مقالات

خرید حلقه ازدواج مدل های مشهور جهان چگونه است؟

 

عشق ممکن است بیاید و برود اما الماس ها برای همیشه هستند. احتمالاً به همین دلیل است که افراد مشهور هنگام انتخاب بهترین حلقه ی ازدواج برای جشن گرفتن و نماد عشق و تعهد آنها به یکدیگر، خسیس نیستند.بنابراین، چه می‌خواهیدبرای خرید حلقه ازدواج اقدام کنید تا به شریک زندگی‌تان کمک کند که این سؤال را مطرح کند یا فقط می‌خواهید درباره زیباترین و بزرگ‌ترین سنگ‌هایی که سلبریتی‌ها استفاده کرده‌اند بیشتر بدانید، ادامه مطلب را بخوانید.

 

کیم لیم

 


کیم لیم، کارآفرین زیبایی و وارث میلیاردر، که در 22.2.22 ازدواج کرد، خبر خوشحال کننده نامزدی خود را در سپتامبر 2021 به اشتراک گذاشت. محیط نامزدی که با بادکنک های سفید و شکوفه های تازه احاطه شده بود، بسیار رمانتیک به نظر می رسید.
در حالی که او وزن حلقه ازدواج را فاش نکرد، تخمین زده می شود که این یک الماس گرد تراش خورده به وزن حدود پنج قیراط باشد و توسط یک جواهرساز محلی که توسط خانواده اداره می شود ساخته شده است. گفته می شود که یک الماس برلیان گرد نماد “کامل” است و کلاسیک ترین و محبوب ترین روش تراش الماس برای به حداکثر رساندن درخشش و درخشندگی آن است.

 

 

لیندسی لوهان

 

لیندسی لوهان با یک حلقه الماس غول پیکر در انگشت خود در اینستاگرام نامزدی خود را با بادر شاماس اعلام کرد. این حلقه ازدواج از هری وینستون است و حدود 6 قیراط تخمین زده می شود. همراه با رنگ و شفافیت بالا، این حلقه حدود یک چهارم میلیون دلار آمریکا تخمین زده می شود. این نوار احتمالا با پلاتین یا طلای سفید ساخته شده است. الماس یا برش درخشان، برش کوسن یا برش پرنسس است.

 

بریتنی اسپیرز

 

 

بریتنی اسپیرز و سام اصغری پس از پنج سال رابطه نامزد کردند. این ستاره پاپ در اینستاگرامش با انتشار پستی ویدیویی از این دو و درخشیدن حلقه ازدواج الماسی خود اعلام کرد.در حالی که بسیاری از این خبر هیجان زده بودند،
برخی دیگر بیشتر روی چیز دیگری متمرکز بودند. بله، این چیزی نیست جز راک جدید او.تحقیقات انجام شده توسط Divorce Answers نشان داد که حلقه ازدواج بریتنی اسپیرز با حدود 10200 جستجو از زمان اعلام او در رتبه پنجم لیست “حلقه‌های جستجو شده 2021” قرار گرفته است.
لورن کوک-مک کی، متخصص ازدواج و درمان در Divorce Answers، اظهار داشت: «حلقه نامزدی برش گرد مانند بریتنی، به نظر من، همیشه کلاسیک خواهد ماند، به این معنا که در صدر فهرست بیشترین جستجوها قرار نخواهد گرفت، اما همیشه بالا خواهد بود. وجود دارد با مقدار خوبی از علاقه. ارزش آن نیز همیشه بالا خواهد بود، زیرا روند گذرا نیست.

 

 

آریانا گراند

 

خرید حلقه ازدواج

 

اگر در جریان هستید، قبلاً درباره مراسم عروسی صمیمی آریانا گرانده با معشوقه‌اش، دلتون گومز، شنیده‌اید. به نظر می رسید این زوج از طریق دوستان مشترک با هم آشنا شده بودند. اما طبق همه گزارش ها، آنها در ژانویه 2020 شروع به ملاقات کردند. با این حال، در طول دوره عاشقانه آنها، همه چیز بسیار کمرنگ و دور از چشم عموم نگه داشته شد.
علاوه بر لباس خیره کننده او که الهام گرفته از آدری هپبورن از ورا وانگ است، بسیاری هنوز در مورد سنگ روی انگشت او صحبت می کنند. اگر چند عکس از او را در فضای مجازی دیده باشید، متوجه خواهید شد که حلقه ازدواج او دارای یک الماس بیضی شکل با زاویه کج در کنار یک مروارید است که به نظر می رسد یک نوار پلاتین است. مروارید روی انگشتر نیز در اصل از سنجاق کراوات پدربزرگش تهیه شده است. به گفته این خواننده، مادربزرگش خواب دید که مروارید از او محافظت می کند.

بر اساس پلتفرم سئو Semrush، حلقه نامزدی بیضی شکل مورد پسند بسیاری قرار گرفته است و گزارش شده است که یکی از حلقه های ازدواج که بیشترین جستجو را در سال 2021 داشته است.

 

 

کتی پری

 

خرید حلقه ازدواج

تمام دنیا از رابطه کتی با بازیگر اورلاندو بلوم اطلاع دارند. این زوج تصمیم گرفتند با نامزدی رابطه خود را یک قدم فراتر ببرند. انتخاب کتی نشان دهنده شخصیت اوست. او به جای انتخاب الماس سفید رایج تر، طرح گلی را انتخاب کرد و نامزدی خود را به درستی با عکسی از انگشتر و عنوان “شکوفه کامل” اعلام کرد. به گفته یاهو، کارشناسان جواهرات ارزش این خرید حلقه ازدواج را بین 250000 تا 5 میلیون دلار اعلام کرده اند.

 

 

هایلی بالدوین و جاستین بیبر

 

خرید حلقه ازدواج

چه کسی می گوید که نمی توانید  خرید حلقه ازدواج را برای یک جشن روی هم قرار دهید؟ در تصویر عروسی در سپتامبر 2019، هیلی را می بینیم که حلقه الماس بیضی شکل 6 تا 10 قیراطی خود را به ارزش حدود 500000 دلار از جواهرساز خصوصی نیویورک سیتی Solow & Co. در حالی که هنوز سنگ بزرگ را در کانون توجه اصلی قرار داده است،
حلقه را با آن جفت کرده است. دو نوار عروسی Tiffany & Co – یک حلقه Tiffany Soleste V و حلقه Tiffany Soleste که هر دو با طلای زرد 18 عیار ساخته شده اند و با الماس های برلیان گرد سنگ فرش شده اند.از سوی دیگر، جاستین یک نوار عروسی تیفانی و شرکای ۱۸ عیار طلای ۱۸ عیار با عرض ۴.۵ میلی‌متر و از طلای ۱۸ عیار و ساعت Audemars Piguet را انتخاب کرد.

 

مگان مارکل و پرنس هری

 

 

این هنرپیشه سلطنتی بریتانیایی و آمریکایی در نوامبر 2017 با شکوه و لذت بسیار نامزد کرد. عروسی هم دیدنی بود. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان آن را تماشا کردند که مارکل با ساخت کلر ویت کلر در راهرو قدم می‌زد.شاهزاده حلقه ازدواج سه سنگی را با طلای زرد طراحی کرده بود – که دارای الماسی از بوتسوانا (جایی که اولین تعطیلات خود را با هم داشتند) و همچنین دو الماس از مجموعه شخصی مادرش، پرنسس دایانا، را نشان می‌دهد.

 

 

 

 

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن که علاقه زیادی به حفاظت از محیط زیست داشت، حلقه ازدواجش را جیمی ولف با استفاده از پلاتین بازیافتی، الماس های عتیقه و الماس های بدون درگیری خلق کرد.

 

 

 

 

دیوید و ویکتوریا بکهام

 

 

خرید حلقه ازدواج
دیوید بکهام که بیش از 20 سال است ازدواج کرده است، به همسرش ویکتوریا 15حلقه ازدواج مختلف برای جشن عشق و ازدواج آنها هدیه داده است. ویکتوریا در روز عروسی آنها یک ست الماس تراش مارکیز 3 قیراطی روی نوار طلای زرد پوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *