مقالات

با توجه به فرم صورت از چه گوشواره هایی استفاده کنیم ؟

برای این که استایل شکیلی برای خود درست کنید.می توانید از اکسسوری ها استفاده کنید . یکی از زیبا ترین اکسسوری هایی که می توان نام برد گوشواره است . باید بگوییم که خرید گوشواره مناسب صورت هم قواعد خاص خود را دارد . بیشتر خانم ها وقتی می خواهند برای خرید گوشواره اقدام کنند استایل لباس پوشیدن خود را در نظر می گیرند .نکته مهم تر از مدل استایل شما که باید به ان توجه کنیم فرم صورتمان است . شما باید قبل از خرید گوشواره به فرم صورتتان دقت کنید . گوشواره یکی از انواع جواهرات است که در مدل‌های مختلف زنانه، مردانه و بچه‌گانه دیزاین شده و به بازار می آیند.گوشواره یکی از زیبا ترین زیور الاتی است که در همه جای جهان مورد پسند بانوان است.

گوشوارها انواع مختلفی دارند و از طراح های زیبایی برای ان ها استفاده می شود چرا که از اکسسوری هایی است که به زیبایی صورت کمک می کند گوشواره ها به فرم صوت شما جلوه شیک و لوکسی می بخشد .همچنین گوشواره ها از مواد مختلفی مثل : طلای 18 و 24 عیار، ، طلای سفید و طلای زرد ،  پلاتین، تیتانیوم و نقره ساخته می‌شوند  برای انتخاب راحت تر و با توجه به قیمت ان ها می توان گوشواره ای مناسب انتخاب کرد همه ی بانوان می توانند گوشواره ای متناسب با فرم صورت و استایل خود با هر نوع قیمتی سرویس جواهرات مدنظر خود را در بازار پیدا کنند . باید به یاد داشته باشید  که طلای سفید از ترکیب نیکل ساخته می‌شود، افرادی هستند که به این عناصر حساسیت دارند باید قبل از خرید به این موارد  دقت  کنید  عنصر نیکل ممکن است باعث خارش،  سوزش ،التهاب، تحریک و یا عفونت گوش شود  و یا تاولسوزش پوست یا تاول زدن بزند اگر با این موارد مواجه شدید حتما به پزشک مراجعه کنید.

انتخاب و خرید گوشواره با توجه به فرم صورت

گوشواره ها می توانند فرم صورت شما را تغییر دهند . می توانند صورت شما را کشیده ، بارک و حتی چاق تر نشان دهند . یکی از کار هایی که باید قبل از این که برای خرید گوشواره اقدام کنید باید فرم صورتتان را تشخیص دهد . خرید گوشواره مناسب می تواند شما را زیباتر کرده و حتی قدرت این را دارد که اگر عیبی در صورتتان وجود دارد آن را کم رنگ کند این به دلیل ان است که گوشواره جواهر یکی از زیور الاتی است که به صورتتان نزدیک تر است و می تواند مکمل  شکل صورتتان باشد .

 

همه افراد فرم صورت متفاوتی دارند پس نباید  از هر نوع گوشواره ای استفاده کنند ، گوشواره ها در طرح ها وشکل های متفاوتی ساخته می شوند مانند گوشواره میخی ، اویزی ، گرد ، حلقه ای و . . .  که هر کدام برای فرم صورت خاصی استفاده می شوند . به طور مثال، گوشواره‌های میخی  بدون سنگ قیمتی  یا با استفاده از سنگ های درخشان متناسب برای  صورت‌های باریک و کشیده  هستند. یا مثلاً گوشواره‌های حلقه اب برای صورت های مربعی طراحی شده اند .  گوشواره‌های آویزی و بلند  برای بانوانی  که موهای بلندی دارند گزینه مناسبی هستند. یا مثلاً گوشواره رشته‌ای برای صورت‌های قلبی مناسبند.

چگونه فرم صورتمان را تشخیص دهیم ؟

برای این که بدانید فرم صورتتان چیست و چه مدل گوشواره ای به صوررتان می اید کافی است موهای خودتان جمع کنید و جلوی اینه بایستید به طوری که تمام صورتتان مشخص باشد و بتوانید ان را ببینید و تعیین کنید فرم صورتتان چگونه است .

چند مدل فرم صورت داریم ؟

6 مدل فرم صورت در بین بانوان رایج است . مانند : کشیده ، لوزی ، مربعی ، قلبی ، گرد ، بیضی .

اندازه طول صورت ینی از جایی که در پیشانی مو رشد کرده تا قسمت پایینی چانه .

اندازه عرض پیشانی  و همچنین اندازه عرض گونه ها برای تشخیص فرم صورت مهم است .

برای هر نوع از این فرم صورت ها گوشواره هایی طراحی شده است .

1 ) گوشواره مناسب صورت کشیده :

در صورت های کشیده اندازه طول صورت زیاد تر از اندازه عرض ان است به این نوع فرم  صورت ها، کشیده می گویند .مدل آویزی گزینه خوبی این افراد می باشد که به صورت بیضی و دایره ای طراحی شده است به این بانوان عزیز گوشواره های میخی هم پیشنهاد می شود این طرح از گوشواره ها به شما کمک می کند تا صورتی تپل تر داشته باشید . به هیچ عنوان از گوشواره های اویزی و باریک استفاده نکنید.

2 ) گوشواره مناسب صورت لوزی:

پیشانی این افراد از گونه هایشان باریک تر است همچنین گونه آن ها از چانه پهن تر است .این افراد باید از گوشواره هایی که کوتاه و کوچک هستند استفاده کنند .

3 ) گوشواره متناسب با فرم مربعی :

در این نوع از صورت ها اندازه پیشانی و چانه با هم برابر است هم چنین چانه آن ها تخت و پیشانی آن ها هم راستای خط رویش موهایشان است . طول و عرض صورتشان گویی با اندازه هم است . برای این صورت ها پیشنهاد می شود از گوشواره های اشکی ، هوپ و گرد استفاده کنند . گرد بودن گوشواره ها باعث می شود که خط های تیز کنار صورت نمایان نشود .اگر فرم صورتتان مربعی است از خرید گوشواره های مربعی و هر  نوعی که دارای زاویه است به شدت خودداری کنید .

4 ) گوشواره مناسب فرم صورت قلبی

در این فرم فک بارک تر از پهنای پیشانی است . چانه ان ها بسیار تیز و کوچک است و گونه های استخوانی بزرگی دارند . گوشواره های مناسب برای این افراد ، گوشواره های اویزی بلند که انتهای ان  گرد است . این طرح از گوشواره تیزی چانه این افراد را پنهان می کند و باعث می شود که صورت گرد تری داشته باشند . این افراد باید از خرید گوشواره هایی که انتهای تیز دارند خودداری کنند چرا که این گوشواره ها جلوه خوشایندی به صورت شما نمی دهند .

5 )گوشواره مناسب صورت گرد:

فرم گرد برای صورت چگونه تشخیص داده می شود ؟صورت‌های گرد دقیقا گرد هستند و اندازه گوش تا گوش با اندازه چانه تا پیشانی تقریبا برابر است شما نمی توانید در صورت های گرد هیچ خط شکسته ای در اطراف صورت پیدا کنید . برای این فرم از صورت گوشواره های اویزی بلند  و باریک پیشنهاد می شود .برای این فرم از صورت گوشواره های چهل چراغ طراحی شده . اگر فرم صورتتان گرد است به هی عنوان سراغ گوشواره های گرد نروید .چرا که صورتتان از قبل هم گزد تر دیده می شود .

6 )گوشواره مناسب صورت بیضی:

افرادی که فرم صورتشان بیضی است می توانند هر مدل گوشواره ای که بخواهند استفاده کنند . در این فرم صورت پیشانی پهن‌تر از چانه است .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *