مقالات

نیم ست تک نگین ،خیره کننده ترین نیم ست 🔥

نیم ست تک نگین از جمله نیم ست های محبوب و پرفروش محسوب می شود . در کل نیم ست های تک نگین به سبب سادگی و در عین حال زیبایی بی نظیرشان جز پرطرفدار ترین طرح جواهرات محسوب می شوند . به همین منظور مقاله ای ترتیب داده ایم که در آن به طور کامل به بررسی جزئیات این مدل نیم ست بپردازیم. همچنین در اینجا نکاتی را به منظور شناسایی جواهرات برای شما عزیزان بازگو خواهیم کرد. حال چنانچه شما نیز از علاقه مندان این نیم ست  هستید این مطالب را از دست ندهید.

 

انواع نیم ست تک نگین

نیم ست تک نگین در انواع جواهر و غیر جواهر طراحی و به فروش می رسند . در نیم ست های جواهر  از سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی برای ساخت نگین آنها استفاده میشود. اما برای ساخت نیم ست های تک نگین غیر جواهر از نگین های اتمی ارزان قیمت استفاده می شود . به همین دلیل هم تفاوت فاحشی در قیمت این دو نوع ست مشاهده خواهید کرد. همین تفاوت قیمت خود اولین و مهم ترین عامل در تشخیص جواهر اصل از تقلبی است.

اما نگران نباشید، در بخش های بعدی به موارد دیگری جهت تشخیص جواهر اصل از تقلبی خواهیم پرداخت. گفتنی است که نیم ست های تک نگین در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی شده و به فروش می رسند . در همین راستا میتوان به نیم ست تک نگین گرد، نیم ست نگین مربعی، نیم ست تک نگین بیضی شکل و غیره اشاره کرد. حال آنکه نگین مورد استفاده در این نیم ست ها می تواند از الماس، زمرد، فیروزه، یاقوت و غیره باشد.

 

نحوه تشخیص نیم ست تک نگین جواهر اصل از تقلبی

در این بخش از مقاله به نحوه تشخیص نیم ست تک نگین جواهر اصل از تقلبی می پردازیم .

  • نیم ست های جواهر دارای شناسنامه معتبر هستند.
  • نیم ست های جواهر نسبت به نیم ست های معمولی دارای قیمت بیشتری هستند.
  • جواهرات اصل را از گالری های معتبر خریداری نمایید تا از اصالت آن خیالتان راحت باشد.
  • جواهرات اصل دارای کد مخصوص هستند
  • مارک تجاری طلا را بررسی کنید.
  • کیفیت جواهر میتواند در تشخیص اصل و تقلبی بودن آن کمک زیادی داشته باشد.
  • امکان و ضمانت برگشت جواهر وجود داشته باشد. یعنی اگر به صورت اینترنتی یا حضوری خرید کرده باشید تا یک الی دو هفته در صورت بروز هر گونه مشکلی امکان برگشت کالا وجود داشته باشد.

 

انواع نیم ست تک نگین

 

نکات مهم در حین خرید نیم ست

در این بخش از مقاله به نکات مهم در حین خرید نیم ست تک نگین میپردازیم.

 

میزان استحکام محصول: در حین خرید دقت داشته باشید که نیم ست مورد نظرتان از دوام، کیفیت و استحکام بالایی برخوردار باشد. همچنین به نحوه اتصال سنگ ها برروی نیم ست خود دقت کنید. سنگ ها باید محکم در سرجای خود قرار گرفته باشند. در غیر اینصورت ممکن است بر اثر عوامل مختلف شل شده و گم شوند. همچنین اگر سنگ ها به وسیله چسب به نیم ست چسبیده باشند از خرید آن نیم ست صرف نظر کنید. زیرا چسب به مرور زمان خاصیت خود را از دست میدهد.

 

قفل نیم ست: در حین خرید دقت داشته باشید که قفل نیم ست از استحکام خوبی برخوردار باشد. چرا که یکی از عوامل مهم در جلوگیری از گم شدن گردنبند جواهر ، دستند و غیره همان قفل است. پس در هنگام خرید قفل نیم ست مورد نظرتان را به خوبی تست کنید تا از استحکام آن خیالتان راحت باشد.

 

هارمونی با نوع چهره و رنگ پوست

در حین خرید نیم ست تک نگین لازم است به مچ شدن آن با مدل صورت و رنگ پوستتان دقت کنید. چنانچه تناژ پوستی سردی دارید بهتر است از طلا و جواهرات سفید رنگ استفاده کنید. اما اگر تناژ پوستی گرمی دارید بعتر است از طلا و جواهرات زرد رنگ استفاده نمایید.

همچنین اگر صورتتان گرد است بهتر است از نیم ست هایی با نگین بیضی که دارای زنجیر بلند است استفاده نمایید. اما اگر صورت کشیده ای دارید بهتر است از نیم ستی با نگین گرد و زنجیر کوتاه استفاده نمایید.

رعایت تمامی این نکات میتواند در نهایت منجر به خرید یک نیم ست بسیار زیبا و متناسب با ظاهر شما باشد. پس در حین خرید به تمامی این نکات دقت کنید.

 

قیمت نیم ست

از عوامل مهم و تاثیر گذار در حین خرید نیم ست قیمت آن است. بدیهی است که هر یک از ما بر اساس توان و بودجه مالی خود اقدام به خرید یک نیم ست تک نگین میکنیم . اما اگر هدف ما خرید نیم ست جواهر است باید بدانیم که جواهرات با قیمت بسیار زیادی در بازار معامله می شوند . حال آنکه سنگ های مختلف دارای قیمت های مختلفی نیز هستند. مثلا سنگ الماس با برش برلیان با بالاترین نرخ در بازار معامله می شود .

اما اگر برای خرید نیم ست مورد نظرتان جواهر یا غیر جواهر بودن آن اهمیت چندانی ندارد می توانید با یک هزینه کمتر هم اقدام به خرید نمایید. چه بسا نیم ست های بسیار زیبا و ساده تری در بازار هستند که می توان با قیمت خیلی کمتر نسبت به نیم ست های جواهر خریداری کرد.

 

سخن آخر

در نهایت لازم است بدانید که خرید طلا و جواهرات و انواع نیم ست تک نگین یک امر بسیار حساس محسوب میشود. پس بهتر است برای خرید به گالری ها و وب سایت های معتبر مراجعه نمایید. گالری های معتبر بسیار زیادی در شهرهای مختلف ایران در حال فعالیت هستند. که شما عزیزان میتوانید برای خرید به این مراکز مراجعه کنید. اما اگر مرکز معتبری را در محل زندگی خود سراغ ندارید و یا وقت کافی برای مراجعه حضوری ندارید میتوانید از طریق وب سایت ها و خرید اینترنتی اقدام کنید. برای این کار کافیست تلفن همراه خود را بردارید و در یکی از موتورهای جست و جو گر نام گالری مورد نظر خود را سرچ کنید. سپس به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه زیادی خرید خود را انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *