مقالات

معرفی النگو تک پوش و انواع مدل های آن

تک‌ پوش طلا

این نوع زیورآلات و جواهرات ، النگوهای پهنی هستند که به‌ صورت تک و معمولا در دست چپ استفاده می‌شوند. این مدل النگو تک پوش چند سالی است که بسیار طرفدار پیدا کرده و در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی طراحی شده‌اند. این النگوهای تک‌ پوش را در هر مراسم رسمی و حتی غیررسمی می‌توان استفاده کرد. مدل‌هایی از این النگوها که دارای سنگ‌های قیمتی و نگین هستند، بسیار درخشان و پر زرق‌ و برق بوده و برای مهمانی‌های شب و حتی عروسی‌ها مناسب هستند. انواع مدل‌های این نوع النگو را می‌توان به صورت حکاکی شده و نگین‌دار و دارای نقش‌ و نگارهای مختلف در بازار مشاهده کرد.

انواع مدل النگو تک پوش

النگوهای طلا هم دارای طرح‌ها و سایزهای مختلفی هستند که هرکدام خصوصیات خود را دارند. همچنین هر کدام طرف‌داران خاص خود را دارند. این زیورآلات زیبا مورد پسند بیشتر خانم‌ها بوده و دارای انواع مختلفی هستند که شامل موارد زیر می‌شوند:

النگوی طلای ساده

این مدل اکسسوری معمولا بسیار پر طرفدار بوده و همیشه در دسته جدیدترین محصولات طبقه‌ بندی می‌شوند. محبوبیت زیادی داشته و افراد در هر رده سنی طرفدار آن هستند. این النگوها کم‌وزن بوده و به دلیل نداشتن نقش‌ و نگار زمان کمی برای ساخت نیاز دارند. این زیورآلات در سرویس جواهرات نیز بسیار خیره کننده است.

النگو طلا مدل آینه‌ای

این النگوها بسیار زیبا و شفاف هستند و به دلیل همین زیبایی چشمگیری که دارند، همیشه مورد مناسبی برای انتخاب افراد محسوب می‌شوند. النگوی مدل آینه‌ای را در سایزهای پهن و ظریف می‌توان مشاهده کرد. این النگوهای آینه‌ای به دلیل خاصیت فنری بودن، بسیار مقاوم هستند و دوام بیشتری هم دارند. در این مدل النگوها نگینی به کار نمی‌رود و البته از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین النگوها هم محسوب می‌شوند. همچنین یکی از بهترین نمونه النگو تک‌ پوش برای هدیه‌ دادن هستند.

النگوی طلا مدل عربی

این مدل النگو را هم در طرح‌ها و مدل‌های بسیار زیبا و چشمگیری می‌سازند و اکثر خانم‌های آسیایی به این نوع النگوها علاقه‌مند هستند. مدل النگو عربی را از طلای خالص و سنگ‌ها می‌سازند که دارای ارزش بیشتری هستند و در مدل‌های مات و براق در بازار وجود دارند. به دلیل رنگ طلایی که به لیمویی مایل است، دارای درخشندگی زیادی بوده و بسیار مقاوم و در برابر ضربه محکم است.

انواع النگو تک پوش

النگو طلا مدل تراش

روی این النگوها را با طرح‌های زیبایی تراش می‌دهند که به همین دلیل به اسم تراش معروف هستند. بسیار ظریف بوده و با وزن سه گرم یا پایین‌تر ساخته می‌شوند. این النگوها دارای قیمت مناسب و پایینی بوده و افراد زیادی طرف‌دار این مدل النگوها هستند. بسیار جذاب و زیبا بوده و در دستان شما خودنمایی می‌کنند. البته بیشتر روی دستان ظریف درخشندگی دارند.

النگو تک‌ پوش طلا

در خرید این النگو تک‌ پوش که چند سالی است در مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است، باید دقت شود که حتما از طلای ۱۸ عیار و باکیفیت بالا ساخته شده باشد. اگر از گم‌شدن دستبندهای خود نگران هستید، النگو تک‌ پوش جایگزین بسیار مناسبی برای آن‌‌ها است. بهترین نمونه برای سرمایه‌گذاری، خرید این النگوها است که فاقد نگین و تراش هستند.

مدل‌های النگو تک پوش طلا

این نوع النگو مدل های زیادی در بازار دارند و هر فردی با هر سلیقه ای میتواند مدلی برای خود پیدا کند. اما برای راحتی بیشتر، چند مدل النگو تک‌ پوش طلا را به شما معرفی می‌کنیم که عبارت‌ اند از:

النگوی تک‌ پوش آینه‌ای

رنگ این النگو زرد بوده و تا سایز پنج ساخته می‌شود که مناسب بیشتر خانم‌ها در هر سنی است. از این مدل النگوها در مجالس استفاده می‌شود. تمام قسمت‌های این النگو تک پوش آینه‌ای بوده و به صورت تک‌ رنگ زرد ساخته می‌شود. محصولی بسیار مناسب برای خرید است؛ زیرا با وجود نوسانات خرید و فروش طلا دارای اجرت مناسب و کیفیت بالایی است.

النگو تک‌ پوش طلا نقطه‌ ای

دارای وزنی ۹.۲ گرم بوده و از نوع تک‌ پوش‌ هایی است که پر از تراش، درخشندگی و زرق‌وبرق زیادی است. طراحی این النگو از ترکیب نقطه‌ای و پر خطوط طراحی شده است. این النگو تک‌ پوش بسیار مستحکم بوده و حتی می‌توان به‌ صورت جفت هم از آن استفاده کرد. در داخل این تک‌ پوش علامت استاندارد و عیار ۷۵۰ گرم درج شده است.

النگوی طلا تک‌ پوش مدل پانیا

این النگوی زیبای طلا دارای وزن ۱۹.۴۵ و رنگ سفید بوده و معمولا به‌صورت تکی استفاده می‌شود. نسبت به النگوهای دیگر پهنای بیشتری دارد، به همین دلیل معمولا بیشتر از یک عدد نمی‌توان در دست انداخت. البته می‌توان از النگوهای ظریف در کنار این النگوی تک‌ پوش بهره برد. به دلیل پهنای آن دارای قیمت بیشتری هم هست؛ زیرا سنگین‌تر و البته بزرگ‌تر از انواع النگوهای دیگر است.

این النگوی تک‌ پوش دارای طراحی خاص و بسیار منحصر به‌ فردی است که برای تکمیل استایل یک خانم بسیار مناسب است. دارای کیفیت و زیبایی عالی بوده که می‌توان از قیمت آن چشم‌پوشی کرده و آن را به‌ عنوان هدیه خریداری کرد. این النگو تا سایز سه ساخته می‌شود.

النگو طلا تک‌ پوش ایرانا

این النگو تک‌ پوش از نمونه النگوهای پهنی است که به‌ صورت تکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یک النگوی خاص و زیبا برای افرادی است که به دنبال یک النگوی منحصربه‌فرد هستند. مدل النگوی تک‌ پوش ایرانا از جمله زیورآلاتی است که هم می‌توان در مهمانی و مجالس و هم به‌ صورت روزمره از جلوه و زیبایی آن لذت برد. برای خرید النگوی طلا تک‌ پوش بهتر است، موردی که با طلای ۱۸ عیار ساخته شده را انتخاب کنید که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و در عین سادگی بسیار زیبا و همه سلیقه‌ها را هم جوابگو است. این النگو گزینه مناسبی برای افراد ساده پسند است.

النگوی طلا تراش دنیز

این النگوی بسیار زیبا دارای تراش‌های بسیار ظریفی است و به‌ عنوان دستبند محسوب می‌شود. دارای وزن ۱0.۸۵ گرمی بوده و تمام قسمت‌های این النگو تک پوش پر از تراش‌های ظریف و شمش بار است. هیچ‌گونه نگینی در آن استفاده نشده و بسیار درخشان است. این النگو فنری نیست و می‌توان در مجالس و هم به‌ صورت روزمره از آن استفاده کرد. این النگوی زیبا را می‌توان در انواع رنگ و اندازه سفارش داد.

راهنمای خرید النگوی تک‌ پوش طلا

معمولا النگوها مخصوصا این النگو تک‌ پوش را نمی‌توان تغییر سایز داد؛ پس در زمان خرید باید بسیار دقت کرد. اگر النگو در دست فرد آزاد و گشاد باشد، به‌ راحتی از دست خارج می‌شود؛ ولی اگر تنگ باشد، بعد از مدتی ممکن است دست را فشار داده و باعث اذیت ‌شود. پس در زمان خرید حضوری و یا آنلاین سایز مچ دست باید محاسبه شود. فرد در زمان استفاده از این النگو باید احساس راحتی داشته باشد که بتواند، از جذابیت آن لذت ببرد. البته بهتر است این النگوها را یک و نیم سانتی‌متر بزرگ‌تر از مچ دست تهیه شود. این محصول میتواند با توجه به وزن و گرم طلای استفاده شده در ساخت ; جزو جواهرات ارزان باشد.

کلام پایانی

النگو تک پوش امروزه یکی از زیورآلات محبوب خانم‌ها محسوب می‌شود که دارای طرح‌ها و مدل‌های جدید و زیبایی است. برای این که بتوانید از یک گالری معتبر بهترین نوع و مدل اکسسوری‌ های خود را انتخاب و خریداری کنید، می‌توانید ابتدا با جدیدترین نمونه این زیورآلات آشنا شده و سپس بهترین را به‌ عنوان هدیه‌ای زیبا خریداری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *