مقالات

10 مدل از زیباترین و جدیدترین گردنبند ها برای تازه عروس ها

گردنبند عروس

زمانی که برای خرید لوازم وسایل مخصوص عروس خانم اقدام می‌کنید، گردنبند هم یکی از وسایلی است که حتما باید مدنظر قرار بگیرد. زیرا استفاده از زیورآلات موجب تکمیل استایل فرد می‌شود. البته در مورد لباس عروس هم صدق می‌کند و باعث جلوه زیباتر و کامل‌ شدن تیپ عروس می‌شود. انتخاب جواهرات مناسب در بین انواع اکسسوری‌ های متنوع و سنگ‌های مختلف حتما کار دشواری خواهد بود. اما اگر بتوانید انتخاب درستی انجام دهید، مدل گردنبند عروس باعث می‌شود، استایلی رویایی داشته باشید. موضوع مقاله ما مدل جدید گردنبند عروس است با ما همراه باشید.

در بین سرویس جواهرات عروس گردنبند یک نقش مهم و اساسی دارد. پس بهترین گردنبند می‌تواند در روز عروسی لباس عروس را کامل و شخصیت شما را بسازد. در این مقاله می‌خواهیم بهترین و زیباترین مدل‌های گردنبند عروس را به شما معرفی کنیم.

گردنبند جواهر

این گردنبندها معمولا با سنگ‌های مختلفی تزیین می‌شوند. از جمله سنگ‌هایی که می‌توان گردنبند جواهر را با آن‌ها زینت داد، یاقوت، الماس فیروزه، زبرجد و… است. گردنبند معمولا یکی از اجزای سرویس جواهرات محسوب می‌شود، اما می‌تواند به‌ صورت تکی هم مورد استفاده قرار بگیرد.

مدل جدید گردنبند عروس

گردنبندها در مدل و طرح‌های مختلف، متناسب با سلیقه‌های متنوع، طراحی می‌شوند. اگر برای بهترین روز زندگی خود به دنبال مدل گردنبند عروس زیبا و شیکی هستید، ابتدا باید درباره برند های معروفی مانند جواهرات یونیک و انواع مدل‌های گردنبند اطلاعاتی کسب کنید. برای راحتی کار، تعدادی از مدل های جدید گردنبند که بین خریداران معروف شده است را به شما معرفی می‌کنیم:

گردنبند آشفته NECKLACE MESSY

این یک ست زیبای جواهر عروس است و یک انتخاب عالی برای افرادی است که به الماس‌های ظریف علاقه‌مند هستند. زیرا با وجود سادگی، بسیار زیبا بوده و می‌توان آن را با لباس عروس ست کرد. حتی می‌توان بارها از آن در مراسم‌های مختلف استفاده کرد.

ست گردنبند عروس ساده

این مدل گردنبند عروس بسیار شیک و دارای الماس‌هایی به شکل قطره یا اشک است که آن را تزیین کرده و جذابیت خارق‌العاده‌ای به آن داده است. این گردنبند معروف یکی از جدیدترین و زیباترین گردنبندهای محبوب در سرویس‌های جواهر عروس در بازار است. الماس‌های این گردنبند بسیار بادقت و مهارت برش خورده‌اند که می‌تواند درخشش این جواهر را چندین برابر بیشتر کند.

ست گردنبند عروس خوشه‌ای

این مدل گردنبند عروس از جدیدترین سرویس‌های جواهر است که می‌توان آن را با مدل لباس‌های دیگر هم ست کرد. این گردنبند زیبا را با لباس‌های یقه پوشیده یا باز هم می‌توان استفاده کرد. البته این گردنبند با گوشواره و انگشتر یک جذابیت خواصی دارد و می‌تواند باعث ایجاد ظاهری مانند ملکه‌ها شود.

ست گردنبند با الماس حاشیه‌ای

یک عروس زیبا سزاوار داشتن یک جواهر زیبا است. این گردنبند زیبای الماس نیز در همه حالت زیبایی خود را حفظ می‌کند. در این مدل گردنبند عروس، الماس‌ها بامهارت زیاد از پیوند ظریف ساخته شده‌اند که می‌تواند گردن را پوشش داده و در مهم‌ترین روز زندگی شما را زیباتر جلوه دهد.

گردنبند جواهر برلیان

از مدل های جدید گردنبند عروس , میتوان به گردنبند برلیان اشاره کرد. گردنبندی با نگین‌های جواهر و سنگ‌های باارزش همیشه می‌تواند توجه همه را به گردن و صورت شما جلب کند. گردنبند برلیان از جمله گردنبندهای ظریفی است که به‌ صورت و گردن بیشتر افراد می‌نشیند و جذابیت درخششی بی‌مانند دارد.

گردنبند جواهر یونیک کد ۲۲۰۹
از گردنبندهای ساخته شده در جواهری یونیک است و حتی افراد سخت پسند هم آن را می‌پسندند. این گردنبند بسیار لاکچری و زیبا است و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. گردنبندی منحصربه‌فرد است که به شکل‌های پر نگین و تک‌ نگین در جواهر فروشی یونیک عرضه می‌شود.

10 مدل جدید گردنبند عروس

گردنبند جواهر ظریف ساده

یکی از ویژگی‌های مهم یک مدل گردنبند عروس ظریف و نشکن بودن آن است. این گردنبند زیبایی و ظرافت خاصی را به‌صورت فرد می‌دهد. طراحی این گردنبندهای ساده مورد پسند بیشتر عروس خانم‌ها قرار می‌گیرد. گردنبندهای تزیین شده به جواهر باید ظریف و دلربا باشند.

ست گردنبند چوکر الماس

این گردنبندها از نمونه گردنی‌ هایی است که در بین عروس خانم‌ها شیک پسند محبوبیت دارد و دارای جذابیت چشمگیری است. زیرا الماس‌های برش خورده به روش گرد و گلابی و مارکیز مزین شده و آن را بسیار جذاب کرده است.

 

گردنبند جواهر یونیک کد ۲۲۷۰

نمونه‌ های از پرطرفدارترین گردنبندهای عروس است که بسیار شکیل بوده و با سنگ‌های تزیینی احاطه شده است. این گردنبند زیبا با پیچ کوتاهی که دارد، جلوه‌گری بسیار جذابی ایجاد کرده و به‌ صورت آویز روی گردن عروس خانم باعث زیبایی بیشتر استایل او می‌شود. از مدل‌های پر نگین محسوب شده و درخششی زیبا دارد.

 


گردنبند جواهر یونیک کد ۱۷۷۵ 

گردنبندی بسیار زیبا و جذاب است و طلا و جواهر در آن به‌ صورت جذاب کنار هم قرار گرفته‌اند. این گردنبند آویزی بسیار محبوب بوده و از گردنبندهای لاکچری محسوب می‌شود. درخشش نگین‌های این گردنبند بسیار چشمگیر بوده و دارای جنس محکمی است. جواهری یونیک در طراحی جواهرات خود از طلای زرد، سفید ایرانی استفاده می‌کند. زیباترین طرح‌های مدل گردنبند عروس را می‌توانید از گالری یونیک تهیه کنید./مدل جدید گردنبند عروس

 

انتخاب فلز مناسب برای گردنبند لباس عروس

بعد از انتخاب لباس عروس مناسب باید برای تهیه جواهر عروس اقدام کنید. یکی از قسمت‌های مهم تکمیل استایل لباس عروس است. اولین گام انتخاب فلز مناسب است. اگر می‌خواهید جواهرات شما ترکیب شیک و زیبایی در کنار هم ایجاد کند، بهتر است تمام جواهرات را از یک نوع فلز انتخاب کنید که با هم هماهنگ باشد. برای انتخاب باید به چند نکته توجه کنید که عبارت‌ اند از:

 

. رنگ پوست
یکی از مواردی است که در خرید یک جواهر باید به آن توجه کرد؛ زیرا توجه به رنگ پوست می‌تواند در انتخاب فلز مناسب و گردنبند کمک زیادی بکند. هارمونی فلز با رنگ پوست موجب برجسته‌شدن صورت و زیبایی بیشتر می‌شود. مثلا فردی که دارای رنگ پوست گرم است، طلای زرد و زر گلد بهترین گزینه برای او محسوب می‌شود.

. رنگ لباس
باید فلزی را انتخاب کنید که با رنگ لباس عروس مکمل باشد؛ مثلا لباس عروس به رنگ سفید براق و حتی شامپاینی با فلزات گرم مانند طلای زرد بهترین انتخاب است. اگر لباس سفید خالص و سردی دارید، طلای سفید، پلاتین و حتی نقره می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

 

کلام پایانی
جواهرات یکی از اجزای مهم برای تکمیل استایل خانم‌ها است. پس می‌توان با توجه‌ به نکاتی بهترین انتخاب را برای مدل گردنبند عروس داشت. با چند نمونه از مدل گردنبندهای عروس آشنا شدید که می‌تواند، بهترین گزینه برای هر فردی باشد. می‌توان جواهرات عروس را با استایل کلاسیک و سنتی هم ترکیب کرد. در بعضی از کشورها از سنگ‌های آبی‌رنگ مانند یاقوت کبود طبیعی یا فیروزه برای خوش‌ شانسی بیشتر در جواهرات عروس استفاده می‌شود. همچنین می توانید حلقه ازدواج خود را از سایت جواهرات یونیک انتخاب و خریداری کنید/مدل جدید گردنبند عروس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *