مقالات

معرفی 7 مدل از گرانترین گردنبند های جواهر 2022💥

شما بانوان عزیز می توانید برای این که ظاهری زیبا و لاکچری داشته باشید از اکسسوری های زیبا استفاده کنید . همانطور که مشاهده می کنید بیشتر بانوان از اکسسوری ها برای زیبا نشان دادن خود استفاده می کنند . این اکسسوری می تواند یک دست بند باشد یا یک سنجاق سینه . یکی از اکسسوری های جذاب برای شما گرانترین گردنبند جواهر است که از طلا ساخته می شوند .این گرنبند ها جایگاه ویژه ای در نشان دادن لوکس بودن تیپ شما دارد . از برجسته ترین اکسسوار هایی که می توانید استفاده کنید، گردنبند جواهر است .

گرانترین گردنبند جواهر از طلا و نقره ساخته می شوند اما چیزی که ان ها را به یکی از گران ترین زیور الات تبدیل کرد نوع سنگی است که در ان ها به کار می رود .نگین هایی که در زیور الات به کار می رود برای درخسیدن بیشتر این گردنبند است . با توجه به لیست سنگ های قیمتی،این سنگ ها و گوهر ها بیشتر از جنس الماس ، مروارید ، یاقوت سرخ یا یاقوت کبود  ، زمرد ، عقیق ، زبر جد و . . . باشد.گردنبد های جواهری به شما بانوان عزیز کمک شایانی می کند تا در مهمانی ها بدرخشید.اگر شما به استایل بازیگران هالیودی یا بلاگر ها توجه کرده باشید می بینید که از جواهرات مدرن و به روز دنیا استفاده می کنند .

گران ترین جواهرات سال 2022 چگونه انتخاب می شوند؟

اول از همه باید برسی شود چه نوع گردنبند جواهری و با چه سنگی هیچ گاه از مد نمی افتد . این نوع گرنبند ها با وجود این که سالیان زیادی است که از ان ها استفاده می شوند اما همچنان ترند سال محسوب می شوند . مانند گرنبند های الماس و مروارید که از سالیان دور از ان ها برای جواهرات استفاده می شود . این سنگ های قیمتی هیچ زمانی از دنیای پر درخشش مد کنار گذاشته نمی شود این نوع گردنبد ها را با هر سنی و هر نوع سلیقه ای می توان سفارش داد . شما می توانید از این جواهرات درمناسبت های رسمی، پاتوق های معمولی یا مهمانی ها استفاده کنید و بدرخشید .

در گردنبند های جواهر سال 2022 از بهترین سنگ ها و گوهر های جهان استفاده شده است . این جواهرات استایل شما را مدرن و کلاسیک نشان می دهند برای معرفی گرانترین گردنبند جواهر ما را همراهی کنید .

1 ) اولین گردنبندی که معرفی شده است گردنبند یاقوت سرخ است.این گردنبند با پیچ و تاب طلای سفید مانند درختی سنگ یا قوت را در بر گرفته گویی ان را در خود مانند صدفی نگه داسته تا از ان محافظت کند . روی بدنه ی این جواهر با مهره های رنگی دیزاین شده است این گردنبند گران قیمت توسط برند معروف امریکایی طراحی و ساخته  شده است .

2 ) یکی دیگر از گرنبند های گران قیمت امسال گردنبند فیروزه است که با مهره های کوچک فیروزه که به صورت کروی تراش خورده اند و زنجیری از طلای زرد از درون ان رد شده است . در این ترند گردنبند های جواهر گران قیمت ، همه چیز دربرای  برجسته  و شکیل شدن استایل شما است و ما برای این که به اکسسوری هایتان رنگ های شاد وارد کنیم این گردنبند را طراحی کرده ایم .

 3 ) یکی از جدیدترین گردنبند جواهر دخترانه مدل شکوفه است در این گردنبد جواهری زنجیری بلند وجود دارد که روی ان سه گل از طلای سفید که با تراش هایی از زمرد پوشیده شده است  . سبز رنگ بودن زمرد در کنار تراش هایی از الماس به شدت دیدنی شده است .زنجیر این گردنبند را یکی از طراحان جواهر اسپانیایی دیزاین کرده است .

4 ) یکی از  سنگ هایی که در سالیان متمادی از ان استفاده شده است مروارید است . امسال نیز از این سنگ برای زیبا کردن جواهرات استفاده شد .گردنبند مروارید طلا به صورت مار دور گردن می پیچد و روی دو سر ان مرواریدی گرد قرار گرفته است روی بدنه ی این جواهر الماس های سیاه قرار گرفته که جلوه ی خاص و گران قیمتی به این جواهر می بخشد .

5 ) یکی دیگر از گردنبند ها گل قرمز است که به یکی از گران ترین گردنبند های الماس جهان تبدیل شده . هر یاقوت با خوشه‌ای از الماس‌های گلابی‌شکل و سفید مارکیزی  محاصره شده است این مدل قرار گرفتن الماس ها باعث شده تا طرحی از گل ایجاد شود و یاقوت های قرمز مانند گلی سرخ روی این گردنبند می درخشد . طلای این گردنبند از طلای سفید 18 عیار ساخته شده است .

6 ) گردنبند بعدی هم از الماس ساخته شده که الماس های ان به صورت آبشاری قرار گرفته اند تراش های این الماس به صورت اشکی است . هر الماس با قیراط 18 و با کیفیت است . در این گردنبند چهار الماس بزرگ در بالای ان و 10 الماس کوچک تر از ان ها اویزان شده است .

7 )  در این گردنبند از سنگ گرندیدریت که به رنگ ابی اقیانوس است استفاده شده . این سنگ با برش های اشکی روی زنجیری از طلای زرد قرار گرفته است . همچنین از زمرد سبز در کنار ان استفاده شده که طلاقی زیبایی از زنگ های ابی و سبز را تشکیل می دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *