مقالات

معرفی 10 انگشتر لاکچری زنانه سال 2022 💍

انگشتر لاکچری زنانه

انگشتر جواهر از قطعه جواهراتی است که بانوان خیلی به ان علاقه دارند رنان خوش استایل از ان استفاده می کنند . انگشتر ها را می توان با دنیایی ار جواهرات رنگارنگ مقایسه کرد . انگشتر های لاکچری زنانه را با سنگ های قیمتی و کم یاب می توان زیبا کرد

 

1 ) انگشتر طلای نگین دار

از سنگ های قیمتی مثل زمرد ، الماس و . . .

انگشتری با داشتن نگین زمرد که مانند دنیای شگفت انگیز جنگل است همراه پیچ و تابی از طلای سفید اطراف ان می تواند به همراه برقی از طلای زرد  تکمیل کننده ی زیبایی این جواهر  ارزشمند باشد  اگر روی طلاتی زرد ان بخش هایی از سنگ زمرد قرار بگیرد  و اطراف ان نگین ها در هاله ای از سیاهی فرو رود می تواند هدیه ای زیبا برای همسران و دختران تان باشد .

2 ) هارمونی نگین سیترین قهوه ای با طلای زرد

انگشتر طلای زرد زنانه با نگین سیترین  قهوه ای و الماس تراش ، فرمی مدرنیست و درعین‌حال زیبا قالبی از طلای زرد، الماس و سیترین را نشان می دهد. درخشندگی سیترین در این انگشتر طلای زنانه  ی نگین‌دار، حالتی خیال انگیزو لذت بخش و شیرین از حضور یک زنبورعسل را به نشان عموم می دهد و کاربرد موثر جواهرات الماس در اطراف حلقه ی طلای ان، به افزایش زیبایی و تاثیر جذابیت و قدرتمند آن بیشترمی افزاید .

3 ) طلا و جواهر با نگین توپاز

در این انگشتر لاکچری زنانه نگین‌دار سنگ توپاز با همه زیبایی خیره کننده ای که دارد ،   می‌تواند حالتی از الود دریایی به انگشتر بدهد. به این دلیل که سنگ توپازبه رنگ ابی دریایی و اسمانی  به چشم می اید. اما ترکیب تراش‌های مارکیز و اشکی  در انگشتر طلا و جواهر با نگین توپاز و الماس تراش برلیان حالتی جادویی و مفرح از افسانه‌های دریایی را برای مردمان تداعی می‌کند. انحنای طلای سفید که مانند موج های خروشان دریاست که از تراش‌های سنگ توپاپوشیده شده‌اند، قاب ویژه و خاصی به این انگشتر می دهد .

4 ) عناصر دریا در انگشتر مروارید زنانه

و  در نهایت یکی از بهترین مدل های  انگشتر مروارید طلا را در لیست انگشتر طلا ی زنانه ی نگین‌دار قرار دادیم که با هوش و خوش‌ سلیقگی  یکی از بهترین  طراحان جواهرات طراحی شده . قرار دادن 3 مروارید سفید و  درشت روی یک انگشتر طلا زنانه کارراحتی نیست با برگ‌ها و شکوفه‌های کوچک ، پوشیده شده از الماس سفید و در خشان، این انگشتر طلا را متمایز کرده است او مشخصا از ارزش قیمتی  بالایی نیز برخوردار شده است .

5 )  روح طبیعت در انگشتر  زمرد مارکیز

به سراغ انگشتر زنانه با نگین زمرد مارکیز  می‌رویم . این انگشتر زیبا با نگین های سبز الهام گرفته شده از برگ های تازه جوانه زده طراحی و ساخته شده . این انگشتر اسرار امیز را طراحان جوان ایرانی ساخته اند  یک انگشتر غیر متقارن که از طبیعت الهام گرفته شده شده بسیار موفق بوده یک طرف الماس های خوش تراش و یک طرف زمرد های مارکیز .

6 ) راز ها و رمز ها و درخشندگی یاقوت سرخ

با الهام از گل رز سرخ انگشتری طراحی کرده ایم که یاقوتی سرخ روی ان خودنمایی می کند .این انگشتر در فروش اینترنتی بسیار موفق بوده و هر بیننده ای را به خود جذب می کند . یاقوت سرخ این انگشتر با طلای سفید محاصره شده و روی قسمت سفید انگشتر الماس های که به خوبی تراش خورده اند پر شده . این انگشتر اشاره ای به ایران باستان دارد نشان دهنده خون سرخ ارزشمند که شما را از نفرین ها و بدی ها دور نگه می دارد و شکل برش این انگشتر را می توتن نقطه عطف زیبایی و جایگاه ان بر شمرد .

7 )جواهری گران قیمت ولی تک با نگین امیتیست

نگین امیتیست و الماس برش خورده ی گنبدی روی این انگشتر از عوامل زیبایی منحصر به فرد این قطعه جواهر است . در این طرح نگین بزرگ امیتیست درون حلقه ای از صلای زرد قرار گرفته است . این انگشتر به حدی کاریزماتیک بالایی دارد که شما بانوان با سلیقه دوست دارید یکی از ان را در کلکسیون خود داشته باشید .

8)انگشتری با نگین های اوپال

این انگشتر با طلای 18 عیار ساخته شده است و با الهام از پرهای  طاووس نماد زیبایی و شجاعت را به ببینده القا می کند این انگشتر افسانه ای با درخشش سنگ اوپال زیبایی منحصر به فردی دارد . و یکی از چشم گیر ترین اکسسوری های زنانه محسوب می شود که می توان از آن در گردنبند جواهر هم استفاده کرد .

9 ) انگشتری ساخته شده از پلاتین

این انگشتر لاکچری زنانه منحصر به فرد که از پلاتین ساخته شده است . با دو سنگ فیروزه که به صورت دامله برش خورده اند  و رینگ کاملی از الماس های سیاه  دور ان چهره ای معصومانه به این جواهر می دهد تعداد الماس های سیاه این انگشتر انرژی قدرتمندی به ان می دهد و چشم هر بیننده ای را به خود متوجه می کند .

10 ) یاقوت کبود و ریبایی کاریزماتیکش

جلوه ای مدرن از طراحی انگشتر زنانه که می توان به نمایش گذاشت . همچنین طراحی اسرار امیز این انگشتر و چهره گران قیمت یاقوت کبود  این انگشتر را به مرکز توجهات تبدیل می کند . قطعه ای از یاقوت کبود به صورت اشک برش خورده و نگین های کوچکی از همین نگین ان را احاطه کرده اند که روی رینگی از طلای سفید قرار گرفنه اند و روی بعضی از قسمت های این طلا الماس هایی که کروی برش خورده اند قرار گرفته است . این انگشتر جلوه ای سورئال و راز امیز دارد .

 

گشتن در لیست های جدیدترین مدل انگشتر لاکچری زنانه می‌تواند به‌ راحتی انتظار  شما را از طراحی انواع انگشتر طلای زنانه مدرن زیاد کند .شرایط  سفارش طرح انگشتر طلا زنانه در فروشگاه های اینترنتی طلا و جواهرات به شما عزیزان کمک می کند تا علاوه بر مدل‌هایی که در سایت وجود دارند  مدل های طراحی شده خود را در اختیار انها قرار دهید و بگذارید که بهترین طراحان ایران در مورد طرح و تخیلات شما دست‌به‌کار شوند.  شما عزیزان می توانید با هدیه دادن انگشتر به کسانی که دوستشان دارید انها را خوش حال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *