مقالات

سرویس جواهرات عروس

بدون شک روزهای ازدواج و پیمان شیرین آن یکی از لذت بخش ترین روزهای زندگی زوج ها است. همانطور که می دانید برگذاری مراسم ازدواج با به جای آوردن رسم و رسومات همراه است. یکی از رسومات مشترک در میان تمام فرهنگ های کشور خرید سرویس جواهرات عروس می باشد.

امروزه این رسم همانند خرید حلقه ازدواج جواهر و طلا در نزد خانواده های ایرانی بسیار مهم تلقی می شود. خوشبختانه هم اکنون به حسن وجود زرگران و سازندگان طلا و جواهرات مجرب می توان مدل های بسیار متنوعی را در بازار شاهد بود. می دانید که پارامترهای بسیاری نظیر مدل و قیمت سرویس جواهرات عروس بر انتخاب آن موثر اند.

سرویس هایی که ساده و ظریف تر اند به طبع ارزانتر هستند اما نمونه هایی که با جواهر قیمتی مزین شده اند گران بهاترند. اگر شما نوعروس عزیز تمایل دارید زیورآلات تان بیشتر در معرض دید قرار بگیرد سرویس های جواهر نشان برای شما مناسب تر اند.

گوهرها همان سنگهای قیمتی نظیر الماس، یاقوت، زمرد، مروارید و غیره می باشند. جالب است بدانید که دو نگین پرطرفدار و بسیار قیمتی یعنی برلیان و مارکیز در واقع همان سنگ الماس می باشند که در نوع های مختلف تراش داده شده است. سرویس جواهرات عروس شامل ۴ قلم گردنبند، دستبند و گوشواره ها است. گاه در برخی مدل ها انگشتر نیز اضافه شده است.

 مدل های سرویس جواهرات 

  • سرویس طلاسفید عروس با نگین برلیان
  • سرویس طلا زرد عروس با نگین زمرد و الماس تراش برلیان
  • سرویس جواهر عروس و نیم ست مروارید
  • سرویس طلا سفید عروس تک نگین مروارید با انگشتر
  • ست کامل طلا زرد عروس با جواهر یاقوت کبود و الماس تراش برلیان
  • سرویس سنگین جواهر عروس با نگین الماس تراش مارکیز و زمرد
  • همانطور که مستحضرید تنوع زیورآلات به قدری فراوان است که از نام بردن همه مدل ها عاجزیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اجزای سرویس طلا عروس و انواع آن

همانطور که می دانید اجزای سرویس طلا عروس مانند سرویس جواهرات عروس شامل گردنبند، دستبند و گوشواره می باشد. در برخی مدلها انگشتر نیز برای آن ها طراحی شده و یک سرویس پنج قلمی را می سازد. بعضی افراد ترجیح می دهند سرویس های دارای انگشتر را انتخاب کنند و بعضی دیگر بدون انگشتر را ترجیح می دهند و به حلقه ازدواج جواهر بسنده می کنند.

تمام این اقلام در طرح و رنگ یکسان ساخته می شوند و مدلی هماهنگ دارند به همین دلیل به آن سرویس طلا یا همان ست طلا می گویند. سرویس جواهرات عروس همان سرویس طلا می باشد که گوهرهای زینتی و گرانبها روی آن ها کار شده است. انواع سرویس جواهرات عروس از نظر رنگ در سه دسته قرار می گیرند یعنی سرویس جواهرات طلازرد، طلاسفید و رزگلد که درباره هر کدام از آنها توضیح مختصری خواهیم داد.

  • سرویس جواهرات عروس طلا زرد

رنگ زرد سرویس به دلیل خلوص طلا می باشد. فلزات تشکیل دهنده طلای زرد مقدار کمی مس و زینک ترکیب شده با طلای خالص می باشند. به علت نرم بودن طلای خالص باید به آن فلزات دیگری اضافه کرد تا مقاومت و استحکامش افزایش یابد.

  • سرویس جواهرات عروس طلا سفید

طلای سفید در واقع همان طلای زرد است که با فلز سفید رنگ دیگری ترکیب شده است. فلز ترکیب شده می تواند منگنز، پالادیوم، مس، نیکل، روی یا نقره باشد. برخلاف باور عموم زیورآلات طلاسفید بسیار باکیفیت و پرطرفدار هستند. استفاده از نگین های فریبنده همچون الماس زمرد و یاقوت روی آنها درخشندگی و جذابیت دو چندان شان را به همراه دارد.

  • سرویس جواهرات عروس رزگلد

طلای رزگلد همان طلای سفید است که با مقدار معینی فلز مس ترکیب شده. رنگ صورتی یا همان رزگلد آن به خاطر وجود مس در آلیاژ می باشد. سرویس طلا رزگلد نیز یکی از زیورآلات محبوب در میان جوانان امروزی می باشد. در ادامه به روش خرید ایمن سرویس طلا خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید سرویس جواهرات عروس

در این قسمت به راهنمای خرید سرویس جواهرات عروس که یکی از مهمترین دغدغه های ذهنی تازه عروس و دامادها می باشد می پردازیم. هدف از خرید سرویس جواهرات عروس را تعیین کنید

برخی از زوج ها دیدگاهی با عنوان سرمایه گذاری به سرویس طلا دارند. اگر شما عزیزان نیز جزو این دسته از افراد می باشد باید زیورآلاتی را انتخاب کنید که عاری از انواع نگینها و جواهر قیمتی باشند چرا که در زمان فروش بر قیمت طلا تاثیر منفی می گذارند. اما اگر به زیورآلات دیدگاهی صرفا زینتی دارید در انتخاب هیچگونه محدودیتی ندارید.

  • به بودجه تان توجه کنید

پیش از اقدام به خرید سرویس طلا و سرویس جواهر عروس میزان بودجه تان را در نظر بگیرید و متناسب با آن مبلغ مشخصی کنار بگذارید. بدین روش اولین قدم در جلوگیری از ریخت و پاش اضافه و صرفه جویی را برخواهید داشت.

  • ترند روز طلا را از قبل چک کنید

کسانی که تابع مد هستند و ترجیح می دهند بروزترین مدلها را خریداری کنند بایستی از چندین روز قبل ترند روز را چک کنند تا شیک ترین مدل سرویس جواهرات عروس را خریداری نمایند.

  • مدلهای کلاسیک را انتخاب کنید

اگر دوست دارید سرویس طلای عروس خود را تا سالهای سال به یادگار نگه دارید بهتر است مدلهای کلاسیک را انتخاب کنید تا با گذشت زمان از مد نیفتند.

  • خرید طلای عروس را اولویت قرار دهید

بهتر است پیش از لباس عروس طلای عروس را خریداری کنید تا بهتر بتوانید مدل لباس و طلا را هماهنگ کنید. همچنین اگر قیمت طلا و جواهر بسیار بیشتر از قیمت لباس عروس شد و مجبور شدید از هزینه ای که برای لباس کنار گذاشته اید بردارید از باقیمانده هزینه برای لباس مطلع خواهید بود و متناسب با آن مدل لباس را انتخاب خواهید کرد.

فروشگاه اینترنتی خرید جواهرات

امروزه خرید و فروش آنلاین بسیار باب شده است. برخی از فروشگاهها جهت سهولت کار مشتریان امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود در هر نقطه از کشور فراهم کرده اند. بنابراین اگر شما تازه عروسان عزیز تصمیم به خرید سرویس جواهرات عروس گرفته اید اما وقت کافی ندارید می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی فروش طلا مراجعه کنید و خرید خود را در اسرع وقت انجام دهید.

نکات مهم هنگام خرید اینترنتی جواهرات

نکته ای که لازم است ذکر کنیم درمورد یافتن فروشگاه جواهرات مطمئن می باشد. متاسفانه خرید و فروشهای آنلاین موجب فراهم نمودن زمینه ای مناسب برای سواستفاده برخی از شیادان شده است به همین علت ما به شما همراهان عزیز توصیه می کنیم در زمان انتخاب مراکز فروش بسیار هوشیار باشید و محتاطانه عمل کنید.

در همین راستا ما یکی از بهترین فروشگاههای  در سطح کشور را تحت عنوان سایت فروشگاهی طلا و جواهر معرفی می کنیم. اگر شما عزیزان به دنبال باکیفیت ترین و ارزان ترین سرویس جواهرات عروس می باشید مجموعه فروش نامبرده، مطمئن ترین گزینه برای شما خواهد بود.

چنانچه شرایط لازم جهت دسترسی حضوری به فروشگاه طلا و جواهر یونیک را ندارید می توانید با خیال آسوده از گزینه خرید اینترنتی آن بهره ببرید. برای این کار کافی است با اتصال به اینترنت با سایت نام برده وارد شوید و زیورآلات مدنظرتان را پس از انتخاب سفارش دهید. پس از آن منتظر تحویل نمونه خریداری شده درب منزل تان باشید.

یکی از مزایای خرید آنلاین این است که شما می توانید در کوتاه ترین مدت زمان ممکن تصویرهای مربوط به تمامی محصولات را مشاهده نمایید و قیمت آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و بدین صورت از اتلاف وقت تان نیز جلوگیری خواهد شد. فروشگاه جواهرات یونیک خریداران خود را از ارائه شناسنامه جواهرات صادر شده تحت نظارت انجمن گوهرشناسی بهره مند می کند.

خریداران می توانند با داشتن این شناسنامه گوهرهای خود را در خارج از کشور نیز به راحتی بفروشند. عرضه فاکتور رسمی خرید جهت پیشگیری از ایجاد مشکل در زمان فروش سرویس جواهرات عروس و سایر منسوجات نیز از دیگر مزیتهای باارزش این مرکز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *