مقالات

جدیدترین انگشتر طلا سفید

در قدیم طلا و جواهر اصولا در مورد مجموعه های زیبایی زنانه به کاربرده میشد ولی این روزها تنوع وسیع زیورآلات متفاوتی مثل جدیدترین انگشتر طلا سفید مناسب در همه سنین ارائه می شود. انگشتر طلا بیش از هر نوع جواهری استفاده می شود. کم و بیش می تواند برای بیشتر جایگاه ها با استایل های متفاوتی ست شده و استفاده می شود.

حلقه طلا نیز یکی از مهم ترین زیورآلات و خرید آن یکی  از رسوم ابتدایی ازدواج است.یه نکته خیلی مهم وجود داره اینه که برای انتخاب انگشتر باید توجه به استخون بندی انگشتان است.

انگشتر طلا سفید

در سال های اخیر رواج بیشتری پیدا کرده است و استفاده از جدیدترین انگشتر طلا سفید بخاطر اینکه تمام کننده الماس است با تیپ های متفاوت و به آسانی ست می شود.

خوب است بدانید طلای سفید از پلاتین و نقره ساخته شده است و یعنی طلای سفید بخاطر اینکه ظاهری سفید رنگ داشته باشد بافلزات دیگر ترکیب شده البته این ترکیب ها از ارزش و ریزه کاری آن نمی کاهد.

دنیای جواهرات و زیورآلات مخصوصا انگشتر طلا سفید توانسته است که طرفداران خاص خودش را بیابد و موقعی که این افراد از طلای زرد فاصله گرفته و به سمت خرید و استفاده از این طلای سفید بروند و قشنگی ها هنر جواهرات را آشکارسازند.ولی حالا قصد داریم تا شما را کمی بیشتر با طلای خوش رنگ آشنا نموده و به معرفی جواهراتی مثل انگشتر که با کمک این طلا سفید ساخته می شوند بپردازد.

حلقه و پشت حلقه

تعداد زیادی از خانم ها دوست دارند به عنوان داشتن حلقه و پشت حلقه جواهر, پشت حلقه ای قشنگ در کنار حلقه اصلی خود داشته باشند. ترکیب قرارگیری حلقه و انگشتر بر انگشت حلقه ،جذابیت و ظاهری دو چندانی دارند. برخی دیگر نیست به استفاده همزمان حلقه نامزدی و حلقه ازدواجشان علاقمند هستند. برای گروهی قابل توجه از بانوان و نو عروسان انداختن دو حلقه بریک انگشت می تواند اذیت کننده و حتی باعث ارنجش آن ها میشود مثل کسانی که سبک زندگی فعال و پویایی  دارند و مدام درگیر انجام کاری هستند .

معرفی طلای سفید

هم جوش طلا برای ساخت طلای سفید اصولا نیکل،منگنز و پالادیم در مواردی نقره،روی ،پلاتین و مس است.همانا رنگ طلای سفید مرسوم در جواهرسازی رنگ واقعی این هم جوش نیست.بلکه با روکش کردن طلا از فلز رودیم به دست می آید.

با نگرش به این موضوع که طلا در حالت ناب بسیار نرم است،در جواهر سازی با افزودن فلز دیگری آن را مقاومتر می سازند.برای ساخت طلای زرد معمولا از مس استفاده می شود،ولی برای طلای سفید از فلزی سفید با نقره ای رنگ استفاده می شود.

خصوصیت های طلای سفید بسته به نوع و مقدار فلزی است که به طلا اضافه می شود. نیکل فلزی محکم و سخت است و در نتیجه آلیاژ طلا و نیکل برای ساخت حلقه ،سنجاق و گیره مناسب است.آلیاژ طلا و پالادیم نرم تر و انعطاف پذیرتر است و برای سرویس های جواهرات و سنگ های قیمتی کاربرد دارد.بعضی وقتا فلزات دیگری مثل مس ،نقره و پلاتین هم برای افزودن مقاومت و اضافه وزن طلای سفید هم به این آلیاژ اضافه می شوند.

خرید طلا از سایت

در این دوره کم و بیش همه چی را می توان به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری کرد. حتی موضوع همه گیری کرونا باعث شده که طی یک سال گذشته آمار خرید و فروش آنلاین افزایش یافته است.ازسایت های اینترنتی گرفته تا صفحات و شبکهای مجازی (مخصوصا اینستاگرام)بسیار مناسبت ها رابرای خریدهای از راه دور فراهم کرده است.

در این روزها حتی طلا و جواهرات را میشود به صورت انلاین و اینترنتی به فروش می رسانند. این وسط بسیاری از افراد هنوز درباره خرید آنلاین به خصوص خرید آنلاین طلا دو به شک هستن و برای آن ها سخت است چون نمیتوانند اعتماد کنند.و اگر شما هم نگران هستید حتما این مطلب را بخوانید و به نکات مهم توجه کنید برای اینکه به شما کمک میکند به صورت کاملا مطمعن و بی دردسر طلا و جواهرات خود را انتخاب کرده و خریداری کنید.برای اینکه خرید خوب و قابل اعتماد داشته باشید به توصیه های که در ادامه گفته میشود توجه کنید.

قبل از خرید تحقیق کنید

چرا می گویم قبل از خرید تحقیق کنید بخاطر اینکه اول از همه چیز،نوع طلا و جواهرات که قصد خرید آن را دارید مشخص کنید. که برای شما مشخص باشد قصد دارید به احتمال زیاد از طلا فروشی آنلاین انگشتر طلا بخرید مطمعئنا خرید بهتری خواهید داشت.اما اگر هنوز تصمیم نگرفته باشید قصد خرید چه نوع طلا و جواهری دارید هم مدت زمان خریدتان بیشتر خواهد شد و هم در اخر از خرید خود رضایت ندارید.

برای همین در مرحله اول و برای کاهش زمان و دچار نشدن سردرگمی در فرآیند خرید طلا و حتما سبک و سنگین کنید که با مقدار موجودیتان چه چیزی میتوانید تهیه کنید.

لیست فروشگاه های اینترنتی و انلاین

اگر دقیقا میدانید که چه چیزی میخواهید بخرید دست بکار بشوید  و در مرورگرها سرچ کنید . برای این کار وقت زیادی نزارید و خیلی سریع لیست از چند طلا فروشی تهیه کنید.

برای نوشتن لیست خود میتوانید در اینترنت با شبکه مجازی مانند اینستاگرام با سرچ کلمه مثل خرید طلا یا خرید طلا آنلاین ، خرید جدیدترین انگشتر طلا سفید و یا هرچیزی که خودتان در جریان هستید و تصمیم برخرید آن دارید تعدادی طلا فروشی  پیدا کنید.

فروشگاه ها دارای مجوز باشند

به طوراینکه اکنون شما در لیستی که دارید آدرس و نام چند فروشگاه آنلاین را نوشته اید و اکنون بیایید چند نکته وجود دارد که باهم بررسی کنیم.

به تمام آدرس های طلا فروشی ها که دارید سر بزنید . در اولین قدم به دنبال مجوز های فروش یا نشان اعتماد الکترونیک در آن سایت ها بگردید.

اصولا سایت هایی که قصد خرید فروش آنلاین دارند برای اینکه اعتماد شمارو جلب کنند از سازمان های معتبر و دولتی مجوز های فروش دریافت کرده و با ثبت اطلاعات واقعی مثل آدرس و شماره های تماس در این سازمان های نشانی موسوم به نشان اعتماد الکترونیک دریافت می کنند.

و حالا در لیست خود اگر فروشگاه های آنلاینی بود که نشانی الکترونیک نداشت از لیست خود خط بزنید.برای اینکه خرید طلا جواهر از این سایت ها میتواند کلاهبرداری باشد.

محصولات مطمئن و دارای گارانتی

فروشگاه های نامعتبر را از لیست  خود خط زدید و حالا دنبال محصول مد نظر خود بگردید و قرار شد شما از ابتدا مشخص کنید که دقیقا چه چیزی می خواهید بخرید.

به فرض اینکه شما قصد خرید جدیدترین انگشتر طلا سفید به صورت آنلاین را دارید به دسته بندی محصولات در سایت نگاهی بندازید و در این بخش دسته بندی انگشتر طلا را پیدا کنید و براساس بودجه خود انگشتر را در لیست خرید خود قرار دهید.

نوع پرداخت کالا

فرض کنیم شما انگشتر مد نظر خود را در سایت مطمئن طلا فروشی آنلاین پیدا کرده اید و اعتماد کاملا به فروشگاه دارید و حالا درباره شیوه پرداخت مبلغ هم تحقیق کنید. اصولا سایت های فروش طلا هزینه ها ره به صورت آنلاین دریافت  می کنند ولی محصول را با پست ارسال میکنند و حتما بعد پرداخت وجه به صورت آنلاین با فروشگاه تماس بگیرید و بعد از اعلام شماره فاکتور یا رسید خود که بعد از پرداخت وجه به شما داده شده درباره نحوه تحویل اطمینان حاص کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *