مقالات

جذاب ترین انواع دستبند های النگویی طلا

دستبند طلا

انواع دستبند النگویی طلا : از جمله اصلی‌ترین زیورآلات طلا دستبندها هستند که در بیشتر طلافروشی‌ها و کارگاه‌های طلاسازی به آن توجه ویژه می‌شود. دنیای طلا و زیورآلات همیشه در حال تغییروتحول است و در طی یک سال ممکن است تغییرات زیادی در آن‌ صورت بگیرد و طرح و مدل‌های جدیدی به بازار وارد شود. البته دستبندها از جمله دستبند النگویی طلا همیشه اکسسوری ترند بوده و از مد نمی‌افتند.

طلا از محبوب‌ترین زیورآلاتی محسوب می‌شود که همه افراد طبق سلیقه و حتی موقعیت‌هایی که در جامعه دارند و نسبت به استایل خود از انواع مدل‌ها و طرح‌های آن استفاده می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید خانم‌ها از این زیورآلات در جشن‌ها، مهمانی‌ها و حتی برای زیبا جلوه‌کردن خود در روز استفاده می‌کنند. در این مقاله در مورد دستبند النگویی صحبت می‌کنیم و شما را با انواع مختلف و طرح‌های جدید آن آشنا می‌کنیم.

 

انواع دستبند های النگویی طلا

دستبندها دارای انواع مختلف و طرح‌های متنوعی در بازار هستند. این طرح‌ها دارای مدل زنانه و مردانه نیز هستند. بیشتر دستبندهای زنانه ظریف بوده و بسیار زیبا طراحی شده و در رنگ‌های مختلف ساخته می‌شوند. خانم‌ها طبق سلیقه و مناسبت‌هایی که در پیش‌رو دارند از انواع این دستبندها استفاده می‌کنند. می‌توان دستبندها را به‌ سادگی با حلقه ازدواج ، ساعت و دیگر اکسسوری‌ ها ترکیب کرد و جلوه خاص و ویژه‌ای به آن بخشید. دستبندها دارای انواع مختلفی هستند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • دستبند مدل لخت، دستبند مدل زنجیری
  • مدل دستبند النگویی طلا، مدل بنگل
  • دستبند و چرم، مدل اسپرت

دستبند را در کدام دست بیندازیم؟

زمانی که دستبندی را طبق سلیقه و علاقه شخصی خود خریداری می‌کنید، قانونی برای بستن در دست راست یا چپ وجود ندارد. باید ببینید در کدام دست راحت‌تر هستید و استایل شیک‌تری به شما می‌دهد. برای اینکه در مورد بستن دستبند النگویی طلا شما را راهنمایی کنیم، می‌توانید به نکات زیر توجه کنید:

  • اگر دوست ندارید دستبند را با دیگر اکسسوری‌ها مانند: ساعت ترکیبکرده و دست خود را شلوغ کنید، بهتر است دستبند را به دستی ببندید که ساعت ندارد.
  • اگر می‌خواهید از دستبند استفاده کنید، بهتر است آن را در دست راست انداخته و النگو یا ساعت را در دست چپ خود قرار دهید.
  • اگر دستبند ظریفی تهیه کرده‌اید، می‌توانید آن را با ساعت ترکیب کرده و در پشت ساعت طلا از آن استفاده کنید. البته فرقی ندارد که ساعت در کدام دست شما است، فقط باید دستبند را با ساعت هماهنگ کنید.
  • اگر دستبند شما ظریف است و روی آن زیورآلاتی قرار دارد، احتمال دارد در استفاده روزمره دچار صدمه و آسیب شود. پس اگر راست‌دست هستید، دستبند را در دست چپ خود و اگر چپ‌دست هستید، دستبند النگوی طلا را در دست راست خود بیندازید.

 مدل دستبند النگویی طلا

محبوبیت دستبندهای النگویی طلا

در ادامه مطلب انواع دستبند النگویی طلا : دستبند النگویی طلا به النگو شباهت زیادی دارد و تنها فرق آن این است که تمام آن بسته نیست و توسط یک قفل بسته می‌شود یا مانند یک دستبند بنگل به شکل نیم‌دایره باز دیده می‌شوند که روی مچ خانم‌ها خودنمایی می‌کند. از ابتدایی‌ترین مدل‌های زیورآلات و جواهرات ، النگو است که بدون قفل در مچ دست جای می‌گیرد. امروزه مدل‌ها و طرح‌های جدیدی از النگو به بازار وارد شده که به نام دستبند النگویی یا مچ‌ دستی شهرت پیدا کرده‌اند.

بیشتر افراد آن را به النگو ترجیح می‌دهند و البته زیبایی این مدل زیورآلات نسبت به مدل‌های محبوب دستبند طلا بیشتر است. دستبند النگویی طلا مانند دیگر زیورآلات طلا، شامل برندهای جهانی است و برندهایی مانند: ون کلیف، چوپارد، گوچی، کارتیه، تیفانی و… در این میان قرار دارند. امروزه خرید دستبندهای النگویی بیشتر شده و از جمله پرفروش‌ترین محصولات محسوب می‌شوند. چند سالی است که این زیورآلات میان خانم‌های شیک‌پوش دارای جذابیت و محبوبیت خاصی شده است. این دستبندها می‌توانند، بهترین هدیه برای روز زن و مادر محسوب شوند.

 

رنگ دستبند طلا متناسب با رنگ پوست

امروز با تنوع نعمت‌های خداوند، شاهد آلیاژهای متنوع و مختلفی از طلا هستیم و به همین دلیل است که می‌توان دستبندهای طلا را با رنگ‌های متنوع تهیه کرد. این آلیاژهای متنوع طلا معمولا در رنگ‌هایی همچون صورتی، قرمز، زرد، خاکستری و سفید در بازار وجود دارند.

البته دستبند النگویی طلا در رنگ‌های سفید و زرد از انتخاب‌های اول خانم‌ها محسوب می‌شود. طلاهای زرد کمترین درصد از آلیاژهای فلز را دارا هستند که بتوانند رنگ زرد خود را حفظ کنند و به همین دلیل به‌مرورزمان خراش برمی‌دارند.

پس اگر بین انتخاب طلای زرد و سفید سردرگم هستید، باید ابتدا به درخشان بودن، سبک و رنگ مناسب پوست خود توجه کنید. زیرا اگر پوست سفیدی داشته باشید، دستبند النگوی طلا می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. چرا که به دلیل تفاوت با رنگ پوست، درخشنده‌تر و جذاب‌تر دیده می‌شوند. اگر هم پوست سبزه و کمی تیره دارید، استفاده از دستبند طلای سفید بهترین گزینه است و می‌تواند یک انتخاب جذاب برای شما باشد.

 

چند نمونه معروف از انواع دستبند های النگویی طلای پرطرفدار

دستبندهای طلا از زیورآلاتی هستند که به استایل خانم‌ها جذابیت زیبایی خاصی می‌بخشند و خانم‌ها با هر بار تماشای آن احساس شادی و شیرینی را تجربه خواهند کرد. از جمله انواع دستبند النگویی طلا می‌توان نمونه‌های زیر را نام برد:

 

 دستبند النگویی طلا

مطلب پیشنهادی : نیم ست تک نگین ،خیره کننده ترین نیم ست 

دستبند النگویی طلا مدل کارتیه

از انواع دستبند النگویی طلا : این دستبند دارای رنگ زرد و ضد خش است و می‌توان در سایزهای مختلف آن را تهیه کرد. دارای نمایی بسیار زیبا و چشم‌نواز است که می‌توان آن را با انگشتر ست کرده و سفارش داد. این زیورآلات طلا وزن بالایی دارند و سنگ یا جواهری در آن به کار نرفته است. کمی پهن بوده و دارای قفل بسیار براق هستند که مناسب اکثر خانم‌ها است.

 

دست‌بند النگویی کریستال

 انواع دستبند النگویی طلا : این دستبند دارای طراحی ظریف و زیبایی است و می‌تواند یک دستبندی شیک باشد که زیبایی فوق‌العاده‌ای به دست افراد می‌بخشد. به دلیل تنوع در طراحی‌های زیبایی که دارد، موردتوجه و محبوبیت بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته است. این دستبندها از طلای ۱۸ عیار ساخته شده‌اند که می‌توان با انگشتر و دیگر زیورآلات آن را سفارش داد.

 

دستبند طلای مدرن تیفانی

 انواع دستبند النگویی طلا : این مدل دستبند دارای ست دستبند و انگشتر مدرن است که باکیفیت بسیار بالا طراحی و ساخته شده است و مناسب افراد خاص‌ پسند است. برای افرادی که به دنبال سادگی و جلوه مدرن کار هستند انتخاب مناسبی است. این دستبند به دلیل طراحی خاصی که دارد می‌تواند به‌ عنوان یک زیورآلات دائمی و یا مجلسی مورد استفاده قرار بگیرد.

در قسمت کناری دستبند از نگین‌های ریز زمرد، سیترین و یاقوت کبود استفاده شده که موجب درخشان شدن و زیبایی فوق‌العاده آن است. این مدل دستبند النگویی طلا از جدیدترین و می‌توان گفت زیباترین مدل‌های تیفانی در بازار است که قفل آن طراحی خاص و زیبایی دارد و همین موجب شده طرفداران زیادی پیدا کند.

 

دستبند النگویی دالیا

 انواع دستبند النگویی طلا : این دستبند زیبا دارای طراحی خاصی است و زمانی که در دست قرار می‌گیرد، به دلیل زیبایی با دیگر دستبندها متفاوت جلوه می‌کند. روی این دستبند نگین‌های پراکنده‌ای کار شده و می‌تواند یک دستبند تک بی‌نظیری برای افراد باشد. اگر به دنبال دستبند شیک با زیبایی خاص هستید، طراحی‌های متنوع این دستبند می‌تواند، نظر شما و دیگران را جلب کند. این دستبند النگویی از طلای ۱۸ عیار ساخته شده که پهنای قابل‌ توجهی دارد و درخشش خاصی در دستان شما ایجاد می‌کند.

دستبند النگویی جلوا

از مدل‌های دستبند النگویی طلا است و از طلای ۱۸ عیار ساخته شده که با رنگ‌های مشکی سیاه‌قلم تراش‌خورده است. دستبند جلوا دارای ست انگشتر نیز است. این دستبند بسیار نمای خاصی دارد، بسیار محکم و ضد خش است و می‌توان در سایزهای مختلف آن را سفارش داد.

دستبند النگویی تراش

یک نمونه دستبند النگویی طلا محسوب می‌شود که کاملا تراش‌خورده است و جلوه و نمایی بسیار شگفت‌انگیز دارد. می‌توان در سایزهای مختلف آن را سفارش داد و این دستبند سبک بوده ولی بسیار محکم است. تمامی قسمت‌های این دستبند تراش‌خورده و ضد خش است.

کلام پایانی

باید بدانید از زیورآلات طلا تنها جنس، شکل، رنگ و عیار نمی‌تواند خصوصیات و ویژگی‌های تاثیرگذار یک دستبند النگویی طلا در جذابیت آن باشد. زیرا ممکن است دستبندهای زیبای انتخاب شده با نوع و سبک زندگی، زمان و مکانی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، همخوانی نداشته باشد و موجب آزار فرد شود. پس باید بهترین مدل با بهترین قیمت را نسبت به سبک زندگی و علاقه خود انتخاب کنید. امیدواریم که این مقاله با موضوع انواع دستبند النگویی طلا برای شما عزیزان سودمند بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *