مقالات

تفاوت ست جواهرات و نیم ست جواهرات

در این مقاله قصد داریم اطلاعات جامعی در رابطه با تفاوت ست جواهرات و نیم ست جواهرات در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.
ابتدا به معرفی ست جواهرات می پردازیم. بخاطر علاقه اجتناب ناپذیر بشر به انواع زیورآلات قیمتی و اکسسوری ها، طلاسازان و طراحان باذوق کشورمان در راستای طراحی طلا و جواهرات و با ارائه طرح هایی متفاوت و مدرن، توانسته اند کلیه سلیقه ها را پوشش دهند. یکی از محبوب ترین این زیورآلات، ست طلا یا جواهر است که شامل: گردنبند جواهر، دستبند و گوشواره می باشد. این سه آیتم بعنوان اجزای اصلی ست ها شناخته می شوند.
ست های جواهر را با انواع فلزات: طلا، نقره، پلاتین، تیتانیوم، استیل و در رنگ های زرد، سفید، رزگلد وغیره طراحی می کنند. مدل هایی که با طلاسفید یا طلازرد ساخته می شوند بخاطر ارزش و درخشندگی، محبوبیت و فروش آنها نسبت به سایر فلزات دیگر بیشتر است. گاهی هم سنگ هایی همچون: الماس یا برلیان، عقیق، فیروزه و زمرد روی آنها نصب می کنند. در نتیجه مشتری با یک ست جواهر درخشان و شیک روبرو خواهد شد.

ویژگی های نیم ست جواهرات

در مبحث بالا، با ست جواهر آشنا شدیم. اینک در نظر داریم تا مطالبی در رابطه با نیم ست جواهر عنوان نماییم. نیم ست ها با دو قطعه گوشواره و گردنبند جواهر معرفی می شوند. این اکسسوری ها کاملا مناسب هدیه برای روز نامزدی، ازدواج، روز زن و روز مادر و حتی روز ولنتاین نیز می باشند. بنابراین شما می توانید انواع طرح های سنتی و فانتزی را در مدل های شلوغ و پیچیده یا مینیمال انتخاب نمایید و به عزیزان خود پیشکش کنید. امسال برای نیم ست طلا جدید ظریف، مدل های متنوع و لوکس طراحی شده است که گردنبندهای چند لاینی، تنها نمونه ای از این گوناگونی هستند.
جواهراتی هم که به سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی مزین می شوند را تقریبا همه مردم، در رده های سنی متفاوت می پسندند. در صورت تمایل به مشاهده کلیه عکس های متنوع نیم ست جدید و قدیم، به سایت فروشگاهی جواهرات رجوع نمایید و گالری عکس ایجاد شده در وب سایت این فروشگاه را مشاهده نمایید.

نمونه هایی از مدل های نیم ست جواهرات

نیم ست ها در شیک ترین و لوکس ترین مدل ها برای افراد باسلیقه طراحی می شوند که در اینجا به چند نمونه از مدل های نیم ست جواهرات اشاره می کنیم.
نیم ست طلا 18 عیار طرح زرافه
نیم ست طلا 18 عیار طرح پروانه ای
نیم ست طلا و جواهر ظریف
نیم ست طرح ترک جدید
نیم ست طلا نگین دار
نیم ست نقره پرنس
نیم ست طلا و جواهرات گارنت و برلیان
و سایر نمونه های دیگر که همگی آنها در وب سایت جواهرات یونیک قابل مشاهده می باشند.
اکنون لازم است به چند نکته کاربردی هنگام خرید نیم ست ها توجه نمایید.
نیم ست ها را با استایل خود هماهنگ سازید.
براساس سبک و مدل زندگی خود آنها را انتخاب نمایید.
قیمت نیم ست موردنظر را با بودجه خود مقایسه نمایید.
از دوام، مرغوبیت و استحکام مدل انتخابی اطمینان حاصل کنید.
حال که به شناخت کافی در رابطه با ست جواهرات و نیم ست جواهرات رسیدیم، لازم است که تفاوت میان آنها را هم مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید تا در ادامه به این مهم بپردازیم.

بررسی تفاوت های ست جواهرات و نیم ست جواهرات

به تفاوت هایی از ست جواهرات و نیم ست جواهرات دقت کنید.
اختلاف در اجزای تشکیل دهنده: نیم ست ها از گردنبند و گوشواره برخوردارند در حالیکه ست جواهر شامل دستبند، گوشواره و گردنبند می باشند.
اختلاف در شکل و طرح: طرح های انتخابی برای سرویس ها شلوغ ولی نیم ست معمولا ساده تر طراحی می شود. ظاهر گردنبند ست جواهر، به شکل یکسره و بدون زنجیر ساخته می شود اما در نیم ست، پلاک و زنجیر از هم مجزا هستند.
اختلاف در مکان استفاده: ست ها مناسب مجالس و مهمانی های رسمی ولی نیم ست های ظریف و فانتزی در جشن های کوچک بکار می روند و تناسب زیادی با مجالس رسمی ندارند.
موضوع بعدی، امنیت است که سرویس های جواهر به دلیل اجزای تشکیل دهنده، به قفل های محکم تری نسبت به نیم ست جواهر نیاز دارند.
قیمت غالبا وزن و قیمت ست طلا یا جواهر بیشتر از نیم ست است و این تفاوت به دلیل وجود آیتم های بیشتر در سرویس جواهر نسبت به نیم ست خواهد بود هرچند که این قانون همیشگی و ثابت نیست.

قیمت خرید ست و نیم ست جواهرات

در مبحث قیمت و خرید مطمئن، فروشگاه جواهرات یونیک را برای خرید زیورآلات قیمتی شما پیشنهاد می کنیم. بدون شک این فروشگاه یکی از معتبرترین مکان های فروش جواهرات موردنظر شما خواهد بود. جهت شناخت بیشتر مجموعه جواهرات یونیک، به چند نمونه از خدمات و ویژگی های آن آشنا شوید.
مشهور، محبوب و پرفروش است.
دارای پیشینه ای درخشان و سابقه ای بلندمدت است که باعث شده جایگاهی در صدر جدول رقیبان داشته باشد.
امکان خرید به دو شیوه حضوری و غیرحضوری یا آنلاین را برای مشتری فراهم نموده است.
قیمت طلا و جواهر در این مکان کاملا به روز است و بابت خرید سایر آیتم های جواهر، هزینه های اضافه از مشتریان اخذ نمی شود.
محصولات آن بسیار متنوع و منحصربه فرد هستند و قادرند کلیه سلیقه ها را پوشش‌ دهند.
این مجموعه، قابلیت انجام سفارشات مشتری در زمینه طراحی طلا و جواهر را دارا می باشد.
از خدمات باربری بهره مند است و سفارشات مشتریان را در اسرع وقت به ادرس ثبت شده تحویل می دهد.
در پایان خرید ست جواهرات و نیم ست جواهرات، شناسنامه خرید آنها را به مشتری ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *