مقالات

معرفی جدیدترین مدل های دستبند پسرانه طلا !!

مدل های دستبند پسرانه طلا : حال که داریم به روز جهانی عشق یا روز ولنتاین نزدیک می شویم بهترین کادو برای پارتنر تان می تواند یک دستبند پسرانه طلا باشد. همگی ما در این زمینه هم عقیده هستیم که انتخاب کادو برای آقایان کار بسیار سختی است. این در حالی ست که کادو خریدن برای خانم ها یکی از ساده ترین کارهای دنیاست. دنیای خانم ها پر از زیبایی است و هر چیزی می تواند آن ها را به وجد آورد.

اما آقایان لوازم ضروری محدودی دارند چه بسا این لوازم بسیار پر هزینه هم هستند‌. همین موضوع سبب شده است که در مناسبت های مختلف نظیر ولنتاین، روز مرد و تولد خانم ها به شدت سردرگم شوند و آشفته شوند. در همین راستا ما مقاله ای ترتیب داده ایم که طی آن به شما یکی از محبوب ترین هدایا را برای آقایان معرفی کنیم. دست بند های طلای پسرانه یکی از مناسب ترین و زیبا ترین هدیه هایی هستند که میتوانید به پارتنر خود هدیه دهید. پس با ما باشید تا به شکل دقیق تری به بررسی این مورد بپردازیم.

 

چرا دستبند طلای پسرانه لازم است

اگرچه ممکن است شنیدن جمله دستبند طلای پسرانه ممکن است قدری عجیب باشد. اما واقعیت این است که اگرچه در گذشته استفاده از طلا و جواهرات فقط برای خانم ها بوده است ولی امروزه آقایان نیز از طلا به عنوان زیور آلات استفاده میکنند. اما باید در نظر داشته باشید که دستبند های پسرانه با دستبند های دخترانه تفاوت های فاحش دارند و به هیچ عنوان به ذوق نمی زنند.

به هر حال باید در نظر داشته باشید که دستبند را دقیقا مطابق با استایل خودتان یا پارتنرتان تهیه نمایید. در ادامه مقاله به معرفی چند مدل ترند از دستبند های پسرانه اشاره خواهیم کرد. شما عزیزان می توانید به کمک این مطالب دقیقا مطابق با استایل تان یک دستبند پسرانه طلای زیبا تهیه نمایید. پس با ما باشید.

 

مطلب پیشنهادی : معرفی بهترین جدیدترین مدل های سرویس طلا عروس + نکات مهم انتخاب

مدل های دستبند طلا مردانه

مدل های دستبند پسرانه طلا

  • دستبند مردانه زنجیری

دستبند پسرانه طلا تمام زنجیر یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی است که معمولا لباس رسمی و کت و شلوار میپوشند. دستبند های زنجیری طلا در دو رنگ طلا سفید و طلای زرد تولید میشوند. ‌بنابراین میتوانید این دستبند ها را بر اساس رنگ و استایل خود تهیه نمایید. همچنین میتوانید در کنار دستبند از یک ساعت همرنگ آن استفاده نمایید. اما دقت داشته باشید که اگر می خواهید دستبند را در کنار ساعت خود بیاندازید لازم است از دستبند های نازک و ظریف و ساده استفاده نمایید.

 

  • دستبند مردانه چرمی

علاوه بر دست بند پسرانه طلا زنجیری، دستبند هایی هستند که ترکیبی از طلا و چرم هستند. امروزه این مدل دستبند ها بسیار ترند شده اند و تقریبا میتوانید در دست اکثر پسر ها آن را مشاهده نمایید. معمولا پسرانی که بیشتر طرفدار استایل اسپرت هستند از این قبیل دستبند ها استفاده میکنند. جالب است بدانید این دستبند ها به شکل کاملا سفارشی نیز ساخته میشوند. یعنی شما میتوانید بر اساس بودجه خود مقدار طلای به کار رفته در دستبند را مشخص کنید. بخش چرم این دستبند ها میتواند در مدلها و بافت های مختلفی طراحی و تولید شود. پس سفارش جز به جز این دستبند ها طبق خواست مشتری صورت خواهد گرفت.

 

  • دستبند طلا و سنگ آقایان

یک مدل دیگر دستبند پسرانه طلا وجود دارد که از ترکیب سنگ و طلا ساخته میشود. در این دستبند ها علاوه بر سنگ ها که چهار چوب اصلی دستبند را تشکیل میدهند در مرکز دستبند از یک پلاک طلا در شکل های مختلف و متنوع استفاده میشود. از طرفی برخی افراد به انرژی سنگ ها اعتقاد دارند. از این رو این قبیل دستبند ها نیز در میان افراد طرفداران خاص خود را دارد. گاهی برای تهیه دستبند طلا و سنگ از سنگ های ماه تولد فرد استفاده میکنند. این ایده نیز میتواند بسیار جذاب و جالب توجه باشد. این مدل دستبند دارای قیمت های مختلفی است. اگ بخواهید در سفارش آن از سنگ های قیمتی استفاده کنید قطعا هزینه نهایی دستبند زیاد خواهد بود. اما در غیر اینصورت میتوانید با سنگ های معمولی دستبندی با قیمت معقول داشته باشید.

 

  • دستبند بافت

در دستبند پسرانه طلا بافت از نوعی نخ مخصوص استفاده میشود. دستبند بافت در انواع مدل های مختلف طراحی و تولید میشوند. روی این قبیل دستبند ها نیز از قطعات طلا در وزن ها، طرح ها و مدل های مختلفی استفاده میشود. بنابراین دستبند طلا بافت از نوع دستبند های اقتصادی و به صرفه محسوب میشود. اما دقت داشته باشید که پسرهای کم سن و سال معمولا از این نوع دستبند ها استفاده میکنند. خوشبختانه امکان سفارش این مدل دستبند در انواع بافت و وزن و طرح طلا امکان پذیر است.

 

نکات مهمی که در حین خرید دستبند باید بدان توجه کنید:

  • عیار قطعه طلای به کار برده شده در دستبند را بررسی کنید و فاکتور خرید آن را تحویل بگیرید.
  • دستبند پسرانه طلا را از گالری ها یا وب سایت های معتبر تهیه نمایید.
  • هنگام خرید به استایل، رنگ پوست و غیره دقت کنید. سپس با توجه به این موارد اقدام به خرید نمایید.
  • هرچقدر در خرید دستبند هوشمندانه تر عمل کنید، در نهایت استایل شیک تری را خواهید داشت.
  • در حین خرید به سالم بودن دستبند، اتصال درست زنجیرها، عدم پارگی بافت و زیبا و سالم بودن سنگ ها دقت زیادی داشته باشید.

 

حرف آخر

امیدواریم تا اینجا تصمیم گرفته باشید که چه نوع دستبند پسرانه طلایی را انتخاب نمایید. اگر می خواهید این محصول را برای پارتنر خود خریداری کنید سعی کنید سلایق و استایل فرد را در نظر بگیرید. اگر پارتنر تان طرفدار تیم اسپرت بود می توانید دستبند های چرم و دستبند های سنگ تهیه نمایید. اگر اگر پارتنر تان طرفدار تیپ رسمی بود و قصد داشتید هزینه بیشتری را در این زمینه صرف کنید از دستبند های زنجیری استفاده کنید اما اگر آقا هستید و می خواهید از این مدل دستبند ها برای خودتان خریداری کند کارتان راحت تر خواهد بود. کافی ست به یک وبسایت معتبر مراجعه نمایید و بر اساس سلیقه، بودجه و خواست خود یک مدل را انتخاب و خریداری نمایید. برای خرید سرویس جواهرات به سایت ما سر بزنید. امیدواریم این مقاله با موضوع مدل های دستبند پسرانه طلا برای شما عزیزان سودمند بوده باشه.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *