مقالات

سفارشی‌ سازی حلقه جواهر ازدواج با بهترین کیفیت

سفارشی‌ سازی حلقه ازدواج یکی از بهترین خدماتی است که برخی گالری های طلا و جواهرات به مشتریان ارائه میدهند. همانطور که میدانید خانم ها در زمینه خرید بسیار حساس هستند و ممکن است ساعت ها و روزها برای خرید یک قلم طلا و جواهر و حتی لباس وقت بگذارند. اما اگر یک فروشگاه بتوانید خدماتی ارائه دهد که طی آن مشتری مدل و طرح مورد نظر خود را به صورت ویژه و سفارشی دریافت کند همه چیز عوض میشود! در این شرایط مشتری با تنها نشان دادن یک عکس میتواند به راحتی و برون هیچ مشکلی به کالای مورد علاقه خود دست یابد. این امکان در صنعت طلا و جواهر به خوبی امکان پذیر است به طوری که همه پشتریان میتوانند با ارائه یک طرح حلقه و یا سایر جواهرات، آن را پس از مدتی داشته باشد.

 

حلقه ازدواج سفارشی

از آنجایی که حلقه ازدواج برای زوجین از اهمیت بالایی برخوردار است ممکن است افراد برای سفارشی‌ سازی حلقه ازدواج اقدام نمایند. حلقه ازدواج از دیر باز یک نماد برای تعهد بین زوجین محسوب میشود و همین امر سبب شده است که افراد در هنگام خرید حلقه ازدواج وسواس گونه رفتار کنند. به همین دلیل برخی تصمیم میگیرند به جای خریدن حلقه های آماده موجود در بازار یک مدل خاص را سفارش دهند. از این رو اگر موفق شدید یک گالری طلا یا یک وب سایت معتبر در زمینه ساخت طلا و جواهر را بیابید میتوانید طرح مورد نظر خود را ارائه داده و منتظر تحویل آن باشید. این روش برای افرادی که میخواهند حلقه ازدواجشان خاص و بدون نقص باشد کاربرد بسیار زیادی دارد.

 

حلقه ازدواج خاص

از آنجایی که هر فردی میخواهد حلقه ازدواج خاص خودش را داشته باشد سفارشی‌ سازی حلقه ازدواج یک تصمیم کاملا درست خواهد بود. در همین راستا زوجین میتوانند اسم پارتنر خود را بر انگشتر ازدواج خود حک کنند و حلقه ازدواج خود را خاص تر کنند. از طرفی شما حتی میتوانید نوع نگین و سنگ روی انگشتر خودتان را انتخاب کنید. طرح ها وریزه کاری های روی حلقه نیز تماما طبق خواست و سلیقه شما انجام خواهد شد. تمام این موارد سبب میشود که در نهایت شما یک حلقه کاملا منحصر به فرد داشته باشید. حلقه شما اثری خواهد شد که تنها یک مدل از آن تولید شده است و هیچ مدل مشابهی ندارد.

 

سفارشی‌ سازی حلقه ازدواج

 

مراحل ثبت سفارش ساخت انگشتر

در این بخش به مراحل سفارشی سازی حلقه ازدواج میپردازیم. در اولین قدم لازم است با کارشناس گالری مورد نظرتان یک جلسه مشاوره داشته باشید. سپس جزئیات، ابعاد و طرح مورد نظر خود را ارائه دهید. در این مرحله میتوانید عکس نمونه های مشابه را به کارشناس گالری ارائه دهید. با اینکار تیم طراحی طرح واضح تری از سفارش شما خواهند داشت. سپس طرح نهایی در کامپیوتر پیاده سازی میشود و شکل کلی انگشترتان با جزییات نمایش داده میشود. این طرح برای تکمیل و تایید برای شما ارسال خووهد شد. شما میتوانید تغییرات نهایی را نیز با طراح مطرح کنید. در نهایت اگر حلقه شما حاوی نگین باشد شما میتوانید نگین و سنگ مورد نظرتان را برای طراح شرح دهید. در آخر حلقه مورد نظرتان ساخته و به شما تحویل داده میشود.

 

آیا طراحی حلقه برای عروس و داماد متفاوت است؟

طبیعتا سفارشی سازی حلقه ازدواج برای داماد و عروس متفاوت است. حلقه آقایان معمولا ساده تر و با نگین های کوچکتر و کمتر ساخته میشود. اما حلقه خانم ها مجلل تر و با نگین های درشت تر و بیشتر ساخته میشود. البته باز هم در نهایت طبق سلیقه زوجین حلقه ها طراحی و ساخته میشوند. چه بسا ممکن است عروس خانم به حلقه های رینگی ساده علاقه داشته باشد و برعکس آقای داماد به حلقه شلوغ تر و پر زرق و برق تر نیاز داشته باشد. با این تفاسیر دست شما برای سفارش حلقه باز است و میتوانید طبق سلیقه و خواست خودتان یک طرح را به طراح ارائه دهید‌.

 

برای سفارشی سازی حلقه ازدواج به کجا مراجعه کنیم؟

همانطور که گفته شد برای سفارشی سازی حلقه ازدواج میتوان به گالری های طلای معتبر در سطح شهرتان مراجعه کنید. اما اگر از مهارت و اعتبار گالری های موجود در شهرتان اطمینان ندارید میتوانید به وب سایت های معتبر مراجعه کنید. برخی وب سایت های طلا مربوط به مراکز طلا در شهرهای بزرگی چون تهران هستند. این مراکز دارای سوابق طولانی و مهارت بالا در زمینه ساخت طلا و جواهرات هستند. در همین راستا مشتریان میتوانند از طریق همین وب سایت ها و پل های ارتباطی اقدام به سفارش حلقه مورد نظر خود نمایند.

 

سخن آخر

سفارشی سازی حلقه ازدواج در سالهای اخیر طرفداران بسیاری را پیدا کرده است. اکثر افراد دوست دارند حلقه ازدواجشان جز خاص ترین ها باشد و هرکسی مشابه آن را نداشته باشد. همین موضوع سبب شده است که بسیاری از افراد به دنبال طراحی و ساخت حلقه ازدواج خود باشند. طبیعتا این یک ایده عالی است که جواهرسازان در اختیار مردم قرار داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *