مقالات

بهترین و پرطرفدار ترین مدل گردنبند دخترانه

خرید گردنبند طلای ظریف با قیمت مناسب یکی از دغدغه‌های خانم‌ها و دختران جوان است. زیرا با افزایش قیمت طلا، توان خرید برای خیلی از افراد کمتر می‌شود. بیشتر خانم‌ها و دخترهای جوان به داشتن یک مدل گردنبند دخترانه با طراحی ظریف علاقه خاصی نشان می‌دهند که این از سلیقه و ساده‌پسندی این افراد سرچشمه می‌گیرد. البته شاید هم به دلیل افزایش نرخ طلا باشد.

با اینکه نگهداری از گردنبندهای نازک و ظریف کار مشکل و سخت‌تری نسبت به گردنبندهای دارای ضخامت است؛ اما در عوض یک جلوه دخترانه‌تر و زیبایی خاصی دارد. سعی کنید، برای انتخاب مدل گردنبند مناسب از پلاک‌های با ضخامت پایین تهیه نکنید. زیرا طلا انعطاف داشته و اگر پلاک بیش از اندازه نازک باشد، در اثر فشار و ضربه تغییر حالت داده یا می‌شکند.

گردنبندهای دخترانه

گردنبندها از جمله زیورآلات تزیینی محسوب می‌شوند که در جذابیت مدل‌های لباس بسیار موثر هستند. این گردنبندهای دخترانه در انواع مختلف و طرح‌های متنوع با جنس‌های نقره و طلا در بازار وجود دارند. هر دختر خانمی می‌تواند طبق فرم با بالاتنه و حتی طرح و مدل لباس خود از مدل گردنبند دخترانه متفاوتی را انتخاب کند. بیشتر دخترخانم‌های جوان تمایل دارند، کلکسیونی از طلا و جواهرات را برای خود داشته باشند. از جمله جواهرات پرطرف‌دار دخترانه به‌غیراز گردنبند می‌توان به گوشواره و دستبند طلا نیز اشاره کرد.

زیرا این جواهرات ظاهر افراد را تکمیل کرده و جلوه بیشتری به استایل فرد می‌دهد. پس در انتخاب مدل گردنبند و سایز اکسسوری‌ها باید حساسیت‌های لازم را در نظر داشت تا ظاهری شیک و جذاب پیدا کند. گردنبندهای طلا در طرح‌های ساده دخترانه طراحی می‌شوند که باید طبق سن‌وسال افراد آن‌ها را انتخاب و تهیه کرد و به سلیقه شخصی هم باید توجه نشان داد.

مدلهای گردنبند دخترانه

بهترین مدل‌های گردنبند دخترانه

همان‌طور که گفته شد، گردنبندهای دخترانه در طرح و مدل‌های متنوع طراحی و ساخته می‌شوند. این گردنبندها در مدل‌های اسپرت با طرح‌های متنوعی همچون طرح گل، ماه و ستاره، قلب و… وجود دارند. یکی از پرطرف‌دارترین گردنبند دخترانه طرح‌های ماه و ستاره است که با طلای سفید و زرد و حتی نقره و استیل با نگین و بدون نگین طراحی شده‌اند. این گردنبندها جذابیت‌های خاصی داشته و می‌توان گفت نمونه زیباترین مدل گردنبند دخترانه طلا محسوب می‌شوند. مدل‌های گردنبندهای زیبای دخترانه دیگر شامل موارد زیر هستند:

گردنبند دخترانه ژئود

یکی از نمونه طرح‌های زیبا و منحصربه‌فردی است که از سنگ فوق‌العاده زیبای ژئود در آن استفاده شده است. این سنگ بسیار متفاوت بوده و به معنای شکل زمین است. به‌صورت طبیعی در شکل‌های بیضی و تخم‌مرغی یافت می‌شود. گردنبند ژئود با ترکیب طرح و چند رنگ با تلفیق فلز طلا و سنگ ساخته می‌شود که یک هدیه مناسب برای دختران زیبا محسوب می‌شود.

گردنبند اوپال قلب سبز و آبی

این مدل گردنبند جواهر دخترانه گونه‌ای از خاص‌ترین گردنبندهایی است که پلاک آن شبیه قلب است. اوپال سبز آبی که بسیار جذاب طراحی شده، به یک زنجیر طلا متصل است. سنگ زیبای اوپال از گران‌قیمت‌ترین سنگ‌های جهان محسوب می‌شود که در ساخت این گردنبند ظریف از آن استفاده شده است. این مدل گردنبند یک گزینه بسیار عالی و مناسب برای کادو محسوب می‌شود.

مدل گردنبند دخترانه مدرن

این مدل گردنبند جدید دارای آویز طلا در اندازه ۲۰ میلی‌متر در ۱۵ میلی‌متر است و زنجیر طلای آن مدل فلامینگو ساخته شده است. این طراحی و ساخت توسط طلاسازان ماهر ایرانی انجام شده است. یک اکسسوری طلا است که برای اکثر خانم‌ها و دختران جوان مناسب بوده و زنجیر این گردنبند بسیار محبوب و پرطرف‌دار است. زیرا زنجیره آن به‌صورت حلقه‌حلقه در هم بافته شده است. در این گردنبند نگین کار نشده و تمام زیبایی آن هنر طلاساز است. دارای قیمتی مناسب بوده و یک کادوی عالی محسوب می‌شود.

 

گردنبند طرح بالرین

این گردنبند طلای دخترانه که دارای نماد بالرین است، از جمله زیباترین مدل‌های طلای دخترانه بوده که دارای تنوع طرح زیادی است. این گردنبند نشان‌دهنده هنر، زیبایی و روحیه لطیف است که به شکل یک پلاک زیبا و جذاب ساخته شده است. مدل گردنبند دخترانه با این طرح در بین دختران جوان بسیار محبوب و پرطرف‌دار است.. این گردنبند به‌صورت ریخته کاری ساخته می‌شود و زنجیر این پلاک طلا هم از نوع جدید دیسکو در اندازه ۴۵ سانتی‌متر است که می‌توان آن را تغییر داد.

گردنبند طلای دخترانه فانتزی

بیشتر دخترها از نوجوانی به بعد عاشق زیورآلاتی می‌شوند که طرح‌ فانتزی دارند. حتی خوشحال می‌شوند از این که یک گردنبند دخترانه زیبا را به عنوان هدیه دریافت کنند. پس در خرید گردنبند طلای دخترانه به فانتزی بودن آن توجه کنید. به طور مثال یک زنجیر با پلاک طلا در طرح بالرین، شکل هندسی و یا گنجشک بسیار جذاب هستند.

گردنبند با مروارید و گوی طلا

این گردنبند زیبا باظرافتی که دارد، ترکیبی از کلاسیک ایجاد کرده است. یکی از زیورآلاتی است که بسیار پرکاربرد بوده و می‌توان از آن در  مهمانی‌های رسمی و حتی دورهمی‌های روزانه هم استفاده کرد. این یکی  از مدل گردنبند دخترانه است که مناسب مراسم‌های مختلف است. طرح کلی این گردنبند طوری طراحی شده که زنجیر آن از مروارید و پلاک آن از گل تشکیل شده است. گردنبند مروارید و گوی طلا گردنبند شیک و با ظرافتی است.

 

مدل های گردنبند دخترانه

نکات کاربردی در خرید گردنبند طلا

برای اینکه بتوانید یک گردنبند زیبا را به‌عنوان هدیه و کادو تهیه کنید، باید در زمان خرید به نکاتی توجه کنید. این نکات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • خرید گردنبند ظریف _ اگر برای خرید قیمت و هزینه گردنبند برای شما مهم است بهتر است از گردنبندهای مدل ظریف تهیه کنید. زیرا عیار پایین‌تری داشته و قیمت مناسبی هم دارند.
  • سایز گردنبند _ زمان خرید گردنبند باید اندازه گردن را هم بدانید؛ زیرا اگر گردن کوتاه باشد، باید یک گردنبند بلند و باریک تهیه کنید. برای گردن‌های بلند، گردنبندهای کوتاه و ضخیم گزینه مناسبی است.
  • اندازه قد _ برای گردنبندی که تهیه می‌کنید، ابتدا به‌اندازه قد فرد موردنظر توجه کنید. زیرا افرادی که قد بلندی دارند از گردنبندهای بلند استفاده نمی‌کنند و گردنبندهای کوتاه مناسب‌ترین گزینه است. اگر قد کوتاه باشد، گردنبند بلند مناسب‌تر است و قدهای متوسط می‌توانند از هر دو مدل استفاده کنند.
  • فرم صورت _ در زمان خرید و انتخاب مدل گردنبند دخترانه باید به فرم صورت فرد هم توجه کنید؛ زیرا اگر فرد دارای صورت گردی باشد، گردنبند بلند و آویز برای او بسیار مناسب بوده و اگر دارای صورت بیضی‌شکل است می‌تواند گردنبندهای آویز بلند و کوتاه از هر مدل و طرحی را استفاده کند.

سخن آخر

امروزه طرح‌های زیبایی در ساخت و تولید زیورآلات طلا و جواهر مشاهده می‌شود که هر سلیقه‌ای را پاسخگو است. مدل‌های گردنبند دخترانه، زنانه و گاهی هم بچگانه تولید می‌شوند. البته گردنبدهای دخترانه جزو جواهرات ارزان هستند برای انتخاب مدل گردنبند دخترانه باید به نکاتی که در این مقاله ذکر شد توجه کرده و سلیقه فرد راهم در نظر گرفت تا بهترین گزینه را انتخاب کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *