مقالات

زیباترین سرویس جواهرات دنیا + برندهای معروف طلا و جواهر

به نظر شما زیبا ترین سرویس جواهرات دنیا چه شکلی است؟ ممکن است برخی از شما بگویید زیباترین سرویس جواهرات دنیا سرویسی است که گوشواره های آن از مروارید باشد و گردنبند آن نیز با یک مروارید ساده مزین شده باشد! شاید برخی دیگر از شما بگویید به نظرتان سرویس جواهر یاقوت اشکی شکل زیباترین سرویس جهان است. برخی دیگر ممکن است سرویس های جواهر شلوغ و پر از نگین های الماس را زیباترین سرویس بدانید! این مثال ها همگی نشانگر تنوع در سلیقه ها و زیبایی شناختی مختلف در افراد مختلف است. هر فردی با توجه به فرهنگ، سن، جنسیت و سلیقه خود یک مدل سرویس جواهر را میپسندد. پس نمیتوان به طور کلی گفت یک سرویس در جهان وجود دارد که زیباترین سرویس جواهر دنیاست. اما با این حال ما در این مقاله سعی کرده ایم تعدادی سرویس جواهر زیبا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

زیباترین سرویس جواهرات دنیا

اگرچه نمی توانیم به طور قطع بگویم زیباترین سرویس جواهرات دنیا چه جواهراتی است. اما میتوانیم برخی سرویس های جواهر با ارزش و گران قیمت در دنیا را بشناسیم. بنابراین در بخش های بعدی مقاله به برخی از جواهرات اشاره خواهیم کرد. اما نظر شخصی من این است که زیباترین سرویس جواهر دنیا، جواهری است که شما آن را دوست داشته باشید. سرویسی که بر اساس بودجه، عشق و شرایط خود تهیه کرده باشید. برای مثال زیباترین گردنبند جهان، گردنبندی است که پارتنر شما آن را با تمام سختی ها و به فقط به عشق شما تهیه کرده باشد. اما به هر حال شاید برایتان جالب باشد گرانقیمت ترین جواهرات موجود در جهان را بشناسید. پس ادامه این مطالب را حتما مطالعه نمایید.

 

گردنبند تایتانیک

جالب است بدانید یکی از گران ترین و زیباترین سرویس جواهرات دنیا همان گردنبند تایتانیک است. این گردنبند همان گردنبند معروف در فیلم تایتانیک است. پلاک این گردنبند از الماس کبود ۱۵ قیراطی توسط یک جواهر ساز به نام هری وینستون تهیه شده است. این گردنبند شاید گران ترین جواهری است که در مراسم اسکار به گردن شخصی آویخته شده است. قیمت حدودی این پلاک ۲۰ میلیون دلار است.

 

انگشتر الماس صورتی

گران ترین انگشتر موجود در جهان به کمک یک الماس صورتی مستطیلی شکل با گوشه هایی گرد شده مزین شده است. این انگشتر دارای قیمت حدودی ۴۶ میلیون دلار است.

 

گردنبند الماس  Lَ

گردنبند الماس  Lَ یکی از زیباترین سرویس جواهرات دنیا بوده که حتی دارای رکورد جهانی در این زمینه است. در وسط این گردنبند یک الماس زرد رنگ تعبیه شده است که دارای زیبایی خارق العاده ای بوده و نظر هر بیننده ای را به خود جلب میکند. وزن الماس های موجود در این گردنبند چیزی حدود ۶۷۳ قیراط بوده و ارزش حدودی این گردنبند ۵۵ میلیون دلار است.

 

گردنبند الماس Briolette

گردبند الماس Briolette از جمله گردنبند های گران قیمت و با ارزش در جهان محسوب میشود. در طراحی این گردنبند یک الماس ۷۶ قیراطی در وسط آن تعبیه شده است. الماس های دیگر نیز در کنار آن زنجیر وار قرار گرفته اند. وزن الماس های دیگر این گردنبند ۱۸ قیراط است. قیمت این گردنبند چیزی حدود ۱۲ میلیون دلار است.

 

گوشواره الماس Harry Winston

یکی از گران ترین و زیباترین سرویس جواهرات دنیا گوشواره الماس Harry Winston است. این گوشواره ها اگرچه خود به تنهایی یک سرویس جواهر محسوب نمیشوند ولی جز اصلی یک سرویس بوده که خود با تنهایی قیمتی معادل چندبرابر یک سرویس جواهر معمولی را دارد. به طوری که این گوشواره ها گران قیمت ترین گوشواره های جهان در تاریخ بشر است. برند هری وینستون این گوشواره را برای مراسم طراحی کرد که ستاره ها آن را به گوش خود بساویزند. وزم تقریبی این گشواره ۶۰ قیراط بوده و قیمتی معادل ۸.۵ میلیون دلار دارد.

 

برندهای معروف طلا و جواهر

تا اینجا از جواهرات با ارزش و گران قیمت موجود در جهان صحبت کردیم. اما لازم است با برخی برند های معروف در زمینه تولید گران ترین و زیباترین سرویس جواهر، انگشتر، گردنبند، گوشواره و غیره آشنا شویم. پس اگر شماهم مایل به دریافت این اطلاعات هستید تا انتها با ما باشید.

 

۱_برند تیفانی

یکی از معروف ترین، لوکس ترین و گران ترین برند طلا و جواهر در دنیا برند تیفانی است. برند تیفانی یک برند نیویورکی بوده و به پادشاه الماس در دنیا معروف است. محصولات این برند در سرتاسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. برند تیفانی در سال ۱۸۳۷ در نیویورک شروع به فعالیت کرد. محصولات تولید شده توسط این برند سبکی کاملا کلاسیک دارند و در آن از سنگ های قیمتی و گرانبها و مواد درجه یک و با کیفیت استفاده میشود. طراحی و ساخت محصولات این برند بسیار خاص و شیک بوده و در میان نمونه های مشابه حرف اول را میزند. از این رو میتوان گران ترین و زیباترین سرویس جواهرات دنیا را در میان نمونه کارهای این برند پیدا کرد.

 

۲_برند هری وینستون

برند هری وینستون نیز یک برند آمریکایی بسیار محبوب و معروف است. سرویس طلا و جواهر تولید شده توسط این برند معمولا پر زرق و برق بوده و مملو از سنگ ها و نگین های الماس بوده که زیبایی منحصر به فردی دارند. به همین دلیل معمولا سرویس های تولید شده توسط این برند جز گرانقیمت ترین و زیباترین سرویس دنیا بوده و معمولا افراد معروف و سلبریتی ها قادر به خرید آن ها هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *