مقالات

مزایا و تفاوت های خرید و فروش آنلاین جواهرات !!

امروزه مزایای خرید آنلاین جواهرات آن قدر اهمیت پیدا کرده که یکی از متدهای پیشرفته، تاثیرگذار و محبوب در زندگی تمام افراد از جمله شاغلین به شمار می رود که از اتلاف وقت و صرف هزینه های اضاف، جلوگیری می کند. از مزایای زیادی برخوردار است و مشتری قادر است با خرید طلا و جواهر اینترنتی از سایت جواهرات یونیک، از کلیه مزایا و خدمات آن بهره مند گردند.

 

مزایای خرید آنلاین جواهرات

  • غالبا اکثر ما نسبت به شیوه خرید جواهرات به شکل حضوری شناخت داریم. اما با اینترنتی شدن زندگی روزمره، با روش نوینی مواجه شدیم که جهت سهولت در خرید ایجاد شده است و افراد می توانند از طریق آن به سایر خریدهای موردنیاز خود اعم از خرید پوشاک، کفش، مواد غذایی، دارویی و خرید آنلاین جواهرات بپردارند.
  • از آنجایی که امروزه زندگی بشر به علت مشغله های متعدد با کمبود وقت مواجه است، بنابراین شرایط مناسب و زمان کافی جهت انجام حضوری نیازمندی های خود را ندارد. برهمین اساس فروشندگان درصدد ایجاد روش های خرید اینترنتی برآمدند و با این کار کمک شایانی به مشتریان نمودند.
  • جواهرات نیز یکی از آن دسته نیازمندی هایی است که مردم به وفور در پی خرید آن هستند. زرگران و جواهرفروشان نیز بیکار نمانده و با ایجاد سایت های طلا و جواهرفروشی، انواع زیورآلات را به شکل غیرحضوری به مصرف کننده گان ارائه می ‌دهند. آنها با ایجاد گالری عکس از شیک ترین زیورآلات قیمتی از جمله انگشتر، گردنبند، دستبند،نیم ست و سرویس جواهر زنانه در وب سایت خود، مشتری را به سمت انتخاب دقیق و درست سوق می دهند. پس فرد می تواند با مشاهده کامل کلیه مدل ها، به راحتی در منزل یا محل کار خود آیتم موردنظر را سفارش نماید.
  • گرچه شیوه خرید حضوری از مشاهده عینی برخوردار است و مشتریان قادرند با مراجعه به گالری طلا و جواهر بهترین گزینه را انتخاب نمایند اما، با توجه به مزایای خرید آنلاین جواهرات، علاوه براینکه از اتلاف وقت جلوگیری می کند بلکه، هزینه رفت و آمد به گالری برای شما کسر می شود.

 

خرید اینترنتی طلا وجواهر از مراکز معتبر

در چند سال اخیر، خرید و فروش طلا اینترنتی در بین مردم به اوج خود رسیده است و آنها به دلایل مختلفی از جمله کمبود وقت و نبود شرایط مراجعه حضوری، به خریدهای آنلاین روی آورده اند.

شیوه خرید طلا و خرید آنلاین جواهرات، یکی از بهترین و موفق ترین متدهایی است که طلافروشان در پیش گرفته اند و دست به فروش طلا در وب سایت ها نموده اند. مجموعه سایت فروشگاهی جواهرات که بسیار پرفروش و معتبر است و از متخصصان، مشاوران و کارشناسان فروش کاربلد بهره مند می باشد، با سابقه ای بیش از 20 سال در حال خدمت رسانی به عموم می باشد و با ارائه طلا و جواهر باکیفیت همراه با قیمت واقعی و به روز، انواع مدل های شیک و مدرن و جواهرات ارزان را در اختیار مشتریان قرار داده است.برهمین اساس توصیه می کنیم زیورآلات قیمتی خود را از این مکان خریداری نمایید چراکه تضمین کننده قیمت و کیفیت جنس فروخته شده خود می باشد.

گاهی افراد به جهت بی اطلاعی خود، در دام سودجویان سایت های فروش طلای تقلبی با قیمت غیرواقعی گرفتار می شوند که پیامد این اتفاق، ضرر، خسارت و نارضایتی مشتری خواهد بود. افراد به ظاهر فروشنده، در زمینه انجام خرید اینترنتی طلای دست دوم نیز به شما خسارات زیادی وارد می نمایند و از طریق فروش طلای کارکرده با قیمت طلای نو، مشتریان ناشی را متضرر خواهند کرد. پس جهت خرید طلای واقعی با مرغوبیت و با قیمت اصل، سایت فروشگاهی ما را بخاطر بسپارید و از لذت خریدی مطمئن بهره مند شوید.

 

 

 

قیمت هر گرم جواهر چگونه محاسبه می شود؟

برای اینکه از مزایای خرید آنلاین جواهرات بهره مند شوید، لازم است چند نکته را مدنظر قرار دهیم تا در زمینه خرید و فروش زیورآلاتمان دچار پشیمانی نشویم.

یکی از مهم ترین این نکات، مقوله قیمت و چگونگی محاسبه آن است. یک مشتری می بایست از قیمت بروزشده طلا آگاه باشد و نیز بداند که قیمت طلا و جواهر چگونه محاسبه می شود و هنگام خرید و فروش آن چه فاکتورهایی مدنظر قرار می گیرند.

براین اساس، وب سایت و مجموعه بنام فروشگاه جواهرات یونیک که تمام دغدغه و هدف آن ایجاد رضایت مشتریان است، فرمول خرید جواهر را در این مطلب یادآوری می نماید و عوامل تعیین کننده و مؤثر در قیمت هر گرم جواهر را شرح می دهد.

فرمول محاسبه قیمت جواهر:

قیمت بروزشده هر گرم طلا+اجرت+سود فروشنده

نکته: اجرت شامل: اجرت ساخت رکاب جواهر، مخراجی و ارزش سنگ های بکار رفته می باشد.

عوامل تاثیرگذار برروی قیمت جواهرات

  • طبیعی یا مصنوعی بودن سنگ بکار رفته
  • طبیعی یا اتمی بودن نگین سوار شده
  • میزان طلای بکار رفته در ساخت جواهر
  • وزن کلی جواهر موردنظر
  • عیار طلا و قیمت بروزشده آن

 

تفاوت خرید و فروش طلا و جواهر

  • جواهر در واقع همان طلایی است که به واسطه نگین های قیمتی و نیمه قیمتی به این نام خوانده می شود. اما چند فاکتور وجود دارند که باعث می شوند تفاوت هایی بین طلا و جواهر ایجاد شود. یکی از آنها موضوع شکل ظاهری آنها است. این موضوع موجب می شود تا مثلا انگشتر جواهر که با سنگ هایی زیبا تزئین شده است،  ظاهری متفاوت تر نسبت به مدل بدون نگین داشته باشد. در حقیقیت انگشتر یا سایر مصنوعات طلا، به طور کامل و خالص با همین فلز و آلیاژهای آن طراحی می شوند و فارغ از هرگونه نگین یا کانی های قیمتی هستند. در حالیکه در طراحی و ساخت جواهر، قطعا نگین های اتمی یا سنگ های گران بها بکار می روند.
  • اختلاف بعدی، مربوط به قیمت و فرق خرید و فروش طلا و جواهر می باشد که به خاطر سنگ هایی همچون: برلیان، عقیق، فیروزه، زمرد، کهربا، توپاز وغیره بوجود می آید. اگر شما جهت خرید آنلاین جواهرات به سایت جواهرات یونیک رجوع نمایید یا با شیوه حضوری برای خرید طلا اقدام نمایید، متوجه اختلاف در قیمت ها خواهید شد. چون بدون شک سرویس جواهری که رکاب آن با سنگ های سنگین و اصل پر شده است وزنی سنگین تر از سرویس بدون نگین خواهد داشت.
  • از طرفی وقتی شما قصد فروش طلای خود را داشته باشید، به قیمت روز از شما خریداری شده و دستمزد ساخت و سود فروشنده کسر خواهد شد. در صورتیکه هنگام فروش جواهر علاوه بر کاهش یا افزایش قیمت جواهر، با قیمت آن هنگام خرید مقایسه می شود.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *