مقالات

معرفی انواع انگشتر برلیان تک نگین برای نامزدی

بدون اغراق انگشتر برلیان تک نگین نامزدی محبوب ترین نوع انگشتر از نظر خانم های جوان است. انگشتر های تک نگین در بین عروس خانم ها طرفداران بسیار زیادی دارد. به طوری که این انگشتر بیشترین سفارشات ساخت و بیشترین درصد خرید را از آن خود کرده است. یعنی با اینکه افراد گوناگون دارای سلایق گوناگون هستند و این از ویژگی های بارز آدمی است ولی اکثر خانم ها در این زمینه هم نظر هستند و نمی توانند منکر زیبایی انگشترهای تک نگین شوند.

با این حساب ما تصمیم گرفتیم این مقاله را صرفا به موضوع انگشتر تک نگین برلیان برای نامزدی اختصاص دهیم. چنانچه شما نیز جز آن دسته افرادی هستید که به انگشتر تک نگین برلیان علاقه مند هستید این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید. امیدواریم از مطالب اینجا لذت ببرید و بتوانید به کمک آن انتخاب درستی را داشته باشید.

 

انگشتر برلیان

انگشتر برلیان تک نگین نامزدی به انگشتری گفته می شود که در طراحی آن یک تک نگین که معمولا از جنس الماس است بر روی یک حلقه ازدواج فلزی بدون سنگ یا جواهر نصب می شود. این نوع انگشتر ها به قدری زیبا و چشم نواز هستند که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کنند. به طوری که اکثر خانم های جوان برای نامزدی خود این نوع انگشتر را انتخاب می کنند.

اگر شما هم در این صفحه هستید به احتمال زیاد یکی از علاقه مندان به انگشتر تک نگین هستید. این نوع انگشتر در عین سادگی بسیار شیک بوده و به هر نوع انگشتی سازگار است. این در حالی است که اکثر انگشترها برای یک مدل دست انگشت بخصوص طراحی و ساخته می شوند. اما انگشتر های تک نگین در هر دستی زیباست. چه انگشت کشیده و باریک باشد و چه کوتاه و تپل. در هر صورت این انگشتر میتواند جای خود را در دستان شما باز کند و به زیبایی آن بیفزاید. در ادامه مقاله به انواع انگشترهای تک نگین می پردازیم. با ما باشید.

 

 

مطلب پیشنهادی : زیبا ترین مدل حلقه برلیان + توضیح کامل و مشخصات

عکس انگشتر تک نگین

انواع انگشتر تک نگین

اگرچه مقاله ما در مورد انگشتر برلیان تک نگین نامزدی است. اما شاید این موضوع شما را به اشتباه بی اندازد. شاید با خود گمان کنید تمامی انگشترهای تک نگین برلیان هستند‌! یا اصلا شما با خود گمان کنید برلیان نوعی سنگ قیمتی است! جالب است بدانید که همه انگشترهای تک نگین برلیان نیستند! همچنین برلیان نوعی سنگ قیمتی نیست!

درواقع برلیان نوعی تراش است که بر روی سنگ الماس پیاده می شود. چه بسا سنگ الماس می تواند توسط برش های مختلفی صیقل داده شود و برلیان تنها یک مدل از این برش ها است. با این حال ما در این مقاله نه تنها در مورد انگشتر تک نگین صحبت خواهیم کرد، بلکه انواع برش سنگ الماس در انگشترهای تک نگین را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

 

انگشتر برلیان تک نگین نامزدی به انگشتر تک نگینی گفته میشود که روی آن سنگ الماس برلیان کار شده باشد. این بدان معنی است که سنگ الماس موجود از طریق تراش برلیان صیقل داده شده است. این نوع سنگ الماس دارای زیبایی، درخشندگی و استحکام بی نظیری است. از میان شکلهای متنوع تراش برلیان نوع گرد آن از زیبا ترین و کلاسیک ترین مدل های جواهرات  محسوب میشود.

این نوع تراش که به تراش درخشان نیز شهرت دارد از جمله محبوب ترین تراش ها برای انگشترهای تک نگین محسوب میشود. این نوع تراش نه تنها باعث زیبایی و درخشندگی هرچه بیشتر الماس میشود ، بلکه باعث افزایش و استحکام بیشتر آن نیز میشود. از طرفی ممکن است با دقت به این مدل سنگ الماس متوجه یک رنگین کمان زیبا که از طریق شکست نور ایجاد شده است بشوید. پس حال میتوان تصور کرد علت محبوبیت و با ارزش بودن این نوع سنگ الماس در چیست.

 

انگشتر تک نگین پرنس

در کنار انگشتر برلیان تک نگین نامزدی، انگشتر تک نگین پرنس نیز جز پر طرفدار ترین انگشترها محسوب میشود. این انگشتر انتخاب خانم های جسور است. این نوع تراش نسبت به برلیان مدرن تر بوده و مدرن پسندان بیشتر به سمت این مدل انگشتر گرایش دارند.

نگین پرنس مربعی شکل بوده و دارای زوایای تیز است. معمولا انگشتر تک نگین پرنس مخصوص خانم هایی است که به سنت ها پایبند نیستند و با جسارت خود می توانند در دل اتفاق های نو و جدید پا بگذارند. پس اگر شریک عاطفی شما این نوع انگشتر را انتخاب کرد مطمئن باشید که پارتنر شما از هر جهت شجاع و قابل اعتماد است.

 

انواع انگشتر تک نگین

انگشتر تک نگین اشک

انگشتر تک نگین اشک اگرچه زیبایی و درخشندگی انگشتر برلیان تک نگین نامزدی را دارد، اما همان زیبایی را در قالب اشک ارائه میدهد. طبیعتا این نوع تراش الهام گرفته از قطره اشک است و میتواند هر بیننده ای را به خود مجذوب کند. افرادی که به این مدل انگشترها علاقه مند هستید افرادی برونگرا، عاشق، احساسی و دوست داشتنی هستند.

 

 

انگشتر تک نگین بیضی

انگشتر تک نگین بیضی یا اوال شباهت قابل توجهی با انگشتر تک نگین برلیان گرد دارد. اما با این حال در نوع خود خاص و منحصر به فرد است. این نوع انگشتر نیز دارای زیبایی خود بوده و به شکل بیضی دیده میشود. طرفداران این مدل خانم هایی خاص و ریسک پذیر هستند.

 

 

انگشتر تک نگین امرالد

انگشتر تک نگین امرالد نسبت به انگشتر برلیان تک نگین نامزدی کاملا متفاوت است. شکل کلی این انگشتر مستطیلی شکل بوده و دارای تعداد زیادی لبه مستقیم و پلکانی است. این نوع انگشتر کلاسیک بوده و در میان افرادی که به هنر زیباشناسی دهه ۱۹۲۰ علاقه مند هستند محبوب می باشد. این نوع نگین نیز از نظر زیبایی کاملا منحصر به فرد بوده و علاقه مندان خاص خود را دارد.

 

انگشتر تک نگین کاشن

انگشتر تک نگین کاشن ترکیبی از انگشتر برلیان گرد و انگشتر پرنس است. این نوع انگشتر دارای گوشه هایی گرد، وجه های بزرگ و شکل کلی مربعی است. درخشندگی و زیبایی این نوع انگشتر می تواند هر بیننده ای را سر ذوق آورد. انگشتر کاشن از انواع انگشتر کلاسیک بوده و کلاسیک پسندان و افرادی که به عتیقه جات علاقه مند هستند عاشق این قبیل انگشتر ها می شوند.

 

انگشتر تک نگین قلبی

انگشتر جواهر تک نگین قلبی به شکل یک قلب زیبا و درخشنده تراش خورده است. این قبیل انگشتر ها بیشتر مورد پسند خانم های عاشق پیشه و فداکار است. انگشتر قلبی می تواند انگشتر مورد علاقه خانم های رمانتیک و عاشق باشد.

 

حرف آخر

امیدواریم تا اینجا از مقاله لذت کافی را برده باشید. سعی ما براین بود که تفاوت بین انگشتر برلیان تک نگین نامزدی را با سایر انگشترهای تک نگین بدانید. و برای خرید دچار سردرگمی نشوید. زیرا همواره افراد سودجویی هستند که از ناآگاهی ما برای پیشرفت خود استفاده می کنند. چه بسا افرادی هستند که هر نگینی را به جای برلیان به مردم می فروشند و از قبال آن سود هنگفتی را دریافت می کنند. تمام تلاش ما بر این بود که متوجه تفاوت انگشتر ها و برش نگین ها باشید و هیچ گاه مورد سو استفاده افراد سودجو قرار نگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *