مقالات

معرفی انگشتر جواهر زنانه تک نگین

استفاده از زیورالات و انواع اکسسوری ها همواره از دیرباز مورد توجه افراد بوده است. همان طور که می دانیم آلات زینتی در نزد بانوان از محبوبیت بیشتری برخوردار است. به همین منظور ما در این مقاله به معرفی یکی از پرطرفدارترین زیورالات یعنی انگشتر جواهر زنانه تک نگین خواهیم پرداخت.

اگر این حلقه رکاب دار دلربا برای شما مخاطبان گرامی نیز محبوب است پیشنهاد می کنیم ما را در ادامه این مقاله همراهی نمایید تا با ویژگی ها، جنس، انواع و غیره آن آشنا شوید.

ساخت اکسسوری ها از قدیم رایج بوده و تا به امروز دستخوش تغییر و تحولات بسیاری شده است. به طوری که امروزه تنوع آن ها به قدری فراوان شده که انتخاب را برای افراد سخت کرده است.

در میان انواع اکسسوری ها انگشتر جواهر زنانه مزیّن شده با نگین بسیار مورد توجه قرار گرفته است. انگشترهای تک نگین یکی از پر انتخاب ترین انواع انگشترها در میان دختران جوان است که می تواند از انواع مختلف فلزهای زینتی نظیر طلا و نقره ساخته شود.

انواع انگشتر تک نگین

اگر اهل دنیای مجازی و دنبال کردن زندگی سلبریتی های مشهور باشید احتمالا متوجه ترند شدن انگشتر جواهر تک نگین و به خصوص با نگین برلیان شده باشید. انگشتر تک نگین نامزدی بانوانی همچون جورجینا رودریگرز همسر کریس رونالدو و جنیفر لوپز مصداقی بر این موضوع است که پس از آنان اکثر خانم ها به سمت این مدل انگشتر روی آوردند. جهت آشنایی بیشتر چند نمونه از انواع این انگشتر محبوب را معرفی می کنیم.

  • انگشتر طلا تک نگین جواهر
  • انگشتر طلا تک نگین برلیان
  • انگشتر زنانه نقره تک نگین برلیان
  • انگشتر طلا ظریف تک نگین یاقوت سرخ
  • انگشتر جواهر زنانه تک نگین زمرد
  • انگشتر جواهر زنانه تک نگین زبرجد
  • انگشتر طلا سفید جواهر زنانه تک نگین
  • انگشتر زنانه تک نگین طلا سفید با نگین الماس
  • انگشتر مجلسی جواهر زنانه تک نگین توپاز

همان طور که مستحضرید تنوع ساخت انگشتر همانند سایر اقلام زیور آلات بسیار زیاد است به طوری که تمامی انواع مختلف سلایق مشتریان را پوشش می دهد. در ادامه درمورد جنس نگین به کار رفته در ساخت حلقه های رکاب دار گفت و گو می کنیم.

جنس نگین انگشتر جواهر

رکاب انگشتر جواهر زنانه تک نگین می تواند از انواع فلزهای زینتی مختلف ساخته شود. معمولا پراستفاده ترین فلزها طلا و نقره می باشند که علاوه بر زیبایی بی نظیر درخشندگی و جلوه خاصی به انگشتر می بخشند.

موضوع مورد بحث ما در این بخش از مقاله شناخت جنس نگین به کار رفته در ساخت انگشتر جواهر است. نگین ها در واقع همان سنگ های قیمتی هستند که از معادن استخراج می شوند. چند نمونه از آن ها را در زیر معرفی می کنیم.

  • الماس

زیبایی و درخشش الماس باعث جلب  توجه افراد جهت استفاده در صنعت طلا و جواهر سازی شده است. این کانی در رنگ های مختلف همانند صورتی و قرمز یافت می شود.

جالب است بدانید که برلیان در واقع همان سنگ الماس تراش خورده می باشد که برای زینت بخشی به منسوجات طلا و نقره به کار می روند. مارکیز نیز نوع دیگری از تراش  الماس می باشد که بسیار قیمتی و گران بها است.

  • عقیق

تنوع رنگ و تلولو سنگ عقیق سبب به استفاده از آن در ساخت نگین های زینتی شده است. مصریان باستان از حدود سه هزار سال پیش به این کانی روی آورده و از آن برای تزئین انگشتر و حتی ظروف خود استفاده می کردند.

رنگ سرخ عقیق که جلوه بی نظیری به انگشترها و سایر اقلام زینتی می بخشد در میان مردان نیز محبوب واقع شده است.

  • یاقوت

سنگ ماه شهریور یا همان یاقوت کبود نماد خلوص، آرامش، حقیقت و شجاعت است که در گذشته از آن با عنوان گوهر خردمندان یاد می شده. علاوه بر خواص مذکور ظاهر دلفریب یاقوت در ترکیب با انواع سرویس طلا و نقره، موجب شده که این سنگ به یکی از پراستفاده ترین نگین در جواهرسازی تبدیل شود.

تشخیص اصل بودن نگین انگشتر

قطعا هیچ کسی تمایل ندارد در مقابل هزینه گزافی که جهت خرید انگشتر جواهر زنانه می پردازد انگشتری تحویل بگیرد که نگین آن ساخته شده از یک قطعه سنگ تقلبی و بدون ارزش باشد.

گرچه تشخیص اصل بودن نگین انگشتر باید توسط جواهرشناسان حرفه ای صورت بگیرد اما روش هایی وجود دارند که افراد مبتدی و آماتور نیز می توانند با کمک آن ها به اصل یا تقلبی بودن جواهر پی ببرند. اگر شما نیز قصد خرید انگشتر یا حلقه ازدواج جواهر اصل دارید در مطالعه مطلب زیر دقت نمایید.

  • وزن نگین

چگالی سنگ های قیمتی واقعی نسبت به سنگ های تقلبی کم تر است به همین علت وزن یک نگین اصل کم تر از نگین تقلبی می باشد.

  • شفافیت نگین

باید بدانید که نگین های غیرواقعی دارای شفافیت زیادی هستند در صورتی که نگین های اصل از شفافیت کم تری برخوردارند. علت این امر قرار گرفتن سنگ های قیمتی در معرض فشار و فرسایش است که باعث مات شدن سطح آن ها می شود.

  • تغییر دما

سنگ عقیق اصل در زمستان گرم تر و در تابستان سردتر است در حالی که دمای عقیق تقلبی متناسب با دمای محیط اطراف تغییر می کند.

  • رنگ نگین

هر کدام از انواع گوهرها با رنگ مختص خود شناخته می شود. به عنوان مثال رنگ عقیق اصل قرمز روشن است اما عقیق های تقابی دارای رنگ قرمز مات و تیره هستند.

  • خش خوردگی نگین

گوهری همانند فیروزه اصل هرگز به راحتی دچار خش خوردگی نمی شود. پس اگر توانستید به راحتی روی آن خراش بیندازید به اصل بودن آن شک کنید. روش دیگر برای تشخیص اصل بودن نگین فیرروزه این است که برای مدتی ان را در معرض نور خورشید قرار دهید اگر دچار تغییر دما نشد می توانید به اصل بودنش اعتماد کنید.

قابل ذکر است که روش های گفته شده جهت تشخیص اصل از تقلبی بودن نگین کارآمد هستند اما کافی نمی باشند بنابراین توصیه می شود که جهت اطمینان کامل باید حتما از گوهرشناسان مجرب و قابل اعتماد کمک گرفته شود.

خرید انگشتر جواهر زنانه تک نگین اصل

معمولا مشتریان در زمان خرید منسوجات طلا و جواهر دو دغدغه مهم تحت عنوان کیفیت و قیمت دارند. امروزه متاسفانه شاهد سواستفاده مراکز فروشی هستیم که در جهت منافع خود از مشتریان سودجویی می کنند.

این فروشندگان پس از دریافت مبلغ سنگین از خریداران طلاهای زینت داده شده با نگین های غیرواقعی و بی ارزش به آن ها تحویل می دهند. بنابراین انتخاب مرکز خرید قابل اعتماد یکی از مهم ترین تصمیمات جهت خرید ایمن می باشد.

به همین منظور ما به شما عزیزان سایت جواهرات یونیک را معرفی می کنیم که علاوه بر خرید حضوری امکان خرید آنلاین را نیز جهت رفاه حال مشتریان خود امکان پذیر نموده است.

این سایت تحت عنوان بهترین سایت خرید طلا توانسته با ارائه محصولات باکیفیت و کاملا اصل بیشینه ای درخشان برای خود رقم بزند و از این طریق اعتماد و رضایت تمام مراجعه کنندگان را جلب نماید.

خرید آنلاین انگشتر

بنابراین شما عزیزان اگر قصد دارید انتخابی مطمئن با قیمت مناسب داشته باشید می توانید لذت یک خرید ایمن و باکیفیت را با مراجعه به سایت مذکور برای خود به ارمغان بیاورید.

لازم به ذکر است که تنوع منسوجات در این مرکز به قدری بالا است که به جرئت می توانیم ادعا کنیم تقریبا هیچ مراجعه کننده ای دست خالی برنمی گردد. اگر شما عزیزان تصمیم به خریداری از این مرکز را دارید کافی است در منزل و با استفاده از اینترنت به سایت یونیک رجوع کنید و تصاویر مربوط به محصولات را مشاهده نمایید.

پس از آن نمونه پسند شده را به صورت آنلاین سفارش دهید تا در موعد مقرر شده درب منزل تان دریافت شود. دقت کنید که در این سایت مشاوران حرفه ای و مجربی حضور دارند که می توانید درمورد ویژگی های محصول مدنظر با آنان مشورت کنید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

در صورتی که تصاویر منصوبات طلا با سلیقه تان مطابق نبود می توانید طرح ذهنی تان را درخواست دهید تا به بهترین نحو و در کوتاه ترین مدت زمان ممکن برای شما ساخته شود. نکته قابل ذکر این است که خریداران این سایت از شناسنامه جواهرات اصل و نیز فاکتور رسمی بهره مند خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *