مقالات

معرفی سرویس طلا سفید

بی شک همه شما سرویس طلا سفید را در فروشگاه جواهرات بارها مشاهده یا خریداری کرده اید.

همیشه زیورآلات ها محبوب بوده اند و از قدیم الایام طرفداران زیادی داشته اند. اما سرویس ها به تنهایی فاکتورهای پرفروش و جذاب هستند که در بین خانم ها خصوصاً عروس ها از اهمیت و توجه بسیاری برخوردارند.

این گوهرهای زیبا شامل گردن بند، گوشواره و دستبند می باشند و با طرح هایی ساده، تراش خورده و تزئین شده با نگین یا سنگ ارائه می شوند.

مدل ساده آن ها مانند سرویس های کارتی، از زیبایی و درخشندگی خاصی دارند و مختص افرادی هستند که در این زمینه به سادگی علاقه مندند.

مدل های طرح دار نیز، با این که هیچ گونه سنگ تزئینی بر روی آن ها سوار نشده ولی با برش های خاصی که بر رویشان ایجاد می کنند تلولو چشم نوازی خواهند داشت.

و اما سرویس هایی که پر نقش هستند و با نگین یا سنگ هایی چون فیروزه، برلیان، یاقوت و… طراحی می شوند از اهمیت ویژه ای برخوردارند و به خاطر وجود سنگ های تزئینی شامل قیمتی متفاوت می باشند.

طراحی جواهر و سرویس جواهرات

نمونه جالب دیگری که با دست های هنرمندانه سازنده جواهر طراحی می شود، سرویسی است که با تلفیقی از طلای سفید و زرد ساخته شده و مورد پسند بسیاری از کاربران می باشد.

انتخاب جواهر با هر رنگ و نقش و نگاری که داشته باشد قطعاً به سلیقه افراد بستگی دارد و چون تنوع در زیورآلات قیمتی بسیار زیاد است بنابراین اشخاص مختارند بر حسب ایده ها، نظرها و حتی بودجه خود، فاکتور مورد علاقه خود را انتخاب نمایند.

البته چنان چه به دنبال ایجاد هارمونی خاصی بین رنگ بدن و سرویس انتخابی خود باشید، بهتر است که به این نکته توجه کنید که: طلای زرد غالباً جهت استفاده افرادی با پوست روشن و طلای سفید با پوست های تیره سازگارتر است.

انواع سرویس طلا سفید

جهت خریداری یکی از انواع سرویس جواهرات طلا سفید لازم است با نمونه ای از آن ها آشنا شوید:

یکی از این نمونه ها سرویس طلا سفید تراش است که در رنگ های رُزگُلد، زرد و سفید طراحی و عرضه می شود.

به شکل فوق العاده زیبا و شیکی تراش داده شده و مناسب هرگونه سلیقه ای می باشد. قیمت آن نیز براساس متغیر بودن نرخ طلا ثابت نخواهد بود.

سرویس های دیگری وجود دارند که با نام سرویس طلای عروس شناخته می شوند که ممکن است ساده، تراش خورده یا طراحی شده با سنگ هایی مانند الماس، برلیان یا مروارید باشند.

سرویس های دیگر نیز:

  • سرویس طلا سفید نگین دار
  • سرویس طلا سفید اشک
  • سرویس طلا سفید البرنادو
  • سرویس طلا سفید آینه ای
  • سرویس طلا سفید طرح گل
  • سرویس طلا سفید عروس با نگین الماس
  • سرویس جواهر برگی نقره با روکش طلا سفید
    و…

سرویس جواهرات

این مدل ها تنها نمونه ای از سرویس های متنوع طلا سفید می باشند. جهت مشاهده و انتخاب سایر سرویس ها، می توانید به سایت فروشگاهی جواهرات که به صورت اینترنتی و آنلاین فعال است مراجعه کنید و از نمونه های دیگر دیدن نمایید.

کلیه این مدل ها دارای قیمت هایی متفاوت هستند و بر اساس وزن آن ها قیمت گذاری می شوند.

شاید تا کنون این سوال به مغز شما خطور کند که نام گران ترین سرویس طلا در ایران چیست؟ چند قیراط است و چه مقدار هزینه ای را دربر می گیرد؟

در پاسخ می توان گفت که سرویس های زیادی هستند که بسیار گران قیمت و پربها هستند و شاید افراد عادی قادر به خرید آن ها نباشند.

ولی جهت آشنایی با نام و طرح منحصربه فرد و بی نظیر آن ها می توانید به وب سایت نام برده و همین طور مقاله قبلی ما که در رابطه با گران ترین جواهرات ارائه شد مراجعه نمایید.

نحوه ست کردن سرویس طلا سفید

طلاهایی که به شکل سرویس ساخته می شوند شکل های متنوعی دارند. به این معنی که ممکن است طرحی توپی، پروانه ای، قلبی، لوزی، توری، گل و…داشته باشند.

از طرفی خانم های شیک پوش و کسانی که به شیک بودن بهای زیادی می دهند دائماً به دنبال ایجاد هارمونی و ست کردن طلا و جواهرات هستند و به هنگام رفتن به مهمانی، جشن ها، عروسی ها و گاهی مراسمات عزاداری اولین دغدغه آن ها این است که چه مدل سرویسی را جهت پوشیدن و درخشیدن در مراسمات انتخاب کنیم؟

بر همین اساس قصد داریم در این مطلب با ذکر مواردی به شما در انتخاب درست کمک کنیم.

نحوه ست کردن سرویس طلا سفید نیازمند رعایت نکات زیر می باشد

اولین مورد سلیقه افراد است. در این مورد خانم ها تنها ملاکشان فقط خرید یک سرویس شیک با طلای سفید می باشد.

دومین مورد شناسایی رنگ پوست است به این شکل که طلای زرد جهت خانم هایی با پوست روشن و طلای سفید مناسب خانم هایی با پوستی تیره می باشد و سرویسی که با رنگ زرد و سفید طراحی شده قابل استفاده برای هر دو گروه خواهد بود.

شکل چهره افراد موضوع بعدی در انتخاب است. این که صورت اشخاص کشیده، گرد، بیضی یا مربعی باشد هنگام گزینش مدل سرویس حائز اهمیت است.

فرم بدن یکی دیگر از فاکتورهایی است که بی شک در انتخابی درست و قابل قبول بی اهمیت نخواهد بود.

شخصیت افراد نیز جهت استفاده از سرویس ها مهم است.

چنان چه تمام این موارد را هنگام خرید در نظر داشته باشید، مطمئناً رضایت مندی را برای خود به ارمغان خواهید آورد.

البته مقوله بودجه اشخاص را نباید فراموش کرد. زیرا گزینش سرویسی که وزنی سنگین و گران قیمت داشته و شامل گوشواره، گردن بند و دستبند طلا سفید باشد قطعاً لازمه یک پس اندازی قابل توجه خواهد بود.

سرویس جواهرات

قیمت خرید و فروش طلا سفید بدون نگین

همان طور که در مبحث انواع اشاره شد، سرویس ها دارای تنوع زیادی می باشند. بر اساس طرح، نوع برش، وزن ، رنگ و سایر فاکتورهای دیگر ارزش گذاری می شوند. بنابراین هر کدام دارای عیار خاص و ویژه ای می باشد.

مثلاً در قیمت خرید و فروش طلا سفید بدون نگین باید به این نکته توجه کرد که ملاک تعیین قیمت وجود نگین روی سرویس یا ست نیست، بلکه گاهی طلاهای بدون نگین گران قیمت تر از نوع نگین دار هستند.

یا سرویس طلا ایتالیایی بدون نگین نسبت به نگین دار آن، قطعاً از اختلاف قیمت زیادی برخوردارند.

جالب است بدانید که نگین های سوارشده روی انگشتر، گردن بند و دست بند طلا نیز بهایی متفاوت دارند زیرا سنگ های قیمتی را بر اساس رنگ طبیعی و مصنوعی، نحوه استخراج و وزنشان می شناسند.

سنگ های گران بهایی چون: فیروزه، زمرد، برلیان، لعل و… وقتی روی جواهر طراحی می شوند ارزش مندتر خواهند شد.

جهت اطلاع عروس هایی که قصد انتخاب یک سرویس شیک، مناسب و به صرفه را دارند، لازم است علاوه بر سلیقه و هزینه از تمام نکات خرید اطلاع کافی داشته باشند تا بتوانند هم اطمینان خاطر و هم لحظاتی لذت بخش را برای خود ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *