مقالات

چگونه چند مدل حلقه جواهر در دست کنیم ؟

 

لایه بندی و ست کردن اکسسوری ها در یک دسته بخصوص، فقط مختص لباس های شما نیست، میتوان چند مدل حلقه جواهر را نیز با هم ست کنیم.

زیرا انگشتر های قابل ست شدن جدیدترین روندی است که به بازی اکسسوری های جواهرات وارد شده است. برای کسانی که قبلاً جدیدترین مدل اکسسوری را امتحان کرده اید، احتمالاً به این فکر کرده اید که چگونه می توانید انگشتر های خود را بدون افراط و تفریط کنار هم بپوشید. این یک روند ساده است که می تواند در کنار لباس شما، در یک لحظه زیبا ست شود و درخشش و جلوه آن را بیشتر کند. اگر گیج شده اید نگران نباشید. در اینجا چند روش برای اینکه چگونه چند انگشتر را کنار هم ست کنیم و ترکیب حلقه ها در کنار هم آورده شده است که برای الهام گرفتن باید به آنها دقت کنید.

 

چند راه کار برای ست کردن چند مدل حلقه جواهر

 

چند راه برای به دست آوردن یک ظاهر چشم نواز با ست کردن درست انگشترها وجود دارد. کلید دستیابی به این ویژگی در انگشتان این است که مجموعه انگشتر های خود را منسجم نگه دارید، بدون اینکه خیلی همخوان باشند. کسانی که این روند را به درستی انجام می دهند، معمولاً به دنبال انگشتر های نازک و ظریف هستند تا مانع از شلوغی زیاد شود (هرچند، دیده شده که برخی افراد از سه حلقه یا انگشتر تزئینی، روی هر انگشت استفاده می کنند).

یک حلقه روی یک انگشت ممکن است تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید. همچنین می توانید یک حلقه در یک انگشت و انگشتر های دیگر را روی انگشت دیگر قرار دهید یا فقط یک انگشتر در انگشت شست، روی یک دست خود قرار دهید.

اگر در مورد فلز انگشتر خود، طلا به رنگ های رز گلد یا طلایی یا فلز نقره، تنها با یک انتخاب از یک نوع یا رنگ فلز تصمیم بگیرید، به حفظ منسجم بودن ظاهر شما کمک می کند. خرید چند انگشتر از طراح یا برند یکسان نیز به حفظ ظاهر شما کمک می کند. علاوه بر این، بازی با بافت یا شکل در مجموعه انگشترها به شما کمک می کند تا بیش از حد خسته کننده یا ساده نباشید. همچنین می توانید فلزات خود را مخلوط کرده و سعی کنید ترکیبی از رنگ را پیدا کنید که رنگ پوست شما را خوشایند نشان دهد.

 

باید ها و نباید های ست کردن چند مدل حلقه جواهر

 

چیدمان (یا لایه بندی) انگشتر ها یک روند زیبا برای جواهرات است. این نه تنها راهی برای پوشیدن انگشتر های مختلف است، بلکه راهی برای بیان خود و به یاد آوردن مراحل مهم زندگی شما است. در اینجا به تعدادی از باید ها و نباید ها در این رابطه در قالب پاسخ به پرسش ها، توجه کنید:

 

معنای ست شدن چند انگشتر چیست؟

 

چیدن انگشتر (یا لایه بندی) یک روند ست کردن چند مدل حلقه جواهر است که در آن شما چندین انگشتر را روی یک یا چند انگشت می پوشید. بسیاری از چیدمان های انگشتر، با افزودن حلقه های سالگرد ازدواج به حلقه نامزدی و انگشتر عروسی شروع می شود.

 

چگونه می توانم انگشتر های خود را با هم ست کنم؟

 

در مورد چیدن انگشتر ها هیچ قانونی وجود ندارد. در اینجا نکاتی برای شروع کار آورده شده است.

 

۱. انگشتر هایی را که قبلاً در اختیار دارید با انگشتر های جدیدی که خریده اید ترکیب کنید

 

برای ایجاد یک ست کامل لازم نیست همه انگشتر های جدید را بپوشید. آنچه را از قبل در اختیار دارید و انگشتر هایی که کنار هم قرار می گیرند مکمل یکدیگر هستند.

 

۲. گنجاندن سنگ های قیمتی در بین چیدمان انگشترها

 

اگر به ظاهر سنگ های قیمتی علاقه دارید، چیدن آنها یک روش سرگرم کننده است. بسیاری از مردم با سنگ تولد خود ارتباط قوی دارند و برخی با سنگ قیمتی دیگری مانند یاقوت کبود یا یاقوت سرخ ارتباط بهتری دارند. استفاده از یک یا دو سنگ قیمتی در ست کردن چند مدل حلقه جواهر که کنار هم می پوشید، اثر رنگ و انرژی را برای شما افزایش می دهد.

 

۳. انگشتر های ساده ظریف را با انگشتر های الماس ضخیم مخلوط کنید.

 

اگر دو انگشتر کاملاً با هم ست نشده اند نگران نباشید. در عوض، انگشتر ها باید یک ظاهر کلی و منسجم داشته باشند.

 

۴. از ترکیب فلزات مختلف و عرض های مختلف حلقه انگشتری نترسید.

 

ست شدن چند مدل حلقه جواهر طلای رز گلد با طلای زرد کاملاً قابل قبول است. در واقع، بسیاری از افراد در پوشیدن حلقه یا انگشترها، ظاهر بی نظیر را ترجیح می دهند. در مورد عرض باند یا حلقه انگشتری نیز همینطور است.

چند انگشتر باید کنار هم چیده شده و ست شوند؟

 

این به شما بستگی دارد که هنگام جمع آوری انگشتر از چند انگشتر استفاده کنید. به عنوان یک دستورالعمل کلی، توصیه می کنیم یا چند انگشتر روی چند انگشت خود یا چند انگشتر روی یک یا دو انگشت بپوشید. هر دو مدل با انواع انگشتر های بزرگ و کوچک بیان جسورانه ای را به ست و نوع پوشش شما می دهند.

چرا پوشیدن چند انگشتر با هم یک ترند مد است؟

 

شبیه به ترند لایه بندی دستبند، چیدن انگشتر ها یک ترند مد است. این راهی برای بیان سبک شخصی شما از طریق عشق به الماس و سنگ های قیمتی است. یکی دیگر از دلایلی که زنان شروع به چیدن انگشتر می کنند این است که از یک نقطه عطف یا مناسبت در زندگی خود تجلیل کنند. حلقه عروسی نمایانگر ازدواج است، اما لحظات بسیار دیگری نیز وجود دارد که باید به خاطر سپرد. سالگردها، تولد فرزندان و درگذشت یکی از عزیزان چند نمونه است. پوشیدن انگشتری که نماد آن رویداد زندگی است، یادآوری روزانه علامتی است که در زندگی شما ایجاد کرده است.

 

بازی با رنگ ‌ها و جنس های مختلف انگشتر

 

اگر دوست دارید انگشتر هایی چند رنگ داشته باشید سراغ مدل‌ هایی بروید که سنگ‌ هایی رنگی دارند.

سعی کنید رنگ ‌هایی را انتخاب کنید که از یک خانواده هستند. رنگ‌های مختلف یک رنگ واحد جلوه زیباتری نسبت به چند رنگ در کنار هم دارد.

شما میتوانید طلای سفید را در کنار رز گلد استفاده کنید و از این ترکیب هم به خود افتخار کنید. یا برای جلوه گری و درخشش بیشتر میتوانید از طرح‌ های متنوع انگشتر استفاده کنید. به طور مثال یک انگشتر طلای زرد ساده را با یک انگشتر طلای سفید که زنجیری یا کنده کاری شده است، ست کنید. سعی کنید خیلی سراغ انگشتر های خیلی مشابه به هم نروید زیرا با این کار فرصت خودنمایی انگشتر هایتان را از خود می‌گیرد.

 

بازی با طرح‌ های مختلف انگشتر

 

در ماه‌ های اخیر که با سیر صعودی قیمت طلا مواجه هستیم شاید برای شما مقرون به صرفه نباشد که انگشتر های جدیدی خریداری کنید.

پس چه بهتر که با داشته‌ های خود خلاقیت به خرج دهید و ترکیبی زیبا و شیک بسازید.

برای این منظور فقط کافیست سراغ جعبه طلا هایتان بروید و انگشتر های متنوعی که دارید را در کنار هم روی میز بچینید.

ببینید کدام یک بیشتر با هم تناسب دارند (از لحاظ رنگ، شکل، طرح و اندازه). سپس با ترکیب چند مدل و ست کردن آنها در کنار هم به طرح نهایی که راضی تان می‌کند برسید. با این کار با یک تیر چند نشان میزنید. هم میتوانید به انگشتر های ساده ‌ای که کمتر استفاده میکنید جان و روح تازه ببخشید و هم با ترکیب مدل ‌هایی که دارید، یک ست انگشتری جدید برای خود بسازید.

 

نکاتی در مورد ست کردن انگشترها باهم

 

شما وقتی تصمیم میگیرید چند مدل حلقه جواهر را با هم به دست کنید، یعنی قصد نمایش زیور آلات را دارید، یعنی دوست دارید بیشتر دیده شوند، پس با خیال راحت میتوانید مدل‌ های رنگی را با هم بدست کنید و از ترکیب شان لذت ببرید. اما به این نکته توجه داشته باشید که ست کردن زیور آلات فقط به خود آن اکسسوری محدود نمیشود و باید لباس و تیپ شما با ترکیب انگشترها تناسب داشته باشد.

وقتی انگشتر های زیادی را با هم به دست میکنید، سعی کنید لاک ناخن ‌هایتان ساده و به دور از رنگ و طرح ‌های شلوغ باشند. همچنین لباستان هم بهتر است ساده ‌تر باشد تا خیلی شلوغ به نظر نرسد.

اگر میخواهید در محل کار انگشتر های خود را به صورت چند لایه و چند ردیفه به دست کنید حتما توجه داشته باشید که مزاحمتی برای کار شما نداشته باشد. یعنی ترجیحا از چند مدل حلقه ‌جواهر ظریف و سبک استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *