مقالات

ویژگیهای حلقه و پشت حلقه جواهر

اگر علاقه مندید که با ویژگی های حلقه و پشت حلقه جواهر آشنا شوید، پس با ما همراه باشید تا خلاصه ای از این ویژگی ها را ذکر کنیم.

حلقه و پشت حلقه جواهر

  • اولین ویژگی، قداست و ارزش مند بودن آن هاست.
  • مناسب ازدواج، نامزدی و نشان می باشند.
  • روی انگشتان عروس و داماد زیبایی خاصی ایجاد می کنند.
  • در رنگ های زیبای طلا زرد و طلا سفید یا ترکیبی از هر دو طراحی می شوند.
  • گاهی هم به صورت آب کاری شده با طلا ارائه می شوند.
  • غالباً طرح هایی به روز و مدرن دارند.
  • در انواع جنس هایی چون پلاتین، نقره، تیتانیوم، استیل و غیره ارائه می شوند.
  • به صورت کاملا ساده یا طرح دار در اختیار مشتری قرار می گیرند.
  • در نمونه های تک نگین یا پر نگین به شکل زیبایی طراحی می شوند.
  • قیمت آن ها به وزن حلقه، وزن نگین کار شده، نوع سنگ و ارزش آن از نظر قیمتی یا نیمه قیمتی بودن، نوع تراش و میزان طلای به کار رفته بستگی دارد.
  • در گالری ها به دو صورت تکی و سِت عرضه می شود.
  • قابل سفارش در سایز و طرح های موردنظر کاربر می باشد.

موارد بالا تنها نمونه هایی از ویژگی های حلقه ازدواج و پشت حلقه می باشند. جهت اطلاعات بیشتر، حلقه و پشت حلقه جواهر را در سایت جواهرات جستجو کنید.

علاوه بر این شما می توانید گالری عکس های متنوع از این دو فلز گران بها را مشاهده کنید. که این مورد باعث ایجاد سهولت انتخاب برای عروس و دامادها می شود. زیرا گوناگونی در مدل های ایجاد شده برای حلقه و انگشترهایی که به عنوان پشت حلقه استفاده می شوند، بسیار زیاد است و این موضوع نوعی دغدغه برای بانوان و آقایان ایجاد می کند.

به همین دلیل بازدید از عکس های موجود در گالری جواهرات را پیشنهاد می کنیم.

قیمت حلقه و پشت حلقه طلا سفید

اگر برای خرید حلقه و پشت حلقه طلا سفید به دنبال مکانی مطمئن و معتبر هستید، توصیه می کنیم به بهترین سایت خرید طلا که به سایت فروشگاهی جواهرات معروف است مراجعه کنید. کلیه منصوبات جواهر مانند حلقه و پشت حلقه جواهر در این سایت با نرخ واقعی و اصلی به فروش می رسد. سایتی معتبر با شهرتی چندین ساله است که از فروشندگانی مطمئن برخوردار است.

یکی از مشخصات بارز این مکان، فروش طلا و جواهر با اصلی ترین قیمت و بدون دریافت هیچ گونه هزینه اضافه ای از مشتری می باشد.
چون قیمت طلا متغیر است، بنابراین باعث شده سوداگران سوء استفاده هایی زیادی از این موقعیت داشته باشند و با فروش جواهرات و منسوجات طلا در نرخ هایی غیرواقعی، مسببات ضرر و زیان و نارضایتی کاربر را فراهم آورند.

حلقه و پشت حلقه جواهر

طلای کارکرده

علاوه بر این، طلاهای کارکرده را با ترفندهای خاص، به عنوان طلای دست نخورده و نو با قیمتی کلان به مشتری می فروشند که این کلاه برداری باعث ضربه به افرادی خواهد شد که هیچ اطلاعی در رابطه با شیوه خرید طلا ندارند.

از طرفی گاهی عروس و دامادها بودجه کمی را برای خرید حلقه های نامزدی یا ازدواج کنار می گذارند. ولی به خاطر سودجویی افراد متقلب و ناآگاهی خودِ مشتری، بودجه و پس انداز خود را با خسارتی جبران نشدنی از دست می دهند. به همین دلیل مرکز خرید جواهرات را به تمام کاربران محترم از جمله عروس و دامادهای در شُرف ازدواج، معرفی کردیم. این افراد با مراجعه با این مکان، قادرند با خیالی آسوده خریدی مطمئن و رضایت بخش داشته باشند.

نکته دیگر که بسیار حائز اهمیت است، نحوه محاسبه طلا هنگام خرید می باشد که لازم است هر شخصی با آن آشنا شود.

فرمول محاسبه خرید طلا

پول طلای خام + اجرت + سود طلافروشی + مالیات

قیمت حلقه طلا نامزدی ایران

بطور کلی قیمت خرید طلا و همین طور قیمت حلقه طلا نامزدی ایران بر حسب نرخ روز محاسبه می شود.
وزن استاندارد یک حلقه به طور میانگین مابین ۵ تا ۶ گرم می باشد. این وزن به حسب سایز حلقه و اندازه انگشت کاربر متفاوت خواهد بود.
همان طور که در مطالب قبل ذکر شد، حلقه نامزدی یا ازدواج علاوه بر جنس طلا از نقره، پلاتین، استیل و سایر جنس های ارزش مند دیگر ساخته می شود.

بنابراین حلقه هایی هم که برای نامزدی خریداری می شوند، بر اساس جنسشان دارای وزن و قیمتی متفاوت می باشند.
با این که طلا فلزی زیبا، درخشنده و غیرقابل پوسیدگی است و طرفداران زیادی دارد اما، فلزهای دیگر هم جهت حلقه و انگشتر نامزدی بی نظیر می باشند.

حلقه نامزدی گران قیمت

از نظر ارزان و گران بودن هم، طلا به خاطر ویژگی های خاص و نحوه استخراج به نسبت گران قیمت تر خواهد بود.
نکته دیگر قیمت طلا و جواهر ارزان در ایران و کشورهای دیگر می باشد. برای بررسی این موضوع می توان گفت که گاهی قیمت ها برابر است ولی زمانی هم نرخ طلای ایران نسبت به کشورهای همسایه ارزان تر می شود.

با این که چنین حالتی برای مردم مسرّت بخش خواهد بود اما از طرف دیگر باعث کاهش اقتصاد کشور می شود. در هر صورت، آقایان و خانم هایی که قصد خرید انگشترهای نشان یا نامزدی را داشته باشند، فقط باید مواظب سودجویان و متقلبانی باشند که از این وضعیت و هم چنین از ناآگاهی افراد سوء استفاده می کنند و طلاهای فِیک را با قیمت ارزان به آن ها می فروشند.

بنابراین به شما توصیه می کنیم که هنگام خرید طلا، اطلاعاتی در رابطه با به روز شدن قیمت آن و نحوه خرید داشته باشید و از سایت ها و مکان های معتبر جنس مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

قیمت حلقه و پشت حلقه در فروشگاه جواهرات

فروشگاه جواهرات نامی آشنا برای کلیّه افرادی است که طلاهای خود را در نهایت رضایت مندی و اطمینان از آن تهیه نموده اند. عروس و دامادها مشتریان پرو پاقرص این مکان هستند، زیرا قادر است تمام نیازهای آن ها را برطرف سازد.

علاوه بر انگشتر، دست بند، گردن بند، حلقه ها و پشت حلقه هایی را به صورت تکی و یا به شکل سِت حلقه و پشت حلقه در مدل های مختلف ارائه می دهد.

فروشگاه اینترنتی یونیک

کاربران محترم می توانند نمونه هایی از رینگ های ساده نامزدی و ازدواج، حلقه های پرطرح و شلوغ، با نگین، تک نگین و بدون نگین و سایر طرح های دیگر را بر حسب بودجه، سلیقه و نیاز خود را از این فروشگاه تهیه نمایند. از لحاظ قیمت حلقه و پشت حلقه در فروشگاه جواهرات هم می توان این گونه توضیح داد که: تمام حلقه های طرح قدیم و همین طور حلقه و پشت حلقه جدید، با به روزترین، اصلی ترین و واقعی ترین نرخ در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

در این فروشگاه اطمینان و رضایت مشتری حرف اول را می زند و مکانی است معتبر که در ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمت رسانی به مردم، در صدر جدول رقیبان قرار گرفته است. در نتیجه برای رهایی از هرگونه دغدغه خرید از جمله: قیمت غیر واقعی، طلای تقلبی، ارائه طلای دست دوم به جای نو و سایر مشکلات دیگر، به فروشگاه جواهرات و سایت اینترنتی فعال آن اعتماد کنید و از تمامی خدمات آن بهره مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *