مقالات

معرفی حلقه و پشت حلقه طلا

حلقه و پشت حلقه طلا منسوجاتی هستند که بین عروس و دامادها از اهمیت خاصی برخوردارند. از زمان های گذشته خریدن و پوشیدن حلقه ازدواج امری مهم و مقدس تلقی میشد. این سنت تا به امروز توانسته اصالت خود را بخوبی حفظ کند.
مردم امروزی همانند پیشینیان علاقه زیادی به خریدن حلقه دارند و برای آن روز وقت مناسبی را انتخاب می کنند و جهت تهیه حلقه ای زیبا

و ایجاد خاطره ای دل پذیر به سوی گالری ها رهسپار می شوند. خرید این فلز گرانبها، نه تنها عامل ایجاد زیبایی دستان عروس خانمها و آقا دامادها می شود، بلکه نشانه تحکیم و پایدار ماندن پیوند زناشوئی بین دو نفر خواهد بود.

از طرف دیگر ایجاد عشق و علاقه ای ماندگار در میان زوجین یکی دیگر از دلایل خرید حلقه می باشد. مطلب دیگر علاقه بی اندازه اکثر خانمها به حلقه رینگ و پشت حلقه است. گاهی علاوه بر حلقه، پوشیدن یک پشت حلقه جذاب به عروس ها حس خوب و دلپذیری را القا می کند.

حلقه و پشت حلقه

حلقه ها مدل هایی هستند یا کاملا ساده یا گاهی یک یا چند ردیف نگین های ریزی روی آنها سوار شده است. و پشت حلقه رینگ هایی جالب هستند که معمولا با یک نگین طراحی می شوند. جایگاه آن در پشت حلقه می باشد. این انگشتر با نام انگشتر ازدواج معروف است و غالباً در روز خواستگاری و ازدواج به عروس هدیه می شود. انگشتر ازدواج با قرار گرفتن در کنار حلقه ازدواج همواره به آن جذابیت خاصی می بخشد.

در نمونه ای از طرحها این دو انگشتر به صورت سِت طراحی می شوند ولی در مدلهای دیگر هیچ گونه شباهتی به هم ندارند. که البته در هر دو صورت زیبایی خاص خود را دارند. چنانچه در نظر در نظر دارید یک حلقه و پشت حلقه مجزا خریداری نمایید، می توانید با بکارگیری سلیقه خود آن ها را با هم سِت کنید.

حلقه و پشت حلقه جواهر

حلقه و پشت حلقه بدون نگین

هر ساله بر تنوع و گوناگونی حلقه و پشت حلقه ها افزوده می شود. به همین دلیل زوجین برای انتخاب با کلکسیون بزرگی از حلقه هایی لوکس و پشت حلقه هایی مدرن مواجه هستند. این حالت خوشایند را مدیون ذوق و سلیقه طراحان و طلاسازان هستیم. آن ها با عملی کردن طرح هایی که در ذهن دارند باعث می شوند تا به کلیه سلیقه های کاربران پاسخ مثبت دهند.

این هنرمندان با استعداد کشورمان انواع حلقه ها و هم چنین پشت حلقه ها را ور نمونه های نگین دار و بدون نگین ارائه می نمایند.
در این مطلب با ما همراه باشید تا با مدل های بدون نگین و ویژگی آن ها آشنا شویم.

حلقه و پشت حلقه بدون نگین از جمله مدل هایی هستند که از گذشته تا به امروز توانسته اند طرفداران خود را حفظ کنند. می توان گفت که مدل های بدون نگین به گونه ای بااصالت هستند زیرا از ابتدا با طرحی ساده برش داده شده اند و اکنون نیز همان طرح ساده ماندگار است و بین جوانان امروزی محبوبیت ویژه ای دارند.

از جمله ویژگی و مزایای نمونه های فاقد سنگ و نگین

  • یکی از بارزترین ویژگی ها، قابلیت حکاکی اسم عروس یا داماد و یا هردوی آن ها روی مدل های ساده است.
  • ویژگی بعدی، قابلیت سفارش آن ها در شکل و سایز دلخواه است.
  • مشخصه دیگر ساخته شدن در انواع رنگ های رزگلد، طلا زرد، طلا سفید و با جنس نقره، پلاتین، استیل، تیتانیوم، مس و غیره می باشد.
  • هم چنین قیمت آن ها نسبت به سایر مدل های پر نگین و یا تک نگین هایی که بسیار سنگین وزن هستند، مناسب تر است.
  • هم به صورت کاملا ساده و بدون طرح و هم در مدل هایی با تراش هایی پیچیده عرضه می شوند.

علاوه بر این ها، مدل های بی نگین همیشه با عنوان حلقه و پشت حلقه جدید شناخته می شوند.

قیمت حلقه ازدواج طلا رینگ ساده

قیمت طلا و جواهر بسته به وزن، شکل، مدل، رنگ ساخته شده سنگ های به کار رفته در آن تعیین می شود. قطعا وزن مدل هایی که از نگین های قیمتی ساخته می شوند نسبت به قیمت حلقه ازدواج طلا رینگ ساده بیشتر خواهد بود.

بنابراین اگر بودجه کافی جهت خرید حلقه های سنگین و گران قیمت ندارید یا این که به رینگ های ساده علاقه مندید، حلقه های ساده مناسب ترین گزینه خواهند بود.

از این نمونه ها به عنوان حلقه نامزدی هم استفاده می شود. حلقه هایی که به شکل ساده و توخالی صیقل داده شده اند و تلولو نور در آن ها خودنمایی می کند، شیک ترین حلقه ها برای خرید نامزدی و عروسی خواهند بود. فقط کاربران محترم به یاد داشته باشید که برای پرداخت قیمت واقعی این مدل، می بایست نسبت به اجرت ساخت آن اطلاعاتی داشته باشید تا مجبور نشوید هزینه اضافه ای پرداخت نکنید.

مزیت خرید و فروش حلقه های ساده نسبت به حلقه های نگین دار این است که در گروه اول نرخ فروش آن ها به روز می باشد. ولی در گروه دوم هنگام فروششان سنگ ها از طلا جدا شده و از وزن کلی آن ها کم می شود.

نکات خرید حلقه و پشت حلقه جواهر

برای خرید حلقه‌ها و پشت حلقه‌های طلا لازم است که چند نکته را در نظر بگیریم:

  • جنس سازنده حلقه مهم است زیرا طلا، تتانیوم، پلاتین یا استیل بودن آن تعیین کننده قیمت آن می باشد.
  • بدانیم که سادگی حلقه در چه حدی است، نگین دار یا بی نگین است.
  • به این نکته مهم واقف باشیم که محاسبه حلقه در بازار زرگران به چه شکلی می باشد.

بهترین سایت خرید حلقه و پشت حلقه طلا

شاید اغلب ما بدانیم که طریقه محاسبه حلقه های طلا به این شیوه خواهد بود:

نرخ طلای خام + اجرت ساخت حلقه + سود فروشنده + مالیات

با آگاه بودن به این روش می توانید طلایی با قیمت واقعی و مطمئن خریداری نمایید. این محاسبه به شکل درست در بهترین سایت خرید حلقه طلا که همان سایت معتبر جواهرات است، امکان پذیر خواهد بود.

در این وب سایت، باکیفیت ترین منسوجات طلا با جنسی مرغوب و محکم به کاربران عزیز ارائه می شود. قیمت خرید حلقه به شکل درست و واقعی محاسبه می شود.

این مرکز مطمئن محصولات خود را به شیوه آنلاین و یا غیرحضوری به مشتریان ارائه می دهد. مشتریان قادرند عکس های متنوعی از حلقه های ازدواج و نامزدی را در گالری ایجاد شده در سایت جواهرات مشاهده نمایند. پس از انتخاب حلقه و یا پشت حلقه مورد نظر، آن را سفارش داده و در کم ترین مدت زمان درب منزل تحویل بگیرند. شیوه خرید دیگر از این وب سایت، به شکل حضوری است. کاربران با مراجعه به گالری ایجاد شده در سایت نام برده می توانند طلای مورد نیاز را انتخاب و خریداری نمایند. در نتیجه پیشنهاد ما به کلیه مشتریان این است که از این مکان خرید نمایند و از خدمات آن بهره مند شوند. ارائه شناسنانه و گارانتی محصولات از مزایای خرید از این سایت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *