مقالات

برای انتخاب مناسب ترین جواهر برای مهمانی چی کار کنیم؟

انتخاب مناسب ترین جواهر برای مهمانی یکی از دغدغه های اصلی خانوم هاست. وقتی یک خانوم برای یک مهمانی خاص و مهم دعوت میشود اولین سوالی که به ذهنش میرسد این است که چه لباسی بپوشد و از چه جواهراتی استفاده کند؟

درواقع چیزی که باید همواره بدان توجه کنیم تناسب لباس، جواهرات و نوع مهمانی است. به طوری که لازم است هر یک از ما بدانیم که در شرایط مختلف و مناسبت های مختلف از چه لباس و جواهری استفاده کنیم. به همین منظور ما تصمیم گرفتیم در این مقاله قدری تخصصی تر به این موضوع بپردازیم.

ما در اینجا به جواهرات مختلف و کاربرد آن در مهمانی های مختلف اشاره خواهیم کرد. پس چنانچه شما نیز مایل هستید میتوانید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

انتخاب لباس مناسب

اگرچه انتخاب مناسب ترین جواهر برای مهمانی ها از اهمیت بالایی برخوردار است. اما پیش از همه این ها انتخاب لباس مناسب در اولویت است. شما باید بدانید لباسی مهمانی، لباس محل کار و لباس جلسات و غیره کاملا کاملا از هم متمایز هستند. لباس های مهمانی معمولا قدری باز تر بوده که باعث جذابیت هر چه بیشتر افراد میشوند. لباس محل کار بسیار ساده تر و راحت تر است. اما لباس مربوط به جلسات باید کاملا رسمی و اداری باشند. شاید با خود بگویید این همه حساسیت لازم نیست. اما واقعیت این است که این حساسیت ها بسیار لازم و ضروری است. به طوری که رعایت این نکات در سرتاسر دنیا اجرا میشود و اگر کسی به اشتباه پوششی نامناسب داشته باشد در مرکز دید همگان قرار میگیرد. بنابراین لازم است تمامی موارد گفته شده را رعایت کنید تا فردی جذاب تر به نظر برسید.

انتخاب مناسب ترین جواهر

 

انتخاب جواهرات بر اساس موقعیت

انتخاب مناسب ترین جواهر برای مهمانی ها و سایر موقعیت ها یک مسئله مهم است که باید بدان پرداخته شود‌. اگر شما بتوانید بر اساس شرایط مختلف جواهرات مناسب نیز انتخاب کنید، این بدان معناست که از مد و فشن چیزهایی میدانید. بدیهی است که هر فضا، موقعیت و شرایطی استایل خاص خود را میطلبد. و عدم توانایی در متمایز کردن آن میتواند باعث ایجاد ظاهری ناخوشایند در شما شود. برای مثال همه ما میدانیم طلا و جواهراتی که برای مهمانی های شب استفاده میشود در طول روز و برای محیط کار گزینه مناسبی نیستند. بنابراین دقت داشته باشید که جواهرات و لباس های خود را دقیقا بر اساس شرایط تطبیق دهید. از طرفی جواهرات و لباس ها نیز میتوانند با یکدیگر ست باشند به طوری که  روی لباس های اسپرت باید از اکسسوری و جواهرات اسپرت نیز استفاده کرد. پس اگر میخواهید همیشه ظاهرتان شیک باشد به تمامی این جزئیات دقت کافی داشته باشید.

جواهرات مناسب محل کار

طبیعتا انتخاب مناسب تریت جواهر برای مهمانی ها از محل کار کاملا متفاوت است. پس در این بخش به انتخاب جواهرات مناسب محل کار میپردازیم.در محل کار سعی کنید در کنار یک پوشش ساده و مناسب از جواهرات ساده و مینیمال نیز استفاده نمایید. حلقه های ظریف و کوچک، گوشواره های حلقه ای یا میخی، دستبندهایی که به شکل زنجید ساده هستند و النگو های ساده انتخاب مناسبی برلی محل کار هستند.انگشترهای تک نگین جواهر نیز میتوانند انتخاب مناسبی برای محل کار باشند. البته شما باید از امنیت محل کارتان اطمینان حاصل کنید و بعد از جواهرات خود در آن فضا استفاده نمایید.

 

اگر مدت زیادی است در یک محل مشغول کار هستید میتوانید از دستبند های چرمی، انگشتر های بزرگ و گوشواره های حلقه ای بزرگ نیز استفاده کنید. درواقع این شما هستید که باید بسته به شرایط یک اکسسوری یا جواهر مناسب را انتخاب و استفاده نمایید.

 

جواهرات مناسب برای شام و دور همی دوستانه

در این بخش از مقاله به انتخاب مناسب ترین جواهر برای مهمانی های دوستانه میپردازیم. دورهمی های دوستانه یک مراسم غیر رسمی بوده که شما میتوانید بر اساس میل و سلیقه خود عمل کنید. یعنی در این مراسمات میتوانید کاملا خود خودتان باشید. هر لباس و هر جواهری را که میخواهید و دوست دارید میتوانید انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهیر. دورهمی های دوستانه یک فرصت مناسب است که شما تابوها را بشکنید و طبق میل خودتان عمل کنید. در این مهمانی ها میتوانید چند تا گردنبند مختلف را به صورت لایه ای بندازید. گوشواره ها و دستبند های پهن استفاده کنید. در هر ده انگشتتان انگشتر بندازید و در کل طبق میل و سلیقه خود عمل کنید. این قبیل مهمانی ها فقط برای خوشگذرانی طراحی شده اند پس شما مجاز هستید با هر شکلی و ظاهری در این مراسمات حضور یابید.

 

جواهرات مناسب بزای مهمانی های رسمی

اما انتخاب مناسب ترین جواهر برای مهمانی های رسمی با مهمانی های دوستانه متفاوت است. در مهمانی های رسمی افراد معمولا کت و شلوار یا پیراهن شب میپوشند. در این مراسم لازم است طلا و جواهراتتان کاملا شیک و خاص باشد. طی این مراسمات میتوانید از جواهراتی با سنگ های قیمتی استفاده کنید. به طوری درخشندگی الماس آن ها هر بیننده ای را به خود جلب کند. استفاده از گوشواره های چلچراخی و گردنبند های مزین شده با سنگ های قیمتی نیز میتوانند انتخاب بسیار مناسبی باشند. انگشتر های درخشنده و زیبا و دستبند های شیک نیز برای این مراسم مناسب هستند. البته شما باید در هنگام انتخاب جواهر، لباستان را نیز در نظر داشته باشید و کاملا متناسب با آن طلا و جواهرات خود را انتخاب نمایید.

 

سخن آخر

در نهایت این شما هستید که باید بتوانید تشخیص دهید که انتخاب مناسب ترین جواهر برای مهمانی ها به چه شکلی است. با قدری مطالعه و به خرج دادن سلیقه میتوانید با استایلی شیک و زیبا در مراسمات و محیط های مختلف حاظر شوید. ظاهر هر فرد اولین چیزی است که میتواند دیگران را به خود جذب کند. پس لطفا از کنار این موضوع ساده عبور نکنید و با دقت زیاد استایل خود را انتخاب نمایید. البته در این باره میتوانید با اطرافیانتان نیز مشورت کنید تا انتخاب عاقلانه تر و جذاب تری داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *