مقالات

انواع انگشترهای دخترانه جواهر

قصد ما از این مقاله، معرفی انواع انگشترهای دخترانه جواهر به دختران سخت پسندی است که دائما در پی خرید متنوع ترین و جدیدترین انگشتر جواهر می باشند.

البته علاوه بر معرفی انواع، به ویژگی ها، چگونگی نگهداری و همینطور به معرفی امن ترین فروشگاه خرید انگشتر دخترانه نیز خواهیم پرداخت. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

انگشترها، در واقع پرفروش ترین و محبوب ترین زیورآلات  هستند. در همین راستا، جواهرسازان و طلاسازان باذوق صنعت طلا و جواهر، در ایجاد تنوع در این فلزات و جهت جلب رضایت مشتریان، تلاش های بسیار نموده و البته بسیار موفق بوده اند.

محبوبیت انگشتر جواهر

اگر مایلید به میزان محبوبیت  انگشترها پی ببرید، لازم است که گذری به ارزش و اقتدار این نوارهای فلزی در میان گذشتگان داشته باشیم.

در قدیم الایام نیز به انگشترها اهمیت و توجه فراوانی داده می شد بطوریکه با جمع آوری انواع مواد دوریختی همچون برگ درختان و سایر اشیاء دیگر به ساخت این زیورآلات دوست داشتنی می پرداختند.

انگشترهایی که با این وسایل ساخته می شدند، با اینکه شکل و طرح خاصی داشته اند ولی از تنوع و بهای زیادی برخوردار نبوده اند.

اما با گذشت سالها و ارتقاء صنعت جواهرات، مدل های گوناگونی از انگشترها روانه بازار زرگران شد و ایجاد تنوع در این فلزات گرانبها، انتخاب را برای مشتریان و دوستداران انگشتر جواهر مشکل نمود.

چرا که طراحان باسلیقه و بااستعداد کشورمان، انواع مدلهای زیبا و مدرن را جهت خانم ها، آقایان و همچنین انواع انگشترهای دخترانه جواهر را مختص دخترخانم های شیک پسند طراحی نموده اند.

انگشترهای دخترانه، با ظرافت و زیبایی خاصی ارائه می شوند. بطوریکه انواع طرح های بانگین و بدون نگین، ساده یا شلوغ در دسترس این قشر قرار می گیرد و آنها را در انتخاب مختار می سازد.

برای درک بیشتر مطلب، به انواع انگشترهای دخترانه جواهر که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم توجه نمایید.

انواع مدل های انگشتر دخترانه جواهر

مبحث اصلی این مقاله، معرفی  انواع انگشترهای دخترانه جواهر می باشد. در نتیجه به همین موضوع می پردازیم.

انگشتر جواهر در واقع همان انگشتر طلا است که به واسطه نگین هایی همچون: فیروزه، عقیق، زمرد، الماس، حدید، لاجورد، شرف الشمس و سایر سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی دیگر به انگشتر جواهر تبدیل شده است.

در نمونه های: دخترانه، مردانه، انگشتر جواهر زنانه و جهت کادوی نامزدی، نشان، عقد و با نام حلقه ازدواج آن را پیشکش می کنند.

با جنس های طلا، نقره، پلاتین، استیل و در نمونه های دیگر با جنس مس، برنج و حتی پلاستیک می سازند که هر جنس قیمت و ارزش ویژه ای دارد.

غالباً انگشترها از جمله انواع انگشترهای دخترانه جواهر را با طلای زرد و طلای سفید می سازند و به سنگ های زیبا و پربها مزیّن می کنند تا به جواهری شیک مبدل شوند.

کلیّه نمونه ها می توانند به شکل اسپرت، فانتزی و یک انگشتر دخترانه ظریف باشند که این ایده ها جهت پوشش دادن به تمام سلیقه های دختران پیاده می شوند.

و اما انواع انگشترهای دخترانه جواهر

  • انگشتر طلا قلبی
  • انگشتر طلا پروانه دخترانه
  • انگشتر دخترانه فانتزی
  • انگشتر دخترانه طلا نخودی
  • انگشتر ظریف دخترانه طرح طلا ژوپینگ با نگین های باگت
  • انگشتر دخترانه استیل
  • انگشتر دخترانه نقره و غیره

مدل های ذکر شده، تنها نمونه ای از انگشترهای متنوع دخترانه می باشند و به علت گوناگونی زیاد، قادر به بیان تمام نمونه ها در این مطلب نخواهیم بود.

اما جهت آشنایی با سایر مدل های انگشتر جواهر دخترانه، به سایت فروشگاهی جواهرات رجوع نمایید و از گالری ایجاد شده با نام عکس انگشتر دخترانه توسط سایت مذکور دیدن فرمایید.

ناگفته نماند که سایت جواهرات، قیمت به روز شده هر کدام از نمونه ها در زیر عکسشان درج نموده است.

شیوه نگهداری و تمیز کردن انگشتر دخترانه جواهر

طلا و جواهرات به همان اندازه که دوست داشتنی و خواستنی هستند، به همان میزان هم نیاز به مراقبت، نگهداری و نظافت دارند.

راهکارها و ترفندهای زیادی در این زمینه در سایت مربوط به فروشگاه جواهرات بیان شده است که برای مشاهده آنها، پیشنهاد می کنیم به این سایت مراجعه نمایید تا در زمینه شیوه نگهداری و تمیز کردن انگشتر دخترانه جواهر و سایر منصوبات طلا و جواهر اطلاعاتی مفید بدست آورید.

در مطلب قبلی با انواع انگشترهای دخترانه جواهر آشنا شدید، اکنون لازم است که پیگیر روش مراقبت و پاک کردن آنها به هنگام تیره یا کدر شدن باشید.

برای دستیابی به این اطلاعات با ما همراه باشید تا به شما چند راهکار ارائه نماییم.

نگهداری انگشتر جواهر دخترانه

جهت نگهداری جواهراتی همچون انگشتر جواهر دخترانه می بایست این ترفندها را بکار ببرید:

  • هنگام انجام فعالیت ورزشی مانند شنا، بهتر است که انگشتر جواهر و سایر زیورآلات خود را از روی بدن خارج نموده و بعد از اتمام فعالیت استفاده نمایید.
  • زمانی که مشغول ظرف یا لباس شستن هستید، جواهرات خود را کنار بگذارید تا دچار آسیب یا شکستگی نشوند.
  • جهت محافظت، آنها را در یک صندوق یا جعبه مخصوص جواهرات نگهداری نمایید.
  • مراقبت زیورآلاتی باشید که نگین دار یا داری قفل می باشند.

در رابطه با تمیزکردن جواهر هم به نکات زیر توجه نمایید:

  • هنگام تیره و کدر شدن، آنها را با آب جوش و کمی مایع ظرفشویی شست شو دهید.
  • جهت جلا دادن طلا یا جواهرات خود، از آب جوش و ظرف استیل یا مس استفاده نمایید.
  • چنانچه دچار خط و خش شدند، آنها را به طلاسازان و کارشناسان فعال در این زمینه بسپارید.
  • صابون یکی از شوینده هایی است که در راستای تمیز کردن و برق انداختن فلزات قیمتی بکار می رود.

نکته: توجه داشته باشید که جهت پاکسازی جواهر و زدودن چربی ها، به هیچ عنوان از وایتکس و یا اسیدهایی همچون آبلیمو استفاده نکند.

بدون شک این مواد، موجب آسیب رساندن به طلا و جواهر شما خواهند شد.

 بهترین سایت خرید انگشتر دخترانه جواهر

برای خرید طلا و جواهرات و همین طور انواع انگشترهای دخترانه جواهر، قطعا به فروشگاه یا سایت معتبر و امن نیاز است. چرا که امروزه  قیمت بالای منصوبات طلا و  منسوجات جواهر، نشان دهنده ارزش بسیار بالای آنها می باشد.

به معنای دیگر: قیمت طلا و جواهر در نوسان است و البته مدت هاست که سیر صعودی را طی می کند. بنابراین برای خرید انواع انگشترها، گوشواره جواهر، گردنبند، دستبند جواهر و انواع انگشترهای دخترانه جواهر، می بایست بودجه قابل توجهی را کنار بگذاریم.

در نتیجه این بودجه ها، بدون شک باید در مکان های فروش امن و معتبر هزینه شوند تا مشتری دچار خسارت و نارضایتی نشود.

در همین زمینه ما بهترین سایت خرید انگشتر دخترانه جواهر را به شما معرفی می کنیم. فروشگاه جواهرات، نامی آشنا و مکانی مطمئن برای تمامی افرادی است که می خواهند زیورآلات قیمتی خود را با مناسب ترین، بروزترین و اصلی ترین نرخ  خریداری نمایند.

کیفیت بالای فلزات قیمتی، محکم و مقاوم بودنشان در برابر حرارت و ضربات احتمالی، از دیگر ویژگی های منسوجات جواهر و طلای این مجموعه می باشد.

ویژگی های سایت جواهر شامل موارد زیر می باشد:

  • طراحی کننده و عرضه دهنده باکیفیت ترین و مرغوب ترین مصنوعات طلا و جواهر
  • ارائه دهنده شناسنامه طلا یا جواهر خریداری شده به مشتری
  • دارای مجوز بین المللی
  • دارای پیشینه معتبر و چندین ساله در زمینه ساخت و فروش انواع جواهرات از جمله انواع انگشترهای دخترانه جواهر
  • عرضه کننده جواهرات با قیمت واقعی و اصلی
  • برخوردار از باذوق ترین و هنرمندترین طراحان زیورآلات متنوع و گرانبها
  • برخوردار بودن از دو شیوه فروش حضوری و اینترنتی محصولات
  • قادر به انجام کلیه سفارشات مشتری و ساخت ایده های درخواستی آنها
  • بهره مند از مشاوران و کارشناسانی جهت انجام مشاوره و رفع ابهامات ذهنی مشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *