مقالات

بهترین نیم ست جواهر بازار

اگر مایلید با ویژگی های بهترین نیم ست جواهر بازار آشنا شوید، پس در این مطلب ما را همراهی نمایید. افراد زیادی هستند که جواهر را به خوبی نمی شناسند و از وجود تمایزات آن با طلا اطلاعاتی در دسترس ندارند.

البته در مقاله های قبلی در رابطه با طلا و جواهر و تفاوت های آن مطالبی درج شد. بنابراین اگر قصد کسب اطلاعات از طریق این مقالات دارید، به سایت فروشگاهی جواهرات مراجعه نموده و مورد خود را جستجو نمایید.

و اما تعریف جواهر چیست؟ جواهر را همان طلایی معرفی می کنند که روی آن را با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی همچون: برلیان، مروارید، عقیق، فیروزه، زمرد و سایر سنگ های دیگر تزئین کرده و به آنها زیبایی خاصی می بخشند.

جواهر چیست ؟

این نگینها را روی انواع منصوبات مانند: دست بند، انگشتر، حلقه، گردنبند جواهر، سرویس ها، ست ها و نیم ست جواهر که مطلب مورد بحث ما در این محتوی می باشد، طراحی می کنند.

کلیه این آیتم ها را به شکل های گوناگون و متنوع تراش داده و در اختیار کاربران قرار می دهند. مثلا نیم ستها را در مدل های تک نگین یا پرنگین  و با طرح های ساده یا شلوغ و شکل های پروانه ای، گرد، مربع و غیره تراش می دهند. طلای زرد و طلای سفید دو رنگ اصلی هستند که در ساخت زیورآلات جواهر به کار می روند. نیم ست ها شامل گوشواره، گردن بند و در مدل های دیگر یک انگشتر به آن اضافه می کنند. این زیورآلات قیمتی و خاص، مناسب خانم های باسلیقه و همینطور افرادی هستند که از ست بودن چند تیکه جواهر لذت می برند.   شما می توانید نیم ستها را بعنوان کادوی نامزدی، عروسی، تولد، روز مادر و روز زن به عزیزان خود تقدیم نمایید‌.

مدل های نیم ست جواهر زنانه

طلاسازان و زرگران باذوق و هنرمند کشورمان، تنوع زیادی در طراحی جواهرات ایجاد می کنند تا بتوانند تمام سلیقه ها را پوشش دهند. اما این مسئله، انتخاب را برای کاربر سخت کرده و او را در انتخاب یک آیتم موردنظر، سردرگم می کند.

بر همین اساس فروشگاه جواهرات در وب سایت خود، مجموعه ای از عکس کلیه مدل های مربوط به زیورآلات قیمتی را تهیه نموده و همراه با قیمت به روز شده آنها قرار داده است.

این شیوه موجب ایجاد سهولت در انتخاب و خرید مشتری می شود. زیرا کاربران می توانند با مشاهده گالری عکس مربوط به مثلا سرویس جواهرات و سایر ست و نیم ست ها، به گزینه موردنظر خود دست یابند.

علاوه بر این، مشتریان با مشاهده نرخ درج شده برای فلزات قیمتی و سنجش میزان پس انداز خود با آیتم مدنظر و دلخواه، قطعا بهترین انتخاب را داشته و نهایت رضایت را برای خود به ارمغان خواهند آورد‌.

انواع مدل های نیم ست جواهر زنانه

  • نیم ست طلا سفید جدید زنانه یاقوت کبود و الماس تراش برلیان
  • نیم ست طلا سفید جدید زنانه مروارید و الماس تراش برلیان
  • نیم ست طلای زرد جدید زنانه سیترین و الماس تراش برلیان طرح پروانه
  • نیم ست طلا سفید جدید زنانه مروارید و الماس تراش برلیان
  • نیم ست طلای سفید جدید زنانه یاقوت قرمز و الماس تراش برلیان
  • نیم ست طلا جدید زنانه سیترین و الماس تراش برلیان
  • نیم ست زنانه عقیق و الماس تراش برلیان با طلای زرد
  • نیم ست طلا زرد جدید زنانه فیروزه و الماس تراش برلیان
  • نیم ست طلا سفید جدید زنانه توپاز و الماس تراش برلیان

و سایر مدلهای دیگر که  در ابتدای مطلب به معرفی سایت جهت مشاهده آن پرداختیم.

 نکته: همه مدل های نیم ست زنانه، طلا سفید یا طلا زرد و یا ترکیبی از هردو می باشند.

اصول خرید نیم‌ست جواهر

خرید کلیه لوازم و محصولات، مستلزم دنبال کردن نکات و اصول خاصی است. مثلا جهت خرید لباس موردنیاز به نکاتی همچون لاغری یا چاقی، رنگ پوست و سایر موارد دیگر توجه می نماییم.

و این قائده برای خرید به عنوان مثال نیم ست جواهر عقیق  یا ست جواهر کاربرد دارد.

اگر شما حرفه ای باشید، قطعا هنگام خرید زیورآلات جواهر به تمام نکات توجه خواهید کرد.

اما اگر اکنون با خواندن مطالب ما به این موضوع پی بردید، پس لازم است شما را در این راه یاری رسانیم.

اصولی که می بایست آنها را برای خرید یک نیم ست شیک در مرکز توجه قرار دهیم را بشناسید.

  • انتخاب نیم ست بر اساس رنگ پوست: چنانچه رنگ پوست شما سفید است، جواهرات طراحی شده با طلای سفید با سنگ یاقوت کبود و جهت افراد سبزه، طلای زرد با سنگی مانند فیروزه بهترین انتخاب خواهد بود.
  • انتخاب بر اساس سن: لازم است افراد بزرگسال و سن بالا از جواهرات مدرن، سنگین و درشت استفاده کنند، اما نوجوانان و خانم های مجرد، برای به رخ کشیدن شیک بودن خود لازم است جواهری ظریف را انتخاب کنند.
  • انتخاب بر اساس میزان بودجه: نیم ست ها از تنوع زیادی برخوردارند. بنابراین قیمت متفاوتی هم خواهند داشت. بهترین کار، خرید نیم ست متناسب با بودجه خود می باشد.
  • انتخاب بر اساس سبک: افرادی که سبک های ظریف را می پسندند، می توانند از مدلهایی استفاده کنند که با جواهراتی ظریف و سبک طراحی شده باشند.

ولی اگر به سبک های شلوغ علاقه دارند، نیم ست های رنگارنگ  با سنگ های رنگین را انتخاب نمایند.

  • انتخاب بر اساس مناسبت: برای درخشیدن در مجالس بزرگ مانند عروسی، نیم ست های سنگین بیشتر جلب توجه کرده و زیبایی بخش هستند.

اما در مهمانی های نیمه رسمی، بهترین گزینه نیم ست فانتزی خواهد بود.

بهترین سایت خرید نیم ست جواهرات

با توجه به ثابت نبودن قیمت طلا و جواهر، هنگام خرید لازم است که در رابطه با معتبر بودن مکان خرید، قیمت به روز شده جواهر و سایر موارد دیگر اطلاعات کافی داشته باشید.

چرا که سودجویان سایت های فیک، همیشه در کمین افرادی نشسته اند که بدون هیچ گونه آگاهی برای خرید زیورآلات پرارزش اقدام می نمایند.

بر همین اساس، قصد داریم جهت خرید مطمئن و رضایت بخش، هم نکاتی را به شما یادآوری نماییم و هم ویژگی های بهترین سایت خرید نیم ست جواهر را معرفی کنیم.

نکات خرید نیم ست جواهر طلا سفید :

  • قطعات جواهر را مورد بررسی قرار دهید.
  • از استحکام سنگ ها و نگین های آن مطمئن شوید تا در اثر لق بودن از جواهر یا طلای شما سقوط نکنند.
  • در رابطه با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی که روی گوهرهای نایاب سوار می کنند، تحقیقاتی انجام دهید.
  • در مورد تفاوت سنگ ها، درجه بندی آن ها، میزان وضوح و شفافیت و الماس کار شده روی نیم ست ها و سایر آیتم های دیگر بررسی لازم را انجام دهید.
  • در رابطه با ضمانت نامه تعمیرات طلا یا جواهر و سیاست بازگشت تحقیق کنید.
  • و در نهایت از اعتبار و پیشینه سایت فروش که یکی از مهم ترین نکات در خرید می باشد، اطمینان کافی را کسب نمایید.

اگر می خواهید به یک خریدی مطمئن و بدون ضرر دستیابی پیدا کنید، ما سایت فروشگاهی جواهرات را به شما معرفی می کنیم.

این فروشگاه با سابقه ای درخشان و چندین ساله، دارای رتبه بالایی در جهت فروش باکیفیت ترین جواهرات می باشد‌.

علاوه بر این تمام فلزات گرانبها را با واقعی ترین قیمت به مشتری ارائه می دهد. پس به این مکان اعتماد کنید و با خرید از آن، از کلیه خدماتش بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *