مقالات

جواهرات محبوب سال ۲۰۲۱ دست ساز

 

مد طلا و جواهرات محبوب سال ۲۰۲۱ به مد سال گذشته بسیار شبیه است. مثلاً زنجیرهای درشت، طلا های مرواریدی و طلا های درشت امسال نیز همانند سال گذشته مد هستند. امسال علاوه بر اینها، شاهد حضور گردنبندهای چند رشته ‌ای و انگشتر های حلقه ‌ای بزرگ هم هستیم .

 

 ۱- زنجیرهای بسیار بزرگ

 

زنجیرهای طلا که بسیار بزرگ هستند، شکل و شمایل فانتزی به تیپ شما میبخشند.

تا قبل از سال ۲۰۲۱ از این زنجیرها فقط برای مراسم خاصی میتوانستیم استفاده کنیم.

اما از سال گذشته تاکنون طلا های سایز بزرگ مد شده‌‌اند.

شما میتوانید با خیال راحت هر جا که دوست دارید از آنها استفاده کنید.

بسیاری از زنان عاشق طلا های بزرگ هستند زیرا باعث جلب توجه دیگران می‌شود.

این زنجیرهای بزرگ را بهتر است با تیپ های غیر رسمی ست کنید تا جلوه بیشتری داشته باشد. زنجیرهای رولو یا لنگری از جمله مدهای ۲۰۲۱ هستند.

 

۲- زیور آلات مرواریدی

 

زیور آلات مرواریدی از کلاسیک ترین و شیک ترین سنگ‌ های قیمتی است که همیشه در بازار طلا و جواهر موجود است.

قدیم‌ ها فقط زنان پیر و میانسال سراغ مروارید میرفتند، اما چندین سال است که زنان جوان هم عاشق این سنگ طبیعی شده‌اند و برای تیپ های ساده اما شیک خود از زیبایی مروارید استفاده می‌کنند.

یکی از ترند های مد طلا و سرویس جواهرات  مروارید است.

فرقی نمیکند گوشواره مروارید باشد یا گردنبند آن؛ هر زیور آلات مرواریدی که دارید را از کشو ها بیرون بیاورید و استفاده کنید .

 

۳- انگشترها و حلقه‌ های بسیار بزرگ

 

حلقه‌ های بزرگ کوکتل مدت‌ هاست که در میان انواع سبک‌های انگشتر مد شده‌اند.

اما حلقه‌ هایی با سایزی بزرگتر از انگشتر های معمولی، زیبایی خاصی دارند و امسال بسیار مد شده

 

۴- گوشواره های بسیار بلند

 

ترند دیگری که امسال شاهد حضور آن در صنعت مد و جواهرات محبوب سال ۲۰۲۱هستیم، گوشواره های بسیار بلند است.

این گوشواره‌ ها به قدری بلند هستند که هنگام پوشیدن، شانه‌ های شما را لمس می‌کنند.

حتی ممکن است گاهی حتی از شانه‌ های شما پائین ‌تر هم بروند.

این گوشواره ها مد و خاص هستند و اگر می خواهید ظاهری کاملاً شیک داشته باشید، می توانید از طرح های زیبا و شیک گوشواره های بلند انتخاب کنید و متفاوت باشید.

 

۵- طلای زرد و طرح دفرمه

 

یکی دیگر از انواع مد طلا و جواهر در سال ۲۰۲۱ طلا های درشت و زرد رنگ است. زردی این طلا ها شبیه طلای یزد است که بسیار پررنگ دیده می‌شوند.

حالت و طراحی شان نیز دفرمه است.

طرح فلزات له و دفرمه شده امسال زیاد دیده می‌شود. بافت دادن به فلز، یکی از جواهرات محبوب  سال ۲۰۲۱ است و فرقی هم ندارد که محصول، گوشواره است یا گردنبند یا یک النگو.

 

۶- زیور آلات نقره‌

 

نقره و زیور آلات نقره در سال ۲۰۲۰ محبوب بودند و امسال هم دوباره مد هستند.

در حال حاضر مصنوعات بسیار زیبایی از جنس نقره در بازار وجود دارد .

 

۷- چوکر های مدل دار

 

چند سال پیش چوکر های ساده، پارچه ‌ای، چرمی و گیپوری مد شده بود و اغلب زنان از این گردنبندهای کوتاه و جذاب برای تکمیل تیپ خود استفاده میکردند.

اما چندین سال بود که چوکر کمتر مورد توجه  قرار داشت.

اما در سال ۲۰۲۰ دوباره مد شدند و همچنان نیز امسال مد هستند.

 

۸- گردنبندهای چند رشته ‌ای

 

علاوه بر چوکر های درشت (گردنبند کوتاه)، گردنبند جواهر چند لایه و چند رشته‌ ای هم در سال ۲۰۲۱ مد هستند؛ گردنبند هایی که میتوانید از جنس ها، طرح‌ ها و رنگ‌های مختلف در کنار هم ست کنید و از جذابیت این ترکیب لذت ببرید.

 

۹- طلا و جواهرات های فشن

 

مصنوعاتی که با طلا و نقره ساخته می‌شوند همیشه و همه جا مورد توجه مردم قرار دارد.

این زیور آلات هیچگاه رنگ کهنگی به خود نمیگیرد و حتی میتوان نسل به نسل آنها را به فرزندان خود منتقل کرد.

اما جواهراتی که اصطلاحا به آنها «های فشن» گفته می‌شود، مدل ‌هایی هستند که در سال ۲۰۲۰ میلادی مد بودند و همچنان هم در سال ۲۰۲۱ میلادی بسیار مورد توجه هستند. و جز جواهرات محبوب سال ۲۰۲۱ است ‌.

خوبی مد شدن این مدل جواهرات این است که میتوانید زیور آلات خود را با رنگ‌های بسیار متنوع و زیبا ست کنید و نگران این نباشید که آیا رنگ ‌ها با هم همخوانی دارند یا نه.

به این ترتیب که، رنگ ‌هایی که به هم می‌آیند تا رنگ ‌هایی که هیچ ربطی به هم ندارند را میتوانید با هم ست کنید.

پس اگر طلا های رنگی دارید که به نظرتان قدیمی و از مد افتاده بوده و استفاده نمی‌کردید، امسال به راحتی میتوانید استفاده کنید.

 

۱۰-جواهرات با طرح ساحل و دریا

 

در سال ۲۰۲۱ شاهد حضور طلا و جواهراتی هستیم که به دریا، ساحل و موجودات دریایی ربط دارند. هر چیزی که به دریا مربوط شود می‌تواند الهام بخش ساخت و طراحی چنین طلا هایی باشد. از صدف و موج دریا گرفته تا رنگ و شکل دریا.

 

مد طلا و جواهر در سال ۲۰۲۱ شامل انواع طلا های زرد و درشت، حلقه‌ های گرد و بزرگ، زنجیرهای بسیار درشت و همنشینی طلا و مروارید است که میتوانید برای مناسبت ‌های رسمی و غیررسمی از آنها استفاده کنید .

 

چند مدل جواهرات محبوب سال ۲۰۲۱

 

گوشواره حلقه ای، ترند گوشواره 2022

 

گوشواره های حلقه ای یکی از جذاب ترین مدل های گوشواره هستند که از سال 2020 دوباره ترند و محبوب شده و همچنان نیز محبوبیت خودشون رو در بین خانم ها حفظ کرده اند.

اگرچه مدل گوشواره حلقه ای و بزرگ طرفداران خیلی زیادی در سال 2020 داشت اما گوشواره حلقه ای کوچک با یک آویز زیبا و خاص در بهار 202۱ بسیار ترند و پرطرفدار شده و میتونه زیبایی خاصی رو برای استایل شما در بهار 1401 نیز به وجود بیاورد.

چند مدل از این گوشواره زیبا و جذاب رو ببینید و ایده بگیرید:

 

گوشواره لاله گوشی و بالا رونده، ترند گوشواره 202۱

 

اگه قصد خرید یک گوشواره خاص و مد روز هستید حتما این مدل گوشواره تک که روی لاله گوش قرار میگیره و حالت بالا رونده دارد.

مطمئنا این گوشواره زیبا و خاص جز انتخابهای شما خواهد بود! این مدل گوشواره نه تنها بسیار خاص و متفاوت هست و جلوه جذابی رو بر روی گوش به وجود میاره بلکه استفاده از این مدل گوشواره بسیار آسان هست و برای خانم هایی که گوشواره های آویز دوست ندارند، گزینه مناسبی خواهد بود.

 

گوشواره تک و بزرگ، ترند گوشواره در سال 202۱

 

اگرچه استفاده از یک گوشواره تک و بزرگ چندین سال هست که در دنیای مد و فشن بسیار محبوب و ترند هست اما در سال 202۱ نیز این روند بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از افراد این مدل گوشواره رو به یک و استایل خودشون اضافه کردند.

در این مورد وقتی قرار هست از یک گوشواره تک استفاده کنید باید توجه داشته باشید که این اکسسوری باید کاملا خاص و ژورنالی باشه تا تمام توجهات رو به خودش جلب کنه.

حتی اگر طرفدار اکسسوری های ساده و مینی مال هم باشید، باید این گوشواره یا به اندازه کافی بزرگ باشه یا یک طرح و رنگ منحصر به فرد داشته باشه.

در بهار و تابستان 202۱، اکسسوری هایی که در طراحی آن ها از یک گوی کوچک استفاده شده، جز ترند های بسیار محبوب و پرطرفدار هست و این طراحی در گردنبند جذابیت ویژه تری پیدا کرده و گردنبندهای دارای گوی کوچک و بزرگ در بهار 202۱ بسیار ترند هستند.

 

دستبند های بزرگ با طراحی خاص و خیره کننده

 

اگر از بین اکسسوری هایی که وجود دارد طرفدار دستبند هستید، بهتره در سال 202۱ به سراغ دستبند هایی که دارای طراحی خاص و منحصر به فرد هستند برید تا از این طریق استایلی شیک و مد روز داشته باشید.

دستبند های بزرگ و جسورانه ترند دستبند جواهرات محبوب سال 202۱ هست ‌.

و خب طرفداران خیلی زیادی هم دارد و به احتمال زیاد این روند تا چندین سال محبوبیت خودش رو در بین خانم ها حفظ خواهد کرد.

 

 

دستبند مینی مال و ساده، ترند بهار 202۱

 

اکسسوری های ساده و مینی مال همیشه زیبا و مد روز هستند و در بهار 202۱ نیز میتونه جز انتخاب های خیلی خوب و زیبا برای تکمیل شدن استایل خانم ها باشند.

 

دستبند و ساعت، ترند بهار 202۱

 

استفاده از یک دستبند ساده و شیک در کنار ساعت مچی هم از جمله ترند های جذاب و شیک جواهرات محبوب سال ۲۰۲۱ هست .

و زیبایی فوق العاده ای رو برای مچ دست به وجود میاره و باعث میشه تا زیبایی ساعت مچی هم بیشتر دیده بشه.

مزیت استفاده از این ترند جذاب این هست که دیگه شما نیازی به استفاده از اکسسوری های دیگه ندارید و این ترکیب زیبا و خاص از ساعت مچی و دستبند میتونه به راحتی استایل شما رو تکمیل کنه.

انگشتر های خیلی ظریف و ساده یکی از ترند های انگشتر در بهار 202۱ هست که جذابیت خیلی زیادی رو برای انگشت های دست به وجود میاره.

علاوه بر این انگشتر های ساده که برای بند انگشت هم طراحی شدند هم در دسته بندی این ترند قرار میگیره و طرفداران خیلی زیادی هم پیدا کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *