مقالات

حلقه ازدواج افراد مشهور ایران و جهان

حلقه ازدواج افراد مشهور

اطلاع از حلقه ازدواج افراد مشهور از جمله اخبار مورد علاقه مردم در سرتاسر جهان است. به همین دلیل به محض ازدواج یک سلبرینی سریعا عکس حلقه ازدواج فرد منتشر میشود و حتی قیمت گذاری میشود. به طوری که با یک سرچ کوچک در گوگل میتوانید عکس حلقه اکثر سلبریتی ها را ببینید. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مقاله یک جمع بندی کوچک از حلقه ازدواج سلبریتی ها داشته باشیم تا شما عزیزان در هنگام خرید حلقه پیش زمینه داشته باشید.

درواقع حلقه ازدواج یکی از مهم ترین چیزاهایی است که زوجین به خصوص عروس خانم ها در هنگام خرید آن حساسیت زیادی به خرج میدهد. بنابراین دیدن حلقه ازدواج افراد مشهور میتواند یک دید کلی در ما به وجود آورد ک خرید حلقه را برای ما راحت تر کند. حال اگر شما هم در شرف خرید حلقه ازدواج هستید و یا در کل به این موضوع علاقه مند هستید تا انتهای مقاله با ما باشید.

 

چرا حلقه ازدواج سلبریتی ها مهم است؟

اما شاید با خود بگویید که چرا حلقه ازدواج افراد مشهور برای ما پر اهمیت است؟ درواقع استایل و پوشش افراد مشهور معمولا بسیار خاص و بروز است. به طوری که حتی بزرگترین برند های دنیا اولین محصول خود را به کمک سلبریتی ها به مردم دنیا معرفی میکند. کمپانی های طلا و جواهرات ، کیف، کفش، لباس و غیره بخصوص در کشورهای خارجی بروز ترین طراحی خود را در مراسمات مهم به کمک سلبریتی ها به مردم نشان میدهند. بنابراین طبیعی است که استایل و پوشش این افراد برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

چه بسا میتوان از پوشش آن ها ایده گرفت و از آن در جهت داشتن یک استایل مدرن استفاده کرد. حال آنکه حلقه ازدواج نیز یکی از آن چیز هایی است که همواره مورد توجه رسانه هاست. چرا که معمولا شیک ترین و مدرن ترین حلقه ها برای اولین بار توسط افراد مشهور استفاده میشود. مردم نیز سعی میکنند از انگشتری مشابه انگشتر این افراد استفاده نمایید. پس در ادامه مقاله با ما باشید تا با برخی از حلقه های ازدواج افراد مشهور آشنا شویم.

 

 

حلقه ازدواج جنیفر لوپز

در این بخش از مقاله حلقه ازدواج افراد مشهور به حلقه ازدواج جنیفر لوپر اشاره میکنیم. جنیفر از جمله مشهور ترین و محبوبیت ترین سلبریتی ها محسوب میشود. از این رو حلقه های ازدواج وی به شکل عجیبی مورد توجه رسانه ها قرار میگیرد. پس از آخرین جدایی جنیفر از همسر سابقش، بن افلک برای بار دوم از جنیفر خواستگاری کرد و جواب مثبت او را دریافت کرد‌. در سال ۲۰۰۲ بن افک با حلقه الماس صورتی رنگی که ۶.۱ قیراط وزن داشت از جنیفر خواستگاری کرد.

اما پس از گذشت ۲۰ سال یعنی در ۸ آوریل ۲۰۲۲ با حلقه الماس سبز رنگ ۸.۵ قیراطی از جنیفر خواستگاری کرد و جواب مثبت دریافت کرد. با یک جست و جوی ساده در گوگل میتوانید عکس این انگشتر را ببینید. الماس سبز رنگ جز نادر ترین الماس ها بوده و طی برخی تخمین ها قیمت این انگشتر چیزی معادل ده میلیون دلار تخمین زده شده است.  نگین الماس این انگشتر جواهر تقریبا مربعی شکل بوده و دارای زیبایی خارق العاده است.

 

حلقه افراد مشهور

 

حلقه ازدواج بریتنی اسپیرز

مقاله حلقه ازدواج افراد مشهور در این بخش به حلقه ازدواج بریتنی اسپریز میپردازد. اما در سالهای اخیر ازدواج سام اصغری با بریتنی اسپیرز نیز به شکل چشم گیری سرو صدا به پا کرد. سام اصغری بر خلاف دیگر سلبریتی ها برای خرید حلقه ازدواج بریتنی از هیچ گونه شرکت تبلیغاتی کمک نگرفته است و با پول خود این انگشتر را خریداری کرده است. این انگشتر حاوی یک نگین  الماس دایره ای شکل است که گفته میشود روی حلقه آن یک پیام عاشقانه حک شده است. حلقه این انگشتر نیز از طلا سفید بوده و زیبایی منحصر به فردی دارد. قیمت این انگشتر چیزی معادل هفتاد هزار دلار تخمین زده شده است.

 

 

حلقه ازدواج هیلی بالدوین و جاستین بیبر

در تابستان ۲۰۱۸ جاستین بیبر و هیلی بالدوین نامزدی خود را اعلام کردند. انگشتر نامزدی آن ها شامل یک نگین الماس بیضوی شکل بزرگ بوده که برروی یک حلقه طلای سفید ۱۸ عیار کار شده است. قیمت حدودی این انگشتر چیزی معادل ۲۵۰۰۰۰ دلار تخمین زده شده است. این دو نفر در سپتامبر ۲۰۱۹ در یک مراسم کاملا خانوادگی و محرمانه در یکی از دادگاه های نیویورک ازدواج کرند.

 

 

حلقه ازدواج مگان فاکس

در این بخش از مقاله حلقه ازواج افراد مشهور به حلقه ازدواج عجیب مگان فاکس و مشین گان میپردازیم. در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۲۲ این دو نفر خبر نامزدی خود را منتشر کردند. این حلقه از دو بخش جدا تشکیل شده است. یکی از حلقه ها زمرد بوده که سنگ ماه تولو فاکس است و انگشتر جواهر دیگر الماس بوده بوده که سنگ ماه تولد گان است. این دکتر حلقه در کنار هم شکل یک قلب را در ذهن افراد تداعی میکند. اما چیزی که در این حلقه عجیب است خار دار بودن آن است. یعنی مگان هنگام دست کردن این انگشتر دردی را احساس میکند. بنابراین این عشق با درد و رنج نیز همراه است. از طرفی دو بخشی بودن این انگشتر نماد یک روح در دو تن است.

 

 

حلقه ازدواج یکتا ناصر

اما حلقه ازدواج افراد مشهور در ایران قدری ساده تر هستند. برای مثال حلقه ازدواج یکتا نصر یک رینگ کاملا ساده است. همچنین حلقه ازدواج احمد مهرانفر و همسرش نیز رینگ ساده طلا است. از نظر ما ایرانی ها هرچقدر حلقه ازدواج ساده تر باشد، دلربا تر و شیک تر است. شاید به همین دلیل است که سلبریتی های ایرانی معمولا از حلقه و پشت حلقه های ساده استفاده میکنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *