مقالات

گوشواره جواهر بلند برای چه افرادی مناسب است؟

گوشواره جواهر بلند یکی از زیباترین و جذاب ترین گوشواره ها محسوب میشود. این نوع گوشواره ها معمولا جزو محبوب ترین گوشواره هایی هستند که سلبریتی ها در مراسمات مهم از آن استفاده میکنند. زیبایی و درخشندگی گوشواره های بلند جواهر در زیبایی صورت و استایل افراد بسیار موثر بوده و علاقه مندان بسیار زیادی دارد. اما یک نکته مهم در مورد این مدل گوشواره است که در این مقاله بدان پرداخته شده است. درواقع اگرچه گوشواره های بلند جذابیت بسیار زیادی دارند ولی همه افراد کاندید مناسبی برای استفاده از آن نیستند. بنابراین ما در این مقاله سعی کرده ایم افراد  مناسب برای استفاده از این مدل گوشواره را معرفی کنیم. پس با ما باشید تا با مطالبی جذاب و جالب آشنا شوید.

کاربرد گوشواره در استایل

کاربرد گوشواره جواهر بلند به نوعی تکمیل کننده آرایش و استایل یک خانوم محسوب میشود. از طرفی گوشواره جواهر جزو جواهرات بسیار محبوب بوده که استفاده از آن در گذشتگان مان نیز مرسوم بوده است. اگر چه در گذشته تنوع گوشواره بسیار پایین بود اما امروزه میتوان گوشواره هایی با جنس و مدل های مختلف در بازار یافت و آن را با توجه به استایل خود ست کرد. گوشواره های مختلفی چون میخی، کلیپسی، حلقه آی، آویز دار و … در بازار موجود هستند که شما باید آن را بر اساس عوامل مختلفی نظیر فرم صورت، مدل موها، مدل لباس و غیره انتخاب کنید. اما اگر نمیدانید نحوه انتخاب یک گشواره چگونه است ما در این مقاله به طور مفصل به بیان این موضوع میپردازیم.

گوشواره بلند مناسب چه فرم صورتی است؟

گوشواره جواهر بلند مناسب افرادی با فرم صورت گرد است. این افراد معمولا گونه های برجسته دارند و اندازه و فرم پیشانی متعادلی دازند. بنابراین لازم است این افراد برای کشیده تر و بیضی تر نشان دادن صورت خود از گوشواره های بلند و آویز دار استفده کنند. درواقع شما باید گوشواره ای را انتخاب کنید که مکمل فرم صورت شما باشد تا این دو در کنار هم صوزت و استایلی زیباتر برای شما رقم بزنند.

گوشواره های بلند مناسب چه مدل مویی است؟

افرادی که موهای بلند دارند بهتر است گوشواره بلند استفاده کنند. طبیعتا وقتی موی یک خانوم بلند است، گوشواره های حلقه ای و میخی درمیان موها قابل مشاهده نخواهد بود. بنابراین پیشنهاد میشود در این شرایط از گوشواره های بلند و درخشان استفاده کنید تا میان انبوه موها خود را نمایان کند.

گوشواره جواهر بلند

افراد با گردن کشیده میتوانند از گوشواره جواهر استفاده کنند؟

جالب است بدانید که هرچه گردن کشیده تر باشد استفاده از ‌گوشواره جواهر بلند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. انتخاب گوشواره های بلند در افرادی با گردن کشیده یک کار کاملا هوشمندانه خواهد بود چرا که با این کار گردن فرد قدری کوتاه تر نشان داده میشود. پس تا اینجا افرادی که صورت گرد، موهای بلند و گردن کشیده دارند کاندید مناسبی برای استفاده از گوشواره بلند هستند.

افراد با قد کوتاه

جالب است بدانید اگر افرادی با قدکوتاه از گوشواره بلند استفاده کنند باعث بلند تر دیده شدن قد آن ها خواهد بود. بنابراین میتوان گفت استفاده از گوشواره های بلند راهی هوشمندانه برای بلند تر نشان دادن قد افراد است. پس اگر قدتان کوتاه است میتوانید به کمک لباس و زیور آلات مناسب باعث ایجاد خطای دید شوید.

چه لباسی میتواند مکمل گوشواره بلند شود؟

اگر اهل پوشیدن لباس شب با یقه باز هستید استفاده از گوشواره بلند جواهر میتواند مکمل مناسبی برای آن باشد. احتمالا در مراسمات مختلف متوحه شده اید که سلبریتی ها لباس شب خود را با گوشواره های کشیده ست میکنند.

گوشواره جواهر بلند چه گوشواره ای است؟

گوشواره جواهر بلند به گوشواره ای گفته میشود که برروی آن سنگ های قیمتی تعبیه شده باشد. سنگ هایی نظیر الماس، یاقوت سرخ، یاقوت کبود و غیره میتوانند گزینه مناسبی برای استفاده در گوشواره های جواهر باشند. طبیعتا این نوع گوشواره ها از قیمت بالایی برخوردار هستند. در مقابل این قبیل گوشواره ها دارای زیبایی و درخشندگی منحصر به فردی نیز میباشند.

سرویس جواهر

اگر قصد خرید جواهر دارید لازم است بدانید که نه تنها گوشواره بلند جواهر به صورت تک در بازار موجود است، بلکه سرویس جواهر نیز جز پرطرفدار ترین سرویس ها محسوب میشوند. این سرویس ها شامل یک گردن آویز جواهر، گوشواره جواهر و انگشتر جواهر هستند. درواقع تنوع و زیبایی دست به دست هم داده اند تا شما در مهمانی ها و مراسمات مختلف بدرخشید.

آیا میتوان گوشواره جواهر بلند سفارش داد؟

بله! شما میتوانید طرح مورد نظر خود را به یک طراح حرفه ای جواهرات بسپارید تا گوشواره بلند آویز و جواهر مورد نظرتان ساخته شود. برای این کار کافیست به گالری ها و وب سایت shaynagold.ir طلا مراجعه کنید.

نکات مهم در حین خرید جواهر

۱_از اصالت سنگ موجود روی طلا اطمینان حاصل کنید.

۲_از صحت قطعات طلا، زنجیر ها و قفل آن اطمینان حاصل کنید.

۳_شناسنامه جواهر را پس از خرید دریافت نمایید.

۴_از گالری ها و وب سایت های معتبر طلا اقدام به خرید جواهرات نمایید.

سخن آخر

امیدواریم تا اینجا توانسته باشیم در زمینه نحوه خرید گوشواره جواهر بلند اصالت خود را به پایان رسانده باشیم. بدیهی است که هر یک از ما برای داشتن یک استایل زیبا لازم است تمامی نکات و جوانب دنیای مد و فشن را در نظر بگیریم تا با انتخاب های هوشمندانه خود بتوانیم یک استایل کاملا اصولی داشته باشیم. به هرحال دنیای مد و فشن دارای جزئیات و اصول خاص خود است که هر یک از ما میتوانیم با قدری مطالعه به یک دید نسبی از آن دست یابیم. در نهایت امید از از مطالب لذت کافی را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *