مقالات

معرفی انواع طرح جدید گردنبند جواهر زنانه

استفاده از اکسسوری ها در میان مردم از قدیم الایام تا به امروز رایج بوده است. زیورآلات یکی از پرطرفدار ترین انواع اکسسوری ها می باشد که هم در نزد بانوان و هم آقایان از محبوبیت فراوانی برخوردارند. با توجه به این میزان محبوبیت امروزه شاهد عرضه انواع طرح جدید گردنبند جواهر زنانه به عنوان یکی از پراستفاده ترین اکسسوری در بازار توسط زرگران می باشیم.

در همین راستا تصمیم داریم در این پست به معرفی انواع مختلف گلوبند جواهر, راهنمای انتخاب مدل, راهنمای خرید و نکاتی دیگر بپردازیم. بنابراین به شما مخاطبان گرامی پیشنهاد می کنیم که ما را در ادامه مطلب همراهی نمایید.

انواع طرح جدید گردنبند جواهر زنانه

همان طور که می دانید گردن آویزها از جنس های مختلف نظیر طلا زرد یا سفید و نیز نقره ساخته می شوند. طلاسازان با اضافه کردن گوهرهای زینتی مثل الماس, مروارید, عقیق, زبرجد, اپال و غیره روی گلوبندها زیبایی و نمای آنها را دو چندان می کنند. در زیر چند نمونه از چشم گیرترین انواع گردنبندهای جواهر زنانه را معرفی می کنیم.

  • گردنبند جواهر طلا طرح انار با نگین عقیق
  • گردنبند طلا سفید رولباسی با نگین مروارید
  • گردنبند جواهر رولباسی با نگین درشت الماس
  • گردنبند طلا ماه شهریور دور برلیان
  • گردنبند جواهر طلا رزگلد طرح مادر و فرزند
  • گردنبند قلب طلا با نگین برلیان
  • گردنبند جواهر زنانه با نگین یاقوت کبود و برلیان
  • گردنبند طلا سفید زنانه با نگین مارکیز
  • گردنبند جواهر بزرگ مجلسی با نگین زمرد و الماس
  • گردنبند زنانه خاص سه لایه ظریف با نگین برلیان

همان طور که مشاهده می نمایید گردنبند جواهر به قدری متنوع طراحی می شود که نام بردن انواع مدل های آن امکان ناپذیر است. چنان چه شما به مدل های موجود علاقه نداشته باشید می توانید طرح مورد نظرتان را به طلا و جواهرسازان خبره سفارش دهید. در ادامه با ما باشید.

نکات مهم در انتخاب طرح جدید گردنبند جواهر زنانه

پیشنهاد می کنیم راهنمای انتخاب طرح جدید گردنبند جواهر زنانه را در مطلب زیر بخوانید تا بتوانید به آسانی مناسب ترین مدل گردنبند طلا را انتخاب نمایید.

اندازه گردن و فرم آن

کسانی که گردن کوتاه تر دارند بهتر است از گردنبند طلا بلند و ظریف استفاده کنند. اندازه زنجیر بین ۴۰ تا ۶۶ سانتی متر مناسب است.

هم چنین کسانی که گردن شان بلندتر است باید از گردن آویزهایی استفاده کنند که گردن را کوتاه تر نشان دهند. مناسب ترین مدل گردنبندهای چوکر یا طوقی شکل هستند که زنجیرشان کوتاه است.

قد فرد

اندازه زنجیر باید متناسب با قد فرد انتخاب شود. کسانی که از نظر قدی کوتاه تر اند گردن آویزهای بلند با طول ۴۰ تا ۴۵ سانتی متر برای آن ها مناسب تر است. افرادی که بلند قد هستند می توانند هر مدلی که تمایل دارند استفاده کنند.

رنگ پوست فرد

برای انتخاب طرح جدید گردنبند جواهر زنانه در ابتدا باید تن رنگ پوست تان را مشخص کنید. اگر رگ های خونی زیر پوست شما آبی باشند یعنی تن رنگ  سرد و اگر سبز باشند تن پوست تان گرم است.

کسانی که دارای تن رنگ گرم می باشند بهتر است از طلا زرد استفاده کنند و کسانی که تن رنگ شان سرد است طلا سفید روی بدن شان جلوه بیش تری خواهد داشت.

افرادی که پوست شان روشن است بهتر است سراغ طلاهای روشن بروند اما اگر شما از آن دسته اشخاصی می باشید که رنگ پوست تان خنثی یا تیره می باشد باید بگوییم که شما بسیار خوش شانس هستید چرا که می توانید از هر رنگ طلا که دوست داشتید استفاده کنید. قابل ذکر است که رزگلد با همه انواع رنگ پوست ها همخوانی دارد.

راهنمای انتخاب طرح جدید گردنبند جواهر زنانه با سایز مناسب

همان طور که دیدیم عوامل بسیاری در انتخاب گردن آویز مناسب و همچنین جدیدترین مدل گردنبند طلا تاثیر گذارند. یکی دیگر از نکات مهم در این انتخاب توجه به فرم بالا تنه می باشد. شما باید با توجه به فرمی که بالا تنه تان دارد سایز زنجیر گردن آویز را برگزینید.

اندام فرم گلابی

افرادی که اندام گلابی شکل دارند باید از زنجیرهایی استفاده کنند که طول بیش تری دارند. سایز ۴۰ تا ۶۰ سانتی متر طول مناسبی برای زنجیرها است. البته لازم است دقت کنید که این ارقام  ذکر شده به طور تقریبی هستند.

بالا تنه کوچک

کسانی که بالاتنه شان ظریف و کوچک است گردنبند طلا لایه لایه و طویل بهترین گزینه برایشان می باشد. این نوع زنجیرها باعث جلوه بیشتر این مدل اندام ها می شوند.

اندام ساعت شنی

اگر شخصی اندامش به شکل ساعت شنی می باشد بهتر است برای نشان دادن بیش تر برجستگی های بالا تنه اش از گردن آویزی استفاده کند که رو قسمت دکلته اش قرار بگیرد.

اندام مثلثی

سرشانه های پهن اندام مثلثی می سازند که برای ظریف تر نشان دادن آن ها باید از گلوبندهای بلند استفاده کرد. اگر می خواهید اندازه زنجیر آویز طلا را به طور دقیق انتخاب کنید به روش زیر عمل کنید.

ابتدا مقداری ریسمان با ضخامتی برابر با ضخامت زنجیر مدنظر انتخاب کنید سپس آن را به صورتی روی گردن تان قرار دهید که یک سر ریسمان در برابر گردن یا سینه قرار بگیرد و سر دیگر را طوری تنظیم نمایید که ریسمان دقیقا مشابه با فرمی که تمایل دارید زنجیر روی بالاتنه تان بماند, قرار بگیرد.

اکنون بند را اندازه بگیرید و پس از مقایسه براساس جدول زیر گلوبند طلا مناسب را انتخاب نمایید.

سایز ۳۳ تا ۳۸

گردنبندهای چسبیده دور گردن یا همان طوقی

سایز ۳۸ تا ۴۲

گردن آویزهایی که در ابتدای گردن قرار می گیرند یا همان چوکر

سایز ۴۳ تا ۴۸

روی ترقوه قرار می گیرند یا همان شاهزاده

سایز ۵۰ تا ۶۰

بین ترقوه و سینه قرار می گیرند یا همان ماتیک

سایز ۷۰ تا ۹۴

بالای سینه تا چند سانت پایین تر قرار می گیرند یا همان اپرا

سایز ۶۴ تا ۱۵۲

از وسط سینه تا بالای شکم قرار می گیرند یا همان ریسمان

بهترین سایت خرید طلا

مهم ترین دغدغه برای خریداران طلا انتخاب مرکز فروش معتبر و قابل اعتماد می باشد. متاسفانه امروزه فروشندگان سودجوی بسیاری در بازار خرید و فروش با دریافت مبلغ هنگفت طلای قلابی به مشتریان تحویل می دهند که نتیجه کار آنان سلب اعتماد خریداران شده است.

به همین منزله برای خرید طرح جدید گردنبند جواهر زنانه وب سایت فروشگاهی جواهرات یونیک را به عنوان یکی از بهترین و مطمئن ترین مراجع فروش طلا و جواهر به شما معرفی می کنیم. این فروشگاه مراجعه کنندگان خود را از مزایای بسیاری بهره مند می کند که به چند نمونه از آن خا اشاره می کنیم.

چنان چه دسترسی لازم جهت مراجعه حضوری به فروشگاه مذکور ندارید می توانید در منزل با استفاده از اینترنت محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. تصاویر مربوط به تمامی انواع محصولات در سایت موجود می باشد.

چنانچه هیچ یک از مدل ها مطابق میل شما نبودند می توانید درخواست کنید تا طرح مدنظرتان به بهترین نحو و بالاترین سرعت ممکن برای شما به صورت سفارشی ساخته و فرستاده شود. قیمت لحظه ای و به روز شده طلا در سایت ذکر شده است.

قیمت زنجیر و پلاک طلا

با توجه به قیمت ذکر شده مربوط به انواع سینه ریز طلا و دیگر منسوجات طلا و همینطور قیمت زنجیر و پلاک طلا، می توانید به راحتی نرخ انواع مدل ها را با یکدیگر مقایسه کنید و در زمینه انتخاب راحت تر تصمیم گیری کنید.

پس از انتخاب هر مدل طلا یا طرح جدید گردنبند جواهر زنانه در این سایت وزن محصول, مالیات, اجرت ساخت, سود فروشنده و دیگر موارد برای خریدار قابل مشاهده خواهد بود.

عرضه فاکتور معتبر و رسمی جهت جلوگیری از ایجاد مشکل در زمان خرید طلا از دیگر مزیت های مهم محسوب می شود.

جواهر و نگین ها به صورت کاملا اصل و تضمینی و هم چنین به همراه شناسنامه جواهرات به مشتری تحویل داده می شوند.

این سایت فروشگاهی توانسته با عملکرد بی نظیر در زمینه ارائه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب توانسته پیشینه ای درخشان برای خود رقم بزند و به یکی از پلتفرم های معتبر و محبوب فروش آنلاین طلا تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *