مقالات

معرفی بهترین جدیدترین مدل های سرویس طلا عروس + نکات مهم انتخاب

جدیدترین سرویس طلا عروس

زمانی که به خریدهای عقد و عروسی می‌رسید، زیباترین و جذاب‌ترین قسمت آن انتخاب سرویس طلا عروس و حلقه ازدواج است. یک خریدی است که هم دارای جذابیت و شیرینی بوده و هم دلهره و دغدغه به همراه دارد. انتخاب مناسب‌ترین و جدیدترین سرویس طلا عروس خانم و البته قیمت بالای این سرویس‌ها معمولا دغدغه‌هایی هستند که بسیار ذهن و فکر عروس و داماد را درگیر می‌کند. چرا که به دلیل تنوعی که امروزه در رنگ و طرح‌های سرویس طلا به وجود آمده، انتخاب سخت‌تر شده است. جنس طلای زرد و سفید هم هرکدام دارای طرح‌های زیبایی هستند.

بیشتر عروس خانم‌ها تمایل به خرید سرویس طلا به رنگ سفید دارند که امروز بیشتر طرف‌دار دارد. سرویس‌های طلا معمولا شامل گردنبند ، دو جفت گوشواره و دستبند است و در بعضی از سرویس‌ها انگشتر هم مشاهده می‌شود. طراحی‌های امروزه این سرویس‌ها طبق مد روز و با استفاده از سنگ‌های قیمتی در ترکیب طلا است تا جلوه آن را چندین برابر کنند.

 

نکات مهم در زمان انتخاب سرویس طلا عروس

بیشتر افراد فکر می‌کنند که انتخاب سرویس عروس کار ساده‌ای است و باید از جمله کارهای آخر خرید باشد. اما این عقیده اصلا درست نیست؛ زیرا یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید برای آن حتما وقت بیشتری را قرارداد و بادقت و توجه بیشتری خرید کرد. زیرا انتخاب نادرست این سرویس جلوه لباس عروس و آرایش او را تحت تاثیر قرار می‌دهد. نکاتی که برای خرید جدیدترین سرویس طلا عروس باید در نظر داشت شامل موارد زیر هستند:

زیبایی در عین سادگی
سرویس‌های طلا معمولا بازتابی از فرد هستند. پس اگر با سرویس‌های بزرگ و سنگین احساس راحتی نمی‌کنید، بدون توجه به نظرات دیگران از انتخاب خود استفاده کنید تا احساس راحتی داشته باشید و اعتمادبه‌نفس شما را هم بالا ببرد.

هماهنگی با لباس عروس
در زمان خرید عروسی، ابتدا لباس عروس خود را که می‌تواند به سبک مدرن، کلاسیک، دنباله‌دار یا ساده باشد را انتخاب کرده و بعد سرویس طلای خود را انتخاب کنید. زیرا  انواع مدل‌ها و یقه‌های لباس عروس، طلای مناسب خود را می‌طلبد. برای انتخاب رنگ موردنظر سرویس به دلیل اینکه بیشتر لباس‌های عروسی سفید هستند، از هر دورنگ مخصوصا سفید می‌توانید، استفاده کنید. اگر به جواهرات هم علاقه‌مند هستید، سرویس طلا عروس خود را با رنگ سفید و سنگ‌های قیمتی انتخاب کنید.

توجه‌ کردن به فرم یقه لباس عروس
فرم‌ها و یقه‌های متفاوتی برای لباس‌های عروس وجود دارد که به چهره افراد شکل می‌دهد که البته نقش مهمی هم دارند. در زمان انتخاب سرویس هم باید به مدل یقه لباس هم توجه کنید. مثلا اگر لباس عروس با یقه دکلته دارید، از گردنبند کوچک و آویز ظریف استفاده کنید و اگر یقه شما به شکل ۷ است، از یک گردنبند جواهر و آویز کوچک یا بلند استفاده کنید.

سخت‌گیری نکنید
اگر برای انتخاب سرویس طلا عروس خود دچار مشکل هستید و نمی‌توانید انتخاب کنید، می‌توانید از تجربه افراد باتجربه بهره ببرید. برای سرویس عروس هم حتما نیاز به یک سرویس کامل نیست و می‌توانید یک نیم‌ست طلای زیبا را که دارای قطعه‌های زیبایی است را انتخاب کنید. در این مقاله چند نمونه از سرویس‌های طلای عروس که بسیار جذاب هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

 

مدل سرویس طلا عروس

مدل‌های سرویس طلای عروس

سرویس‌های طلا امروز دارای مدل‌های مختلف و طرح‌های بی‌نظیری هستند و انتخاب را برای تمامی عروس خانم‌ها مشکل می‌کند. نمونه از این مدل‌های سرویس طلای عروس یا جدیدترین سرویس طلا عروس عبارت‌اند از:

سرویس طلای شیک

این نوع سرویس‌ها دارای مدل‌های متنوع و بسیار زیبایی هستند و به دلیل ظریف بودن بیشتر مورد استقبال خانم‌ها قرار می‌گیرند. این مدل سرویس‌ها مخصوص عروس خانم‌ها هستند. مدل‌های دیگر سرویس‌ها از طلای زرد با سنگ‌های تزیینی که دارای طرح‌های شیک و ظریفی هستند نیز در بازار وجود دارد.

سرویس طلای کارتیه

این یک برند معروف و بسیار شیک است که دارای طراحی‌های بسیار زیبا و کیفیت بالایی است. زیورآلات کارتی در جهان‌ترند هستند که همگی مانند زنجیرهایی به‌هم‌پیوسته و یک اندازه و یک‌شکل طراحی شده‌اند. از بهترین و جذاب‌ترین سرویس طلا عروس که شامل زنجیر و یک جفت گوشواره با یک دستبند و یک انگشتر از طرح‌های کارتیه است.

سرویس طلا طرح تراش

این سرویس طلا بین عروس خانم و بانوان جوان بسیار طرف‌دار دارد. زیرا دارای تراش‌های بسیار جذاب و زیبایی است که شبیه نگین خودنمایی می‌کنند و یک سرویس طلا شیک جلوه می‌کنند. دارای درخشندگی و براقی بسیاری است که بیشتر افراد آن را به‌جای سرویس‌های نگین‌دار هم انتخاب می‌کنند.

سرویس طلا طرح برگ زیتون

یکی دیگر جدیدترین سرویس طلا عروس که از جمله سرویس‌های بسیار زیبایی است که از برگ‌های درخت زیتون الهام گرفته شده است و دارای رنگ و وزن‌های مختلفی است. این سرویس از جمله سرویس‌های بدون نگین و خیلی بی‌نظیر جلوه دارد.

سرویس طلا مدل البرنادو

این سرویس طلا هم شامل: گردنبند، گوشواره، دستبند و زنجیر است که از طلای ۱۸ عیار ساخته می‌شوند. دارای گوشواره‌های آویز بسیار جذاب و طول زنجیره این سرویس ۴۵ سانتی‌متر است. دستبند این سرویس ۱۸ سانتی‌متر بوده و نحوه بسته‌شدن این سرویس به شکل آویز است.

 

سرویس طلای براویا

این سرویس بسیار زیبا دارای وزن ۱۴.۶۰ بوده و به رنگ طلای زرد است. از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و طول گردنبند متوسط گوشواره‌های کوتاهی هم دارد. این سرویس بسیار نمادار تک‌رنگ ساخته می‌شود. هیچ سنگی در آن به کار برده نشده و دارای پهنای متوسطی است. از لحاظ درخشندگی هم به‌صورت مات و هم براق وجود دارد. نوع بافت این سرویس ریز بوده و مناسب سرویس طلا عروس است. حتی برای خانم‌های جوان در مراسم‌های رسمی نیز مناسب است. البته برای سرمایه‌گذاری نیز گزینه بسیار مناسبی است.

 

سرویس طلای عروس مدل تراش

این نوع سرویس طلا یکی از باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین سرویس‌های تراش محسوب می‌شود. این‌گونه سرویس‌ها بدون داشتن سنگ و نگین در خریدوفروش ارزش خود را از دست نمی‌دهد و نگرانی هم بابت افتادن سنگ نیست. زیبایی این سرویس به تراشه‌های استاندارد و ماهرانه آن است. این سرویس دارای انعطاف‌پذیری خوبی است که اصلا خشک نبوده و جلوه این کار بسیار مجذوب‌کننده است.

 

سرویس طلا ایتالیایی

این سرویس‌های طلا و جواهر بیشتر توجه عروس خانم‌ها را به خود جلب می‌کند. مدل سرویس طلا عروس ایتالیایی دارای طرح‌های بسیار جذاب و زیبایی است که باید طبق فرم گردی صورت یا کوتاهی قد و بلندی گردن در انتخاب این سرویس‌ها دقت کرد. انتخاب این سرویس‌ها با الماس‌های گران‌قیمت یکی از خریدهای بسیار گران بهایی است که یک داماد برای عروس خود تهیه می‌کند.

کلام پایانی
امروزه زیورآلات طلا دارای طرح‌ها و مدل‌های زیبایی در بازار هستند. بعضی از سرویس‌های طلا دارای نگین‌ها و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی هستند که در زمان خرید و فروش در قیمت سرویس‌ها تاثیر می‌گذارند. برای خرید  جدیدترین سرویس طلا عروس می‌توانید به بهترین جواهری‌ها مراجعه کنید تا با کیفیت‌ ترین و بهترین مدل‌های سرویس طلا را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *