مقالات

باید ها و نباید های خرید انلاین طلا بدون اجرت

امروزه با پیشرفت روز افزون سایت ها و دنیای وب فروشگاه های انلاین زیادی وجود دارد که به صورت غیر حضوری و انلاین محصولات خود را برای فروش می گذارند . یکی از انواع این فروشگاه ها برای خرید آنلاین طلا بدون اجرت است که طلای دست دوم را به فروش می گذارند این فروشگاه ها علاوه بر فروش طلا های بدون اجرت ، طلاهای نو را نیز برای فروش می گذارند . برای خرید آنلاین طلا و جواهرات بدون اجرت حتما باید نکاتی را در نظر بگیرید چرا که امروزه سودجویانی در این عرصه وجود دارند که طلای تقلبی را به جای طلای دست دوم به مشتری می دهند .

چرا مردم بیشتر تمایل به خرید آنلاین طلا بدون اجرت دارند ؟

یکی از وسایل و اکسسوری هایی که بانوان در سراسر جهان از ان برای زیبایی و جذابیت استایلشان استفاده می کنند ، زیور الات طلا و نقره است که در انواع زیادی مانند : انگشتر ، دستبند ، گوشواره و گردنبند جواهر طراحی می شوند و هر روزه ترند خاصی از ان وارد بازار می شود. طلا مانند هر وسیله ای دیگر نو بودن ان درخشش خاص خودش را دارد و کم تر کسی به دنبال طلای دست دوم است . امروزه با توجه به شرایط اقتصادی که هر دقیقه قیمت طلا بالا تر می رود ،مردم از طلا برای افزایش سرمایه خود استفاده می کنند  و هدفشان صرفا استفاده به عنوان اکسسوری و زیبایی نیست .مردم با خرید انلاین طلا بون اجرت می توانند طلای ارزان تری خریداری نمایند چرا که طلا های دست دوم بدون اجرت و مزد ساخت هستند و این به صرفه ترین راه برای سرمایه گذاری است .در خرید انلاین طلا بدون اجرت باید نکاتی را رعایت کنید که کمترین ضرر را متحمل شوید .

خرید طلای دست دوم و بدون اجرت مخصوصا به صورت انلاین خطرات زیادی می تواند داشته باشد . چرا که شما نمی توانید ان قطعه طلای مورد نظر را از نزدیک ببینید و ان را لمس کنید . همچنین شما فروشنده را نمی شناسید . با توجه به این که در کشور ما قیمت طلا دچار نوسان شده است و قیمت ان بالا می رود و این نکته هم وجود دارد که طلای دست دوم به علت نداشتن اجرت ارزان تر از طلا نو می شود اما سودجویانی در ان حوضه وجود دارند و ممکن است طلای قاچاق شده و دزدی را برای فروش بگذارند و خریداری که از ان ها قطعه ای طلا می خرد برای ان فاکتور دریافت نمی کند . چرا ؟ به علت این که طلاهای دست دوم فاکتور ندارند و می تواند موجب دردسر برای شخص خریدار شود و نمی توانید ثابت کنید که ان را خردیداری کرده اید و حتی ممکن است ان طلایی که می خرید مطابق با ان عیاری نباشد که به شما گفته اند و حتی ممکن است چیزی که می خرید اصلا طلا نباشد و افراد معمولی قدرت تشخیص طلا را از نمونه تقلبی ان ندارند و فقط می توان ان ها را با دستگاه های مخصوص محک زد تا طلای اصل را از نمونه فیک ان شناسایی کرد .

فاکتور دلیلی بر اصل بودن طلا است ؟

نکته ای که همیشه باید به ان دقت کنید ان است که اگر طلای دست دومی که می خرید و ان فاکتور داشت ، ان فاکتور دلیلی بر اصل بودن ان قطعه طلا نیست و افراد می توانند فاکتور برای طلای تقلبی درست کنند و اتحادیه طلافروشان هیچ گونه ضمانتی برای طلای دست دوم ندارد چرا که ممکن است ان قطعه صرفا یک فلز به رنگ زرد باشد و یا ممکن است فقط  لاه ای از طلا روی ان اب کاری شده باشد . پس به شما پیشنهاد می کنیم تا جای ممکن  فقط طلای نو را از طلا فروشی ها خریداری کنید که دارای جواز معتبر از صنف طلا فروشان داشته باشند .

اجرت در طلا به چه معنایی است ؟

زمانی که شما برای خرید طلا به فروشگاه های طلا فروش مراجعه می کنید باید علاوه بر هزینه ای که بابت میزان وزن و عیار ان می پردازید باید مقداری هزینه بابت طراحی و ساخت ان بپردازید . البته بسته به نوع طراحی و ظرافت کار ، این مبلغ متغییر است . امروزه طلا هایی وجود دارند که به صورت انلاین و بدون هیچ واسطه ای فروخته می شوند و یا این طلا ها دست دوم یا به عبارتی کار کرده هستند و لازم نیست اجرتی برای ان ها بپردازید . ( قیمت این گونه طلا ها به میزان ارزش واقعی ان نزدیک تر است ) . تا همین چند سال قبل کسی باورش نمی شد که بتوان طلا را نیز به صورت مجازی خریداری کرد . در خرید اینترنتی طلا حتما به بعضی نکات دقت کنید .

نشان اعتماد الکترونیک در سایت های طلا فروشی :

برای خرید انلاین که قرار است پول زیادی بپردازید ، حتما باید با دقت فروشگاه طلای اینترنتی را برسی کنید و اطمینان لازم را از ام فروشگاه بدست اورید .یکی از نکته های که نشان از واقعی بودن فروشگاه اینترنتی است ، داشتن نماد اعتماد الکترونیک است . ( یک راهنمایی جامع و کامل باید در ان سایت وجود داشته باشد ) .  یک راهنمایی جامع و مفید می تواند به مشتری این اعتماد را بدهد که محصولی که  سفارش  می دهند بدون هیچ گونه تغییری و بدون دردسر به دستشان می رسد و با اطمینان کامل می توانند محصول دلخوهشان را سفارش دهند .

خرید آنلاین طلا بدون اجرت چه مزایایی دارد ؟

اگر شما برای بالا بردن سرمایه ای که دارید می خواهید طلا بخرید ، بعتر است طلایی بخرید که بدون اجرت باشد و ارزش ان واقعی باشد تا در موقع فروش زیان نکنید . طلاهای بدون اجرت اصولا دست دوم هستند . و اگر صرفا ان ها را برای سرمایه گداری می خواهید خیلی بهتر از خرید سکه است چرا که می توانید از ان ها برای زیبایی استایلتان نیز استفاده کنید . با این کار دو نشان می زنید هم افزایش سرمایه دارید و هم به عنوان اکسسوری از ان ها اسفاده کرده اید . یادتان باشد طلای دست دوم سود بیشتری از ، ارز و دلار دارد .باتوجه به این که قیمت طلا هر روزه بیشتر می شود همه به دنبال طلای دست دوم هستند ، و این موضوع سبب شده هر زمان که پول نیاز داشته باشید بتوانید طلای دست دوم را بفروشید .در زمان خرید طلای اینترنتی و جواهرات ارزان حواستان به قیمت روز طلا باشد که سایت اینترنتی مورد نظر به روز رسانی شده باشد .اگر از فروشگاه های معتبر طلای بدون اجرت خریداری کنید بسیار برای شما پرسود خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *