مقالات

چگونه می توان سایز النگوی دست خود را فهمید؟

ما در این صفحه می خواهیم به شما کمک کنیم  که اندازه گیری سایز النگو را یاد بگیرید.یکی از جواهرات که امروزه بانوان در سراسر دنیا از ان برای زیبایی دست و استایلشان استفاده می کنند النگو است .النگو و دستبند ها استایل شما را شیک و جذاب می کنند .  النگو ها بیشتر از طلا و یا نقره ساخته می شوند . امروزه طلا و جواهر به صورت اینترنتی هم قابل سفارش است .همچنین باید برای هر محصولی که اینترنتی می خواهید سفارش دهید فرقی ندارد لباس باشد یا طلا و جواهر باید اندازه دقیقی ازخودتان به ان ها بگویید تا فروشگاه های اینترنتی کالایی که انتخاب کردید را با اندازه و سایز مناسب برای شما ارسال کند . برای راحتی خودتان می توانید دفتر یادداشتی کنار بگذارید و اندازه های دقیق خودتان را در ان بنویسید این اندازه ها می تواند برای یک شلوار باشد یا اندازه دستتان برای خرید یک دستبند .

نکته مهمی که باید به ان دقت داشته باشید این است که در صورت کاهش و اضافه وزن این اندازه ها تغییر می کند اگر می خواهید النگو  را به صورت اینترنتی سفارش دهید باید نحوه اندازه گیری سایز النگو را بدانید .زیرور الاتی که استفاده می کنید فرقی نمی کند انگشتر جواهر باشد یا یک النگو اگر اندازه ان مناسب شما نباشد نه تنها باعث زیبایی استایل شما نمی شوند بلکهبلکه ممکن است باعث ازار شما شود برای مثال اگر اندازه گیری سایز النگو را به درستی انجام ندهید برای شمما یا بزرگ می شود یا کوچک ، اگر کوچک باشد نمی توانید ان را دور دستتان ببندید و اگر هم داخل دستتان فرو رود پوست دستتان را اذیت می کند و اگر النگویی که خریداری کرده اید برای دست شما بزرگ باشد ممکن است از دست شما سر بخورد و باعث خاطره ای ناگوار شود همانطور که می دانید زیور الاتی که از طلا و نقره ساخته می شوند بسیار گران قیمت هستند پس در هنگام خرید زیور الات مخصوصا زمانی که می خواهید به صورت اینترنتی خرید کنید باید در اندازه گیری سایز خود دقت کنید . ما به شما راه کار هایی برای اندازه گیری سایز النگو و دستبند ارائه می دهیم . اندازه گیری سایز النگو بسیار راحت است . النگو ها در انواع متفاوتی ساخته می شوند : النگو های ساده و کلاسیک  و النگو های تک پوش .

چه النگو هایی ساده هستند ؟

النگو هایی که دور تا دور ان ها بسته است و به شکل یک حلقه طراحی شده اند این النگو ها را باید از قسمت انگشتان وارد دست خود کنید چرا که هیچ گونه قفلی برای این مدل طراحی نمی شود به این النگو ها در اصطلاح  طوقی می گویند . این نوع النگو ها با طلای سفید یا طلای زرد ساخته می شوند . طراحان طلا و جواهر النگو ها را به شکل های متفاوتی دیزاین می کنند تا جلوه با شکوهی به دست و استایل شما بدهد .

به چه النگوهایی تک پوش می گویند ؟

این النگو ها نیز مانند النگو های ساده به شکل طوقی هستند با این تفاوت که در این النگو ها قفل یا زنجیر وجود دارد و می توان ان را به راحتی از مچ دست باز کرد و نیازی نیست که از طریق انگشتان ان را از دست بیرون بیاوریم . در خرید این نوع النگو ها نیازی نیست که سایز دست خود را بدانید . در خرید النگو های ساده اندازه گیری بسیار مهم است . برای خرید تک پوش ها فقط کافی است قطر مچ دستتان را بدانید که برای بست اوردن قطر مچ دست می توانید نواری از جنس کاغذ بردارید و دور مچ دستتان بپیچید و قسمت روی هم افتاده را با خودکار علامت بزنید و اندازه این فاطله را با خط کش اندازه گیری کنید .برای تک پوش ها معمولا سه اندازه وجود دارد سایز بزرگ ، سایز متوسط و سایز کوچک در سایز بزرگ ان قطر داخلی سه سانتی متر ، سایز متوسط دو سانتی متر و سایز کوچک یک سانتی متر است .

برای اندازه گیری سایز النگو راه های زیادی وجود دارد که چند مورد از ان را توضیح می دهیم :

1 ) از یک تکه نخ یا ربان استفاده کنید ابتدا باید انگشت شصت و انگشت کوچک دستتان را روی هم قرار دهید و نخ را قسمت پهن دست خود ببندید ( حتما مطمئن شوید که قسمت پهن دستتان را نخ بسته اید ) و نخ را علامت بزنید . در مرحله بعد نخ یا ربانی که ان را دور دست خود بسته و علامت زده اید باز کنید و ان را از ابتدا تا قسمتی که علامت دارد روی خط کش قرار دهید و ان را اندازه بگیرید . سایت ها اینترنتی فروش زیور الات جدولی را در اختیار شما قرار می دهند شما باید اندازه ای که با خط کش بدست اورده اید با شماره های داخل جدول تطبیق دهید و النگویی با سایز مورد نظر را سفارش دهید . این روش برای دست کودکان نیز قابل استفاده است .

2 ) در این روش باید از قبل النگویی داشته باشید . با اندازه گیری قطر داخلی النگو با خط کش  مطابقت دادن ان با جدولی که فروشگاه اینترنتی در اختیار شما قرار می دهد می توانید به راحتی سایز النگوی خودتان را پیدا کنید .

بطور مثال در یک فروشگاه اینترنتی 4 سایز از یک النگو وجود دارد و بر حسب سانتی متر این گونه می شود . النگو سایز 4 که بزرگ ترین درجه ان است قطر داخلی النگو 95/19

النگوی سایز 3 با قطر داخلی 95/18

النگوی سایز 2 با قطر داخلی 95/17

النگوی سایز یک که کوچک ترن درجه ان است با قطر داخلی 95/16

اما ممکن است که اندازه دست شما بین دو درجه از النگو ها قرار می گیرد باید کدام را انتخاب کنید ؟  ابن انتخاب بستگی به سلیقه شما دارد اگر می خواید النگویتان گشاد تر باشد و به  دستتان نچسبد سایز بزرگ تر را انتخاب کنید .با دانستن سایز دست خود می توانید از مزایای خرید آنلاین جواهرات بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *