزد این قبیل نیم ست ها نسبت به نیم ست های معمولی بالاتر است. البته زیبایی آن نیز نسبت به نیم ست های ساده بیشتر خواهد بود.

 

نبم ست جدید و شیک چه نیم ستی است؟

احتمالا تا اینجا متوجه شده باشید که  نیم ست شیک برای شما نیم ستی است که از هر نظر با شما مچ باشد. از نظر رنگ پوست و فرم صورتتان، از نظر بودجه و توانی مالی شما و غیره. البته در نهایت سلیقه و نظر شما در انتخاب نیم ست حائز اهمیت است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *