مقالات

معرفی مدل جدید حلقه و پشت حلقه جواهر

یکی از اصلی ترین رسوم ازدواج خرید حلقه برای عروس و داماد می باشد که جایگاه بسیار ویژه ای در میان هر دو خانواده دارد. در این پست به معرفی مدل جدید حلقه و پشت حلقه جواهر به عنوان یکی از ملزومات مراسم عقد و عروسی و نیز ویژگی های مختلف آنها می پردازیم.

بنابراین پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را به دقت مطالعه نمایید تا لذت یک خرید مناسب و رضایت برانگیز برای خود به ارمغان بیاورید. پشت حلقه در واقع یک حلقه نگین دار است و همان طور که از نامش مشخص است در پشت حلقه ازدواج قرار می گیرد.

ترکیب حلقه و پشت حلقه جواهر جلوه دو چندانی روی انگشتان دست عروس ایجاد می کند به همین سبب برخی از عروس ها ترجیح می دهند از این ترکیب استفاده کنند تا به اصطلاح عامیانه در چشم باشند.

حلقه و پشت حلقه

به عبارت دیگر با پوشیدن حلقه و پشت حلقه نگاه های تحسین برانگیز دیگران را به زیورآلات خود جلب می کنند. همان طور که می دانید امروزه پیشرفت چشم گیری در حوزه ساخت و طراحی زیور آلات صورت گرفته است به طوری که می توانیم شاهد مدل های بسیار گوناگونی در بازار طلافروشان باشیم.

بنابراین خوشبختانه زوج ها در انتخاب حلقه نامزدی و پشت حلقه محدودیتی ندارند و تعداد گزینه های انتخابی پیش روی آنان بسیار خواهد بود.

جالب است بدانید که شما عزیزان در صورت نیافتن مدل مدنظر می توانید طرح ذهنی خود را به طلاسازان سفارش دهید تا آن را برای شما به بهترین نحو بسازند.

یکی از بهترین مراجع ساخت طلا فروشگاه جواهرات یونیک است که پذیرنده هر نوع سفارش در سایزهای دلخواه مشتریان خود می باشد. با ما همراه باشید تا در تیتر بعدی به انواع مدل جدید حلقه و پشت حلقه جواهر بپردازیم.

انواع مدل جدید حلقه و پشت حلقه ۲۰۲۲

در این قسمت چند نمونه پرطرفدار از انواع مدل جدید حلقه و پشت حلقه ۲۰۲۲ را معرفی می کنیم. حلقه ازدواج و نیز پشت حلقه همانند سایز زیور آلات از جنس های مختلف نظیر طلا و نقره ساخته می شوند.

طراحی آنها نیز به دو گونه ساده و یا نگین دار صورت می گیرد. در واقع نگین ها همان جواهر و سنگ های قیمتی می باشند که شامل برلیان، یاقوت کبود، یاقوت قرمز، زمرد، مروارید و غیره هستند.

امروزه یکی از محبوب ترین مدل جدید حلقه و پشت حلقه جواهر نمونه های مزین شده با نگین برلیان می باشند که از طرف دختران تازه عروس بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

همان طور که در مطالب بالا ذکر کردیم تنوع در دنیای زیورآلات بسیار زیاد و نامحدود است به طوری که ما هرگز قادر به نام بردن همه مدل ها نخواهیم بود اما در این بخش جهت آشنایی بیش تر شما مخاطبان عزیز چند نمونه از محبوب ترین مدل جدید حلقه و پشت حلقه جواهر را معرفی می کنیم.

  • حلقه و پشت حلقه طلا سفید با نگین برلیان
  • حلقه رینگ ساده و پشت حلقه تک نگین الماس
  • رینگ حلقه و پشت حلقه بدون نگین طلا سفید
  • حلقه و پشت حلقه نقره با نگین های ریز برلیان
  • ست حلقه و پشت حلقه طلا با نگین اتمی
  • ست حلقه و پشت حلقه نقره پر نگین با تراش الماس
  • حلقه و پشت حلقه طلا زرد با نگین زمرد
  • حلقه و پشت حلقه طلا سفید تاجی
  • حلقه و پشت حلقه نقره طرح شیک فصیحه
  • حلقه و پشت حلقه طلا سفید تک نگین زمرد

تمام انواع مدل جدید حلقه و پشت حلقه جواهر نام برده بسیار شکیل و فوق العاده هستند توجه و تحسین مشتریان را برانگیخته اند.

حلقه و پشت حلقه برلیان

همه ما با حلقه نامزدی و میزان اهمیت آن آشنایی داریم. گرچه برخی از زوج ها به خاطر دلایل مختلفی همچون صرفه جویی اقتصادی خرید پشت حلقه را ضروری نمی دانند اما این اکسسوری در نزد گروهی دیگر از تازه عروسان یکی از واجبات مراسم عقد تلقی می شود به همین منظور انگشتر ازدواج نیز خوانده می مدل جدید شود.

یکی از شیک ترین انواع حلقه و پشت حلقه جواهر نمونه های مزین شده با نگین برلیان می باشند. در ساخت ست حلقه ازدواج و نیز دیگر منسوجات طلا و جواهر از فلزات گرانبهایی همچون طلا، نقره، پالادیوم، پلاتین و غیره استفاده می شود که در این میان فلزات طلا و نقره ارزش بیشتری دارند.

مشخص است که فلز طلا در دو رنگ زرد و سفید در ساخت زیورآلات عرضه می شود. معمولا افراد ساده پسند به دنبال رینگ حلقه و پشت حلقه ساده هستند که دارای قیمت پایین تری نیز هستند.

رینگ طلا

یکی از مزیت های رینگ ها این است که هرگز از مد نمی افتند و قابلیت استفاده تا مدت های طولانی دارند بنابراین یک یادگاری همیشگی از دوران شیرین عقد و پیوند دو عاشق محسوب می شوند.

عده ای از زوج ها که به درخشش و جلوه خود اهمیت بیشتری می دهند به سوی زیورآلات سنگین تر و با حجم بیشتر سوق داده می شوند. این ویژگی ها در انواع مدل جدید حلقه و پشت حلقه جواهر موجود در بازار می گنجند.

برلیان یکی از باشکوه ترین جواهر و نگین ها می باشد که درخشش زیورآلات را شدت می بخشد به همین علت استفاده از حلقه و پشت حلقه برلیان استایل تازه عروس را چشمگیر می سازد و تازه عروس را شیک و باکلاس نشان می دهد.

مسلم است که این نمونه ها به علت گران بودن برلیان قیمت بالاتری نسبت به دیگر مدل های ساده خواهند داشت. البته شما عزیزان می توانید با دریافت شناسنامه مربوط به گوهر خریداری شده از مرجع خرید، جواهر خود را در هر نقطه از ایران و حتی در خارج از کشور با قیمت به روز شده به فروش برسانید بنابراین نگرانی بابت ضرر اقتصادی برای شما وجود نخواهد داشت.

قسمت بعدی درمورد خرید مدل جدید حلقه و پشت حلقه جواهر صحبت می کنیم.

بهترین سایت خرید طلا

یکی از مهم ترین دغدغه های ذهنی مشتریان انتخاب مطمئن ترین و بهترین سایت خرید طلا جهت خرید انواع مدل جدید حلقه و پشت حلقه جواهر و همچنین دیگر زیورآلات می باشد.

با توجه به قیمت گزاف طلا و جواهر متاسفانه عده ای در پی سودجویی از خریداران ناآگاه برآمده اند و با فروش زیورآلات غیر اصل مبلغ بسیاری از آنان دریافت می کنند بنابراین یافتن مرجع خرید مطمئن مسئله ای بسیار حائز اهمیت و احتیاط فراوان می باشد.

به همین ترتیب ما جهت رفاه حال شما عزیزان و نیز به منظور جلوگیری از به ثمر نشاندن اهداف فروشندگان سواستفاده گر و طبعا ضرر مالی هموطنان مان یکی از معتبرترین و برترین فروشگاه ها یعنی فروشگاه جواهرات یونیک را معرفی می کنیم که عرضه کننده تمامی منسوجات طلا نظیر حلقه ازدواج زنانه و مردانه برای عروس و دامادها با قیمت مناسب است.

سابقه درخشان و رضایت مشتریان دلیلی محکم بر صدق این گفته ما می باشد. یکی از مزیت های این فروشگاه تنوع بالای محصولات می باشد به طوریکه همواره می توان انواع مدل جدید حلقه و پشت حلقه جواهر را در این مرکز یافت کرد.

لازم به ذکر است فروشگاه نامبرده از سازندگان طلا و جواهر خبره ای برخوردار است که امکان ساخت طرح های سفارشی خریداران را فراهم کرده است.

سایت جواهرات یونیک

ظرافت و استحکام محصولات آن باعث جلب رضایت و خشنودی تمامی سفارش دهندگان شده است.

بنابراین اگر شما تازه عروس عزیز هنوز به دنبال یافتن خاص ترین مدل جدید حلقه و پشت حلقه جواهر یا بدون نگین می باشید ما به شما مژده می دهیم که نگرانی خود را فراموش کنید و با خاطری آسوده با مراجعه به صورت آنلاین به سایت مربوط به مرجع خرید مذکور طرح خود را سفارش دهید و منتظر دریافت آن در کوتاه ترین زمان ممکن باشید.

مطمئن باشید پس از آن با جلب نگاه های خیره مهمانان در مراسم عقدتان خواهید درخشید. سایت طلا و جواهر یونیک مشتریان خود را از خدماتی هم چون فاکتور رسمی، رسید محصول و شناسنامه تایید شده توسط انجمن معتبر گوهرشناسی ایران مربوط به جواهر خریداری شده بهره مند می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *