مقالات

معرفی انگشتر طلای سفید مردانه

استفاده از زیورآلات از گذشته نزد مردمان رایج بوده است. امروزه نیز به دلیل استقبال افراد ساخت اکسسوری ها دستخوش تحولات و بسیاری شده است. در این پست به یکی از پرکاربردترین اقسام زیور آلات یعنی انگشتر طلای سفید مردانه خواهیم پرداخت.

جالب است بدانید که اکسسوری ها به قدری محبوب اند که علاوه بر بانوان آقایان نیز از طرفداران انواع زیورالات نظیر گردنبند، دستبند، علی الخصوص انگشتر طلا در دو رنگ زرد و سفید می باشند.

انگشتر طلا سفید

بسیاری از مردان رنگ سفید را برای طلا ترجیح می دهند به همین جهت امروزه انگشتر طلا سفید در مدل های گسترده ای طراحی می شوند. نمونه ها به قدری متنوع هستن که تقریبا سلیقه تمامی افراد را پوشش می دهند.

خوشبختانه هم اکنون زرگران ماهری در بازار مشغول ساخت جواهرات به صورت حرفه ای هستند چنانچه شما عزیزان مدل خاصی در ذهن دارید می توانید آن را به طلاسازان سفارش دهید تا به بهترین نحو برای شما بسازند.

البته باید دقت کنید که طلا ساز و جواهر ساز باید فردی حرفه ای و قابل اعتماد باشد. در ادامه با چند نمونه از انواع انگشتر مردانه طلا سفید آشنا می شویم.

  • انگشتر مردانه طلای سفید جواهر یاقوت کبود و الماس تراش برلیان
  • انگشتر مردانه فیروزه شجر طلای سفید و جواهر نگین الماس تراش برلیان
  • انگشتر طلای زرد و سفید رولکسی مردانه جواهر با نگین یاقوت قرمز و الماس تراش برلیان
  • انگشتر طلای سفید و جواهر با نگین توپاژ آبی و الماس تراش برلیان
  • انگشتر طلای سفید آقایان با سنگ اونیکس و الماس تراش برلیان
  • انگشتر یاقوت سرخ مردانه با طلای سفید خاص و نگین الماس تراش برلیان
  • انگشتر مردانه صلیب طلای سفید با نگین الماس تراش برلیان
  • انگشتر مردانه طلای سفید گنبدی شکل با الماس تراش برلیان

ما را در ادامه این مطلب همراهی نمایید تا با ویژگی ها و نحوه مراقبت از طلای سفید و همینطور انگشتر طلای سفید مردانه آشنا شوید.

ویژگی های انگشتر سفید مردانه

در این بخش ابتدا به معرفی طلای سفید و سپس به ویژگی های انگشتر طلا سفید مردانه خواهیم پرداخت. قابل ذکر است که این ویژگی ها بین تمام زیورآلات سفید مشترک است. پیش از هر چیز لازم است بدانید که در طبیعت چیزی به نام طلاسفید وجود ندارد.

به عبارت دیگر ما هرگز طلای سفید از معادن استخراج نکرده ایم. در واقع طلای زرد در ترکیب با فلزات دیگری به طلای سفید تبدیل می شود.

این فلزات می توانند شامل منگنز، نقره، روی، پالادیوم، نیکل یا مس باشند. پس از ساخت انگشتر طلای سفید مردانه یا سرویس طلا سفید روی آن با لایه ای از جنس فلز رودیوم آبکاری می شود تا درخشش آن بیشتر شود. همچنین رودیوم باعث سفیدی بیشتر نیز می شود.

انگشتر طلا مردانه همانند دیگر منسوجات طلا سفید از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است. حتما می دانید که عیار طلا با میزان استحکام آن رابطه عکس دارد. بدین منظور که هر چه میزان عیار طلا کمتر باشد استحکام آن بالاتر خواهد بود.

دلیل این امر آن است که طلایی با عیار بالا به معنای خلوص بیش تر می باشد. بدیهی است که طلا فلزی نرم است و باید با فلزات محکم تر دیگری ترکیب شود تا استحکام یابد.

نکته قابل ذکر این است که اگر طلای زرد با فلز پالادیوم آلیاژ شود رنگ طلا را به خاکستری سوق می دهند به همین علت به استفاده از روکش رودیوم نیازی ندارد.

مقاومت و استحکام انگشتر سفید مردانه ساخته شده از طلای سفید بسته به نوع فلزات ترکیب شده با طلا می باشد. فلزات مد نظر همان نیکل، پالادیوم، منگنز و غیره می باشند که در سطرهای بالاتر ذکر شدند. به طور مثال نیکل فلزی مستحکم است که برای ساخت زیورآلات سفید با دوام بالا بکار می رود.

روش های نگه داری انگشتر طلای سفید مردانه

امروزه با توجه به قیمت گزاف طلا آشنایی با روش های نگهداری انگشتر سفید مردانه جهت ماندگاری بالا اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. در این مطلب ما به شما راه های اصولی مراقبت را  آموزش می دهیم.

  • پیش از حمام کردن یا رفتن به استخر انگشتر سفید مردانه را از دست خارج کنید.
  • در هنگام استفاده از مواد شوینده نیز از آن استفاده نکنید. چرا که مواد شوینده همچون صابون باعث کدر شدن رنگ طلا سفید می شود.
  • زیورالات سفید را از مواد اسیدی همانند آبلیمو دور نگه دارید.
  • برای نگهداری طلای سفید جعبه مخصوص آن را از طلافروشی تهیه کنید و درون آن قرار دهید.
  • اگر انگشتر دچار خراش های سطحی شد می توانید آنها را با پارچه های مخصوص جلادهی برطرف کنید. این پارچه ها در فروشگاه های وسایل طلاسازی و زرگری موجودند.
  • بهتر است هر چند مدت یک بار طلاسفید را شست و شو دهید. برای اینکار درون یک ظرف عمیق آب و مقداری مایع ظرفشویی بریزید. سپس قابلمه را روی اجاق گاز قرار دهید.

انگشتر یا سایر زیورآلات طلا سفید را در کف ظرف بگذارید و صبر کنید تا آب جوش بیاید.

لازم به ذکر است که رنگ سفید طلا و همینطور انگشتر طلای سفید مردانه به علت روکشی شدن آن با رودیوم است که بطور طبیعی پس از حدود یک سال تا ۱۸ ماه  کم کم از بین می رود.

بنابراین با وجود رعایت دقیق روش های نگه داری پس از گذشت مدت زمان ذکر شده انگشتر طلا سفید شما رو به تیرگی و کدر شدن می رود. برای رفع این مشکل باید به متخصصان مربوطه مراجعه کنید تا روکش رودیوم تجدید شود.

قیمت فروش انگشتر مردانه طلای سفید

با توجه به تورم و نوسان قیمت ها نمی توان عدد ثابتی برای میزان قیمت زیورآلات معرفی کرد. متاسفانه همین موضوع باعث ایجاد زمینه ای مناسب جهت سواستفاده برخی از فروشندگان سودجو از مشتریان شده است.

بنابراین انتخاب مرکز فروش قابل اطمینان مهم ترین مسئله برای خرید انگشتر طلا مردانه و دیگر اقسام زیورآلات است. یکی از بهترین و مشهورترین فروشگاه ها و سایت اینترنتی، با نام معتبر سایت فروشگاهی جواهرات می باشد و همانطور که از نامش پیدا است علاوه بر خرید حضوری امکان خرید طلا و جواهر آنلاین و اینترنتی را برای مشتریان فراهم آورده است.

شما عزیزان می توانید با استفاده از اینترنت به سایت مذکور مراجعه نموده و پس از دیدن تصاویر مربوط به محصولات نمونه پسند شده و همچنین قیمت آنها و قیمت فروش انگشتر طلا مردانه دست به انتخاب بزنید و گزینه را به صورت آنلاین سفارش دهید تا در کوتاه ترین مدت زمان ممکن درب منزل شما تحویل داده شود.

دقت کنید که قیمت همه محصولات به صورت آپدیت و به روز شده ذکر شده است. پس از انتخاب نمونه، قیمت مربوط به آن، اجرت ساخت، مالیات و نیز سود فروشنده به مشتریان نشان داده خواهد شد.

عرضه فاکتور رسمی محصول خریداری شده از دیگر مزیت های مهم این فروشگاه می باشد که از ایجاد هرگونه مشکل در زمان فروش جلوگیری می کند.

همچنین ارائه شناسنامه جواهرات که تحت نظارت انجمن گوهرشناسی صادر شده، به خریداران انجام می شود. قابل ذکر است چنانچه هیچ کدام از طرح های انگشتر طلا مردانه یا دیگر منسوجات زیورآلات موجود در سایت، مورد پسندتان واقع نشد می توانید طرح ذهنی تان را سفارش دهید تا به بهترین نحو ساخته و برای شما ارسال گردد.

مطمئن باشید قیمتی که می پردازید در برابر کیفیت مطلوب و طراحی بسیار ظریف و خارق العاده بسیار مناسب می باشد و هیچگونه هزینه مازادی از شما دریافت نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *