مقالات

انگشتر برلیان چیست ؟

انگشتر برلیان چیست ؟ با توجه به محبوبیت برلیان و سرویس هایی که با این جواهر کار شده اند درصدد هستیم که در این مقاله درمورد آشنایی با انگشتر برلیان اصل، قیمت، کیفیت، ویژگی و نحوه خرید آن صحبت کنیم پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

امروزه تجارت سنگ های قیمتی و زینتی سود بسیاری عاید تاجران مربوطه کرده است به همین سبب افراد زیادی در حال تجارت و سودآوری از این طریق می باشند.

مسئله ای که در این جا اهمیت دارد تشخیص جواهرات اصل از غیر اصل می باشد چرا که سود بالای تجارت جواهرات متاسفانه باعث سواستفاده بعضی از تاجران و فروشندگان منفعت طلب شده است از همین رو تشخیص انگشتر برلیان اصل از غیر اصل توسط افراد عادی و غیر متخصص تقریبا امری غیر ممکن است.

انواع انگشتر برلیان چیست ؟

به همین علت همواره توصیه بر این بوده که خریداری هر نوع ست و نیم ست جواهرات باید از فروشگاه های مطمئن انجام بشود.
امروزه انگشترهای برلیان در طرح های بسیار مختلف در بازار به فروش می رسند که چند نمونه از آن ها عبارت اند از:

  • انگشتر تک نگین برلیان طلا سفید
  • حلقه طلا سفید پر نگین برلیان
  • انگشتر برلیان مدل فلاور زنانه
  • انگشتر نقره برلیان اتمی زنانه
  • انگشتر نقره زنانه تک نگین برلیان اصل
  • انگشتر طلا سفید برلیان زنانه
  • انگشتر شکوفه طلا برلیان
  • انگشتر طلا سفید برلیان یکپارچه
  • انگشتر طلا برلیان باریک زنانه
  • انگشتر طلا سفید برلیان
  • انگشتر طلا زرد برلیان

این ها فقط چند نمونه مختصر از دریای تنوع انگشتر های برلیان می باشند. زیبایی منحصر به فرد انگشترها و سرویس هایی که با برلیان تزئین شده اند به حدی وسوسه انگیز است که تقریبا ۷۵ درصد از خرید جواهرات در بازار را شامل می شود.

ویژگی انگشتر برلیان اصل

مهم ترین سوالی که ذهن مشتریان را در هنگام خرید سرویس جواهرات مشغول می کند در مورد اصل یا قلابی بودن آن است.
به همین منظور ما در ادامه این مطلب به ویژگی انگشتر برلیان اصل که یکی از پر فروش ترین انواع انگشتر و حلقه هاست می پردازیم. حتما می دانید که برلیان در واقع همان الماس تراش خورده می باشد بنابراین برای بررسی کیفیت برلیان باید کیفیت الماس اولیه مورد نظر قرار گرفته شود.

به طور کلی سه فاکتور مهم تعیین کننده کیفیت الماس هستند که عبارت اند از نوع تراش، ناخالصی، وضوح و رنگ.

1. تراش

چندین مدل تراش الماس وجود دارد اما برلیان بهترین و پرطرفدارترین نوع تراش است. حتما می دانید که تراش دادن این سنگ بر عهده افراد متخصص در این زمینه می باشد چراکه امری بسیار سخت و نیازمند به دقت و ظرافت بالا است.
بنابراین هرچه تراش برلیان حرفه ای تر باشد میزان قیمت آن بالاتر خواهد بود.

2. ناخالصی

الماس هایی که ناخالصی کم تری داشته باشند به مراتب با ارزش ترند. اگر قصد خرید انگشتر جواهر برلیان دارید باید میزان ناخالصی آن را نیز در نظر بگیرید تا خیال تان بابت کیفیت آن آسوده شود.

3. رنگ

رنگ برلیان کار شده روی سرویس طلا و جواهرات باید بی رنگ باشد. البته رنگ الماس های موجود در سراسر دنیا بین بی رنگ تا زرد کم رنگ و قهوه ای کم رنگ است.
پرواضح است که هر چه الماس به سمت طیف بی رنگی نزدیک تر باشد ارزش آن بالاتر است.

۴. وضوح

وضوح برلیان یکی از یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های الماس اصل می باشد. گرچه تشخیص میزان وضوح الماس بر عهده افراد باتجربه و متخصص می باشد اما طبق یک قاعده کلی هرچه میزان لکه ها روی برلیان کم تر باشد وضوح و در نتیجه قیمت آن بیش تر خواهد بود.

مراقبت از انگشتر برلیان چیست ؟

انگشترهایی که با نگین برلیان زینت داده شده اند بسیار گران قیمت تر از سایر انگشترهایی هستند به همین علت مراقبت از انگشتر با نگین برلیان اصل بسیار حائز اهمیت است.

اگر شما عزیزان هم تصمیم دارید این زیبای پربها را تمیز کنید می توانید به روش زیر عمل کنید.

  • برای تمیز کردن انگشتر برلیان ظریف می توانید از مواد شوینده و آب استفاده نمایید اما دقت کنید که شوینده ها باید ملایم باشند.
    مایع ظرف شویی می تواند گزینه مناسبی برای تمیز کردن انگشتر برلیان باشد.
  • اگر روی انگشتر شما لایه ای از آلودگی ها مثل چربی نشسته باشد برای پاک کردن آن می توانید پس از خیساندن با آب و شوینده از یک فرچه ی ملایم مثل مسواک نرم استفاده کنید.
    توجه کنید که مسواک باید حتما بسیار نرم باشد تا باعث ایجاد خراش یا خط خوردگی روی انگشتر یا حلقه برلیان نشود.
  • در مرحله بعد می توانید مجددا آن را به مدت زمان ۲ الی ۳ دقیقه درون محلولی که از قبل آماده کرده اید قرار دهید تا آلودگی ها به طور کامل محو شوند.
  • در مرحله آخر پس از آب کشی و شستن شوینده از روی انگشتر با استفاده از یک پارچه یا حوله نرم و لطیف آن را خشک کنید.
    اکنون که با نحوه مراقبت و تمیز کردن برلیان آشنا شدید لازم است که چند نمونه از مزایای استفاده از آن را ذکر کنیم.
    خواص استفاده از انگشتر برلیان

چرا انگشتر برلیان ؟

انگشتر برلیان جایگاه بسیار ویژه در میان بانوان و نیز آقایان دارد. علاوه بر زیبایی منحصر به فرد دلایل دیگری نیز وجود دارند که باعث محبوبیت آن شده اند.

  • با بیرون راندن انرژی های منفی درونی فرد بدن او را پر از انرژی های خوب و مثبت می کند.
  • ایجاد حس اعتماد به نفس در انسان نیز از مزایای انگشتر برلیان می باشد.
  • تقویت و بهبود کارایی کلیه ها و حتی مثانه نیز از دیگر خواص عجیب آن است.
  • تقویت معده و روده نیز یکی دیگر از تاثیرات حلقه برلیان می باشد.
  • آقایان اگر دچار تردید و بی ثباتی هستند می توانند از انگشتر برلیان اصل استفاده کنند.
  • برخی اعتقاد دارند پوشیدن انگشتر الماس یا همان برلیان می تواند وضع حمل را برای زنان آسان تر کند.

قیمت انگشتر برلیان اصل

برای دانستن قیمت انگشتر برلیان اصل باید با قیراط آشنا باشید. همان طور که می دانید معیار طلا بر وزن گرم است.
اما طلاهایی که با جواهرات و سنگ های گران بها تزئین شده اند به نحوی دیگر اندازه گیری می شود. بدین صورت که وزن طلا یا نقره به کار رفته در ساخت رکاب بر وزن طلا و نگین بر وزن قیراط محاسبه می شود.

قیراط معیار سنجش وزن برلیان و الماس می باشد. مسلم است که هر چه میزان قیراط برلیان بیش تر باشد هزینه آن نیز بالاتر خواهد بود.
گران قیمت بودن سرویس و سِت جواهرات و به خصوص سرویس برلیان باعث سودجویی برخی فروشندگان بی انصاف از خریداران بی اطلاع شده است.

بدین سبب توصیه می شود که جهت خرید انگشتر برلیان اصل حتما به بهترین سایت خرید طلا و جواهر و یا فروشگاه های معتبر و معروف مراجعه نمایید.

سایت فروشگاهی طلا و جواهرات یونیک یکی از برترین و مطمئن ترین سایت فروشگاهی جواهرات آنلاین است و حریفی سرسخت در زمینه عرضه ی طلا و جواهرات اصل برای سایر رقیبان محسوب می شود.

ما برای ثابت کردن صحت این ادعایمان، رضایت و خشنودی مشتریان این فروشگاه را مدرک قرار می دهیم.

چرا جواهرات یونیک ؟

یکی از مزیت های فوق العاده سایت فروشگاهی نام برده که باعث جلب خریداران بسیار شده فروش جواهرات با قیمتی بسیار منصفانه و بدون هزینه اضافی می باشد.

بنابراین اگر به دنبال فروشگاه جواهرات مطمئن و با سابقه درخشان می گردید شک نکنید که مجموعه فروش نام برده بهترین گزینه برایتان خواهد بود.

شما می توانید در صورت نداشتن شرایط مناسب جهت خرید حضوری در منزل بمانید و با استفاده از اینترنت به سایت مراجعه نمایید و انواع زیورآلات قیمتی را در مدل های بسیار متنوع مشاهده کنید.

سپس با ثبت سفارش نمونه مورد نظر را در اسرع وقت در جلوی درب منزل تان تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که ارائه شناسنامه انگشتر برلیان به خریداران از دیگر مزایای قابل توجه سایت فروشگاهی مذکور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *