مقالات

معرفی جدیدترین و پرفروش‌ترین مدل دستبند طلا موجود بازار

زیورآلات طلا و جواهرات و مدل های دستبند طلا

علاقه خانم‌ها به زیورآلات و طلا  و جواهرات کاملا مشخص است و همه از این حقیقت آگاه هستند. طلا با تمام ارزش بالا و هزینه زیادی که دارد، در دل اکثر خانم‌ها جا بازکرده است. با توجه‌ به سلیقه و علاقه افراد به استفاده از این زیورآلات، سازندگان طلا محصولات خود را ارتقا داده و تنوع زیادی در آن ایجاد کرده‌اند تا بتوانند پاسخگوی سلیقه‌های متفاوت باشند. اما یکی از زیورآلات طلایی که بیشتر خانم‌ها از آن استفاده می کنند، مدل دستبند طلا با طرح های متنوع و زیبا است.

هرساله طرح‌های جدیدی از  انواع دستبندهای طلا به بازار عرضه می‌شود که انتخاب را برای افراد کمی مشکل می‌کند. البته دستبند همیشه ترند است، از مد نمی‌افتد و همیشه در قله محبوبیت می‌ایستد.

 

انواع دستبندهای طلای موجود در بازار

به دلیل علاقه خاص خانم‌ها به طلا و زیورآلات، این اکسسوری‌ ها همیشه در حال تغییر و تحول هستند و انواع جدیدتری با طرح‌های پیچیده و ساده به بازار ارائه می‌شوند. دستبند طلا هم دارای مدل‌های مختلفی است و نسبت به سلیقه‌ها و کاربردهایی که برای مشتری‌ها دارد، طراحی می‌شود. دستبندها دارای چند مدل هستند که هرساله نمونه‌های جدیدتری از آنها به بازار وارد می‌شود. انواع مدل دستبند طلا شامل موارد زیر می‌شود:

دستبند زنجیری

این مدل اکسسوری از به‌ هم‌ بافته شدن زنجیرهایی که از جنس طلا است، به وجود می‌آید و به دلیل سادگی و زیبایی که دارد، همیشه محبوب است و از مد نمی‌افتد. برخی از دستبندهای زنجیری بسیار بلند هستند که می‌توان چند دور به‌دور مچ دست خود چرخانده و قفل کرد.

مدل دستبند النگویی

این نوع دستبند به شکل النگو مچ دست را می‌پوشاند و طرح‌های مشخصی دارند که معمولا با قفل‌های دکمه‌ای یا لولایی روی مچ چفت می‌شوند. این مدل دستبند طلا برای افرادی که از سختی به‌ دست‌ کردن النگو خسته شدند و به دنبال جایگزین خوبی برای النگو می‌گردند، مناسب است.

دستبند مچی دستی

این دستبند هم شبیه مدل النگو است. فقط دارای انعطاف بیشتری بوده و نسبت به النگو راحت‌تر به دست می‌رود. البته این مدل دستبند از یک قسمت باز است و می‌توان آن را در دست کرده و دوردست را رها کرد. زمان بیرون‌ کشیدن هم می‌توان همین کار را انجام داد.

جدیدترین و پرفروش‌ ترین مدل دستبند طلا

زیورآلاتی مانند النگو مدتی مد می‌شوند به آنها توجه کمتری می‌شود؛ ولی دستبندها همیشه در سرویس جواهرات محبوب هستند و طرف‌داران زیادی هم دارند. اگر طرح‌ها و مدل‌های جدیدتری هم به بازار بیاید، باز هم اصل قضیه فرقی نمی‌کند. از مدل‌های جدید دستبندها می‌توان موارد زیر را نام برد:

دستبند طلای پالمیرو

از نوع دستبندهای جدیدی محسوب می‌شود که دارای طرفداران زیادی است. این دستبندها عرض‌های متفاوتی دارند و نسبت به ردیف‌های آن کم‌ و زیاد می‌شوند. مثلا در دو ردیف یا سه ردیف و حتی چهار ردیف هم ساخته می‌شوند.

از پرفروش‌ترین مدل دستبند طلا محسوب می‌شود و دارای جذابیت خاصی است. حالتی لخت داشته و به چیزی گیر نمی‌کند. می‌توان با استفاده از این نوع دستبند با خیال آسوده هر لباسی را با آن پوشید و استایل خود را زیباتر کرد. این دستبند با قفل تک ساخته شده و سریع می‌توان آن را باز یا بسته کرد و به دلیل سبکی و راحتی هنگام استفاده احساس خوبی به افراد می‌دهد.

دستبندهای تیفانی

این دستبندها از ترند ترین و یکی از خاص‌ترین نوع اکسسوری طلا محسوب می‌شوند. دارای مدل‌های مختلفی بوده و قلب و قفل این دستبندها از خصوصیات ویژه آن‌ها محسوب می‌شود. مدل دستبند طلا تیفانی خیلی ساده و زیبا طراحی شده و از طلای ۱۸ عیار و بدون نگین ساخته شده است. این دستبند در سایزهای مختلف ساخته شده و شامل زنجیرهایی با ضخامت‌های متفاوت است که زمان استفاده نمایی فوق‌العاده دارد.

مدل های دستبند طلا

دستبند طلای زنانه کانیار

این دستبندهای زیبا دارای طراحی‌ زیبا و نازکی هستند که همین موجب شده خانم‌های زیادی آن را پسندیده و برای خود سفارش دهند. این دستبند دارای طولی تقریبا ۱۸ سانتی‌متر بوده و قفل‌دار است و از نمونه خاص‌ترین مدل دستبند طلا محسوب می‌شود.

دستبند جدید طلا مانچو

این دستبندهای زیبا دارای طراحی ظریفی هستند که در مچ خانم‌ها بسیار خاص جلوه می‌کنند و نسبت به نمونه‌هایی که در بازار وجود دارد، قیمت ارزان‌تری دارند. این دستبندها از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و یک پلاک دارد. با سنگ‌های حدید و فیروزه جلوه و نمای خاصی به این دستبندها داده شده است و جذابیتی که این دستبند طلا دارد، موجب افزایش طرف‌داران خود شده است. طول تقریبی این دستبند ۱۷ سانتی‌متر است از ترکیب سنگ و طلا ساخته می‌شود.

دستبند زنجیری طلا مدل پولکی

‏ این دستبندها از پرفروش‌ترین نمونه دستبند طلا محسوب می‌شوند که بسیار مقاوم، سبک و برازنده دست‌های قوی و ظریف بوده و از لحاظ قیمت بسیار مقرون‌ به‌ صرفه و اقتصادی هستند. زنجیر پولکی از زیورآلاتی است که بسیار طرفدار دارد و به‌ غیر از دستبند، پوشش و اکسسوری‌ های دیگری را هم دارد. این دستبند با آویزهای پولکی بین همه افراد بسیار محبوب است.

دستبندهای کارتیه طلا

از جمله زیورآلات بسیار محبوب و پرطرفدار محسوب شده و تمامی کارهای کارتیه ازجمله دستبند، انگشتر، گردنبند و گوشواره از نوع پرفروش به‌ حساب می‌آیند. این زیورآلات کارتیه تکراری و قدیمی نمی‌شوند و در طرح‌ها و مدل‌های مختلف در بازار وجود دارند. کارتیه ترکیب‌های خاصی دارد که نمونه‌هایی از آن ترکیب با زنجیر است. نسبت به مدل دستبند طلا تمام کارتیه اقتصادی‌ تر بوده و دارای ضخامت‌های مختلفی نیز هستند.

مطلب پیشنهادی : معرفی جدیدترین مدل های دستبند پسرانه طلا !!

دستبند زنجیری گوی البرنادو

این دستبند زیبای زنجیری یا النگو به دلیل گوی‌های بسیار جذاب بسیار محبوب‌ شده است. دستبند معرفی شده با سه‌رنگ طلایی، سفید و زر گلد ترکیب شده‌ که موجب شده منحصربه‌فرد شود. این گوی‌های زیبا می‌توانند هر زیورآلاتی را زیباتر جلوه دهند، حتی اگر با یک زنجیر استفاده شوند یا به شکل‌های دیگر هم ترکیب شوند.

 

سه نکته مهم در انتخاب بهترین دستبند

اگر خواهان خرید جدیدترین نوع دستبند هستید، دستبندی با استایل شما تناسب داشته یا در تضاد است، ابتدا باید سه نکته اساسی را در نظر بگیرید. با دانستن این سه نکته شاید بتوانید بهترین مدل دستبند طلا را برای خود انتخاب کنید. این سه نکته شامل موارد زیر می‌شوند:

  • سایز دست خود را بدانید.
  • سبک موردعلاقه خود را انتخاب کنید.
  • هدف از خرید دستبند را بدانید.

کلام آخر

دنیای مد و فشن همیشه در زمینه‌های مختلف طرفدار های زیادی داشته است. در زمینه طلا و جواهرات هم بعضی از افراد از مد پیروی می‌کنند و به دنبال تهیه جدیدترین زیورآلات هستند. مدل دستبند طلا از شیک‌ترین و محبوب‌ترین زیورآلاتی است که افراد با توجه‌ به استایل و موقعیت‌های خود می‌توانند، یکی از مدل‌های آن را انتخاب کنند. این محصول را از یک فروشگاه جواهرات مطمئن و معتمد خریداری کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *