مقالات

جدیدترین گوشواره جواهر

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که گوشواره جواهر برایتان به عنوان یک زیورآلات مهم تلقی می شود، پس با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های جدیدترین گوشواره جواهر آشنا سازیم.

انسان ها همواره زیبا پسند هستند و  از دیرباز در پی زیبایی و آراسته ساختن خویش می باشند و اساسا این حق بشر است که برای آراستگی و زیبایی ظاهری خود بکوشد.

اما در این میان خانم ها نسبت به آقایان بیشتر به دنبال شیک شدن و زیبا ساختن ظاهر خود هستند. با این که این حس ذاتی است و مذکر یا مونث نمی شناسد و گریبان گیر همه انسان می شود اما در رابطه با خانم ها می توان به جرات گفت که غریزه زیباپسندی قوی تر و جزء لاینفک زندگی آنها می باشد.

در نتیجه این احساس باعث شده تا آن ها به سمت آراستگی از طریق انتخاب لباس های شیک، اکسسوری ها و زیورآلات قیمتی سوق داده شوند.

انگشتر جواهر

و اما طلا و جواهر که به عنوان زینت دهنده های گران قیمت شناخته می شوند، در این خصوص بیشترین رتبه محبوبیت را به خود اختصاص داده اند.

این زیورآلات به شکل گوشواره، انگشتر، دست بند، حلقه، گردن بند، پابند و بازوبند در مدل های تکی یا به صورت نیم ست جواهر، ست و سرویس جواهر ساخته می شوند.

هر کدام از این منسوجات، نزد مردم جایگاه و محبوبیت ویژه ای دارند ولی گوشواره ها فاکتورهایی هستند که به خاطر زیبایی بخشیدن به صورت افراد، هر دو جنس خواهان آن می باشند.

البته در ایران کمتر دیده شده که آقایان از گوشواره استفاده کنند ولی در کشورهای دیگر پوشیدن گوشواره رایج است.

در کشور ما جواهر سازان هنرمند و خلاق، برای طراحی و ساخت گوشواره های زیبا و جدید، نهایت تلاش خود را می کنند تا با ارائه متنوع ترین و شیک ترین نمونه ها، تمام سلیقه ها را پوشش دهند.

معرفی انواع مدل های گوشواره جواهر

گوشواره ها فلزاتی هستند که با جنس و رنگ های متنوع ساخته می شوند که شامل: طلا زرد، طلا سفید، نقره، پلاتین، مس، استیل، تتانیوم و غیره می باشند.

وقتی روی گوشواره های ساخته شده با جنس های نامبرده، نگین یا سنگ های قیمتی سوار کنند، به جواهر تبدیل می شوند و با عنوان گوشواره جواهر شناخته می شوند.

در صورتی که فلز طلا، خالص و بدون هیچ گونه نگین طراحی شود گوشواره طلا خواهد بود. طلا یا جواهرات هر دو زیبا و خواستنی هستند و بسته به سلیقه و بودجه فرد انتخاب می شوند.

اما اگر مدل های آراسته با سنگ، انتخاب اول شما است و گوشواره های نگین دار را می پسندید، می توانید یکی از مدل های آویزدار یا میخی یا سایر نمونه های دیگر را با لباس خود سِت کنید و میان آنها هارمونی خاصی ایجاد کنید.

انواع مدل های گوشواره جواهر

برای شناخت بیشتر نمونه ها به معرفی انواع مدل های گوشواره جواهر می پردازیم.

  • گوشواره جواهر میخی
  • گوشواره جواهر مدل آویز
  • گوشوار جواهر حلقه ای
  • گوشواره جواهر دخترانه
  • گوشواره جواهر گرد
  • گوشواره جواهر حلقه ای پولکی

و سایر نمونه های دیگر که برای مشاهده به سایت فروشگاهی جواهرات مراجعه نمایید و از گالری عکس گوشواره جواهر و قیمت های به روز شده آنها دیدن نمایید.

 انواع مدل ها اعم از گوشواره های پرنگین و تک نگین در گالری سایت جواهرات موجود می باشد. پس برای ایجاد سهولت در خرید و سنجش میزان پس انداز خود با مدلی که در نظر دارید، بهتر است ابتدا از عکس طرح های متنوع گوشواره دیدن نمایید و سپس برای خرید اقدام کنید.

این شیوه نه تنها باعث می شود در انتخاب شما سهولت ایجاد شود بلکه موجب شده تا خریدی رضایت بخش و بدون دغدغه داشته باشید.

تفاوت های گوشواره جواهر با گوشواره طلا

به اینکه جواهر همان طلا است و تنها تفاوت آنها در نگین ها و سنگ های کار شده روی بعضی از طرح های طلا است، اشاره های زیادی کردیم.

اما در این مبحث در نظر داریم این موضوع را بیشتر مورد توجه قرار دهیم تا علاوه بر یادآوری، به مطالب بیشتری دست بیابیم.

پس ما را همراهی کنید تا بررسی کنیم که تفاوت های گوشواره جواهر با گوشواره طلا در چیست؟

  • منسوجات طلا، همگی خالی از هرگونه سنگ تزئینی هستند. در حالی که جواهر شامل انواع سنگ های الماس، عقیق، فیروزه، زمرد، یاقوت، مروارید، توپاز و غیره می باشند.
  • آیتم های طلا به خاطر خالص بودن فلز و خالی بودن از سنگ های تزئینی با این نام شناخته می شوند. ولی جواهرات به واسطه همین سنگ ها تعریف می شوند.
  • نگین در محاسبه قیمت جواهر تاثیر بسزایی دارد. یعنی یک گوشواره زنانه طلا که بسیار ساده طراحی شده است، دارای وزن سبکتر و بالطبع قیمت ارزان تری نسبت به گوشواره ای که با یک سنگ برلیان اصل تزئین شده است.

جدیدترین گوشواره جواهر 2021

با اینکه چند موردی که در باب تفاوت ذکر شد موجب ایجاد تفریق طلا از جواهر می شود، اما از محبوبیت هیچ کدام از آن ها نمی کاهد و زیبایی و القای حس خاص و شیک بودن آن ها به افراد همیشه پابرجاست.

به طوری که گالری های طلا در کشور ما هر ساله پذیرای طرح های متنوع و گوناگون تمام آیتم های مربوط به طلا و جواهر از جمله گوشواره هستند.

چنان چه علاقه مندید جدیدترین گوشواره جواهر 2021 و گوشواره 2020 را مشاهده کنید به سایتی که در مبحث بالا به شما معرفی شد مراجعه نمایید.

نکته: فراموش نکنید که اگر دوست دارید در مجالس یا مهمانی ها بدرخشید، گوشواره های جواهر و طلای مدل بلند و کوتاه را برحسب استایل، فرم صورت، شکل گردن، مدل مو، مدل لباس و زمان و مکان انتخاب کنید.

قیمت خرید جدیدترین گوشواره جواهر دخترانه

یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین اکسسوری ها در میان دختران، گوشواره است. بنابراین برای این قشر از جامعه نیز مدل های خاص و شیکی طراحی شده است که در گالری های طلافروشی همراه با تنوع زیادی عرضه می شوند.

انواع نمونه های گوشواره با نام های بخیه ای، حلقه ای، فانتزی و آویزدار، مدل های محبوب دختران هستند. البته علاوه بر اینها طرح های دیگری هم چون:

  • گوشواره مدل قلبی
  • گوشواره حلقه ای پولک دار
  • گوشواره حلقه ای نگین دار
  • مدل گوشواره به شکل قلب
  • مدل گوشواره منگوله دار

این نمونه ها به شکل شیک و زیبا، مختص دختر خانم هایی طراحی شده که اکسسوری های  مناسب سن خود را می پسندند. طرح های دیگری هم وجود دارند که برای مشاهده آن ها به سایت مربوطه مراجعه نمایید. جهت خرید گوشواره دخترانه جواهر یا طلا مراجعه به فروشگاه جواهرات، مطمئن ترین گزینه است.

چرا که سال هاست با افتخار به عنوان بهترین سایت خرید طلا و جواهر شناخته شده است و بیشترین تعداد طرفداران را از آنِ خود کرده است. برهمین اساس کاربران عزیز می توانند به اصلی ترین قیمت خرید گوشواره جواهر دخترانه  در این فروشگاه دست یابند.

این مجموعه فروش پس از پایان خرید، برگه گارانتی یا شناسنانه محصول را به مشتری تحویل می دهد.

تمام منسوجات جواهر و کلیه منصوبات طلا که در این فروشگاه عرضه می شوند از فلز طلای واقعی و محکم، همراه با کیفیت بالا ساخته شده اند. یکی از ویژگی های مهم این مکان، برخورداری از قابلیت انجام کلیه سفارشات مشتری است. ویژگی ها و خدمات فروشگاه نام برده فراوان هستند و این ادعا را کاربرانی اثبات کرده اند که از این فروشگاه معروف و باسابقه درخشان خرید نموده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *