مقالات

طرز انداختن گوشواره بخیه ای+ 13 مدل شیک و جذاب آن

معمولا برای زیبا تر شدن صورت استفاده از یک اکسسوری می تواند تاثیر و مکمل و خوبی باشد از این رو گوشواره ها به دلیل نزدیکی به فرم صورت مدل های به روز و مدرن که به تازگی وارد بازار شده اند باشند . این گوشواره ها به دلیل این که در زیبای صورت نقش بزرگی دارند باید در خرید نوع آن اها توجه زیادی داشت و با در نظر گرفتن فرم صورت برای خرید اقدام کرد و با انتخاب گوشواره ای که مناسب فرم صورتتان است و زیبایی خیره کننده ای که به شما و استایلتان می بخشد لذت ببرید .مدل گوشواره های بخیه ای یکی ازترند ترین نوع گوشواره ها در طلا و جواهرات است که امروزه مورد پسند هر نوع سلیقه و تیپ سنی قرار گرفته است .

طرز انداختن گوشواره بخیه ای

این نوع گوشواره ها از یک ریسمان تشکیل شده اند که شما برای اویز این ریسمان به نوع دلخواهتان باید ان را از سوراخ یا سوراخ های گوش خود رد کنید .انواع مختلفی ازاین گوشواره ها وجود دارد و معمولا طول تقریبی ان ها بین 7 تا 12 سانتی متر می باشد .

اتصال گوشواره بخیه ای به گوش  کار بسیار اسان و راحتی است و کافی است سر میل فلزی ان را درون سوراخ گوش خود قرار داده و ان را بکشید و از سوراخ های دیگری آن را رد کنید . همچنین حالت شل و افتاده این مدل جذاب تر است بنابر این آن را زیاد سفت نکنید .گوشواره های بخیه ای در سبک اویز و به صورت زنجیر دار عرضه میگردند .

تنوع بالای این سبک سبب شده که زیبا و شکیل تر به نظر برسند وشما می توانید برای خاص تر کردن این مدل ترکیب ان را با یک گوشواره میخی امتحان نمایید . گوشواره های بخیه ای انواع زیادی دارند مانند : بخیه ای مدل مینیمال ، حلقه ای ، مدل اویزی ، کریستالی و . . .

شما می توانید طرح های متفاوتی سفارش دهید مثلا می توانید برای زیباتر شدن ان از سنگ های قیمتی مانند الماس و یاقوت قرمز یا زمرد استفاده کنید .در جواهر سازی باید از خلاقیت و نواوری زیادی استفاده کنید تا بتوانید به طراحی جدیدترین گوشواره جواهر بپردازید.

انواع مدل شیک و جذاب گوشواره بخیه ای

1.گوشواره بخیه ای نگین دار:

این نوع گوشواره ها با درخشش خاص خود جلوه ی گوشواره جواهر را دو چندان کرده و شما حتی می توانید رنگ سنگ آن را با لباستان ست کنید که نمای خاص تری ایجاد کند .

2.مدل گوشواره بخیه ای برگ :

این نوع یکی از مدل هایی است که در عین سادگی نمای زیبایی را به گوش شما می بخشد و مناسب برای استایل روزمره و مهمانی های  شما است .

3.گوشواره بخیه ای صدف دار :

این نوع مدل برای سلیقه های خاصی طراحی شده که ترکیب ان با لباس های شب یا مراسم های با شکوه شما جلوه ان را دو چندان می کند .

4. مدل زنجیری ساده :

این مدل را بهتر است خانم هایی که چند سوراخ بر گوش خود دارند استفاده نمایند که طرح های مختلفی از ان را برای زیبایی گوش خود به کار ببرند .

5. مدل گوشواره بخیه ای ماه و ستاره :

این سبک نیز زیبایی و شکوه خود را به دلیل ایهام گرفتن از طبیعت دوچندان نموده و این حروف مورد پسند اغلب سلایق قرار می گیرد .

6. مدل حلقه دار :

این کاربرگرفته ازیک زنجیر ساده و حلقه اویز میباشد که طرح خاصی برای ساده پسندان است .

7.مدل اشکال هندسی(مربع مثلث) :

این مدل در انتهای خود به یک شکل هندسی ختم میشود که میتواند مربع یا مثلث و.. باشد که نوع خاص و زیبایی به خود اختصاص داده وسلایق مختلف را به خود جذب میکند .

8.مدل حروف لاتین :

این مدل از گوشواره ها در انتهای زنجیرشان به یک حرف لاتین ختم میشوند که شما می توانید ازان به عنوان یک هدیه منحصر به فرد برای خود یا عزیزانتان مناسب با حروف ابتدای اسم انها استفاده نمایید که می تواند به عنوان یک یادگاری زیبا و ارزشمند به ان اشاره نمود .

9.گوشواره بخیه ای دارای طرح های فانتزی :

این مدل ها مناسب برای کودکان یا نوجوانان طراحی شده که یک کار جوان پسندانه و زیبایی بوده که شامل طرح های فانتزی خاصی می شود .

10.مدل قلب :

 

این نوع گوشواره ها که از اتصال یک قلب زیبا به انتهای زنجیر ان تشکیل شده اند.بیشتر برای بیان احساسات یا عواطف شما به کار میروند که یک مدل زیبا چه برای استفاده شخصی و چه به عنوان هدیه کاربردی می باشد .

11.مدل گوشواره بخیه ای کارتیر :

این سبک کار را به عنوان مدرن ترین نوع اکسسوری میتوان معرفی کرد محبوبیت این طرح بین خانم ها و اقایان بسیار بالا بوده و در عین سادگی، شکیل بودن استایل شما را دو چندان میکند .می توان گفت این سبک یکی از جواهرات محبوب سال ۲۰۲۱ می باشد.

12.مدل بالرین :

این کار ازاتصال یک مجسمه کوچک بالرین به انتهای زنجیر گوشواره ایجاد شده که نماد رقص ،شادی و ازادی میباشد این مدل طراحی جدیدترین گوشواره جواهر سبک کارهایی ست که به بازار عرضه شده  و بسیار مورد پسند خانم ها قرار گرفته است .

13.مدل گوشواره بخیه ای طرح چشم زخم :

این کار یک طرح عوام پسندانه و با جلوه ی متفاوت است که علاوه بر زینت به خاطر نوع طرح ان برای دور کردن نظر و چشم بد از قدیم برسر زبان ها افتاده که به همین منظور چه برای بزرگ سالان و چه کودکان کاربردی به شمار می رود و همچنین میتواند یک هدیه ی عالی برای عزیزان شما باشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *