مقالات

جدیدترین انگشتر جواهر زنانه

امروزه انتخاب جدیدترین انگشتر جواهر زنانه و حتی مردانه مثل گذشته آسان نیست چرا که تنوع مدل ها در بازار به قدری زیاد و وسوسه انگیز است که انتخاب کردن یکی از آن ها بسیار سخت است. قیمت انگشتر جواهر زنانه بسته به نوع سنگ به کار رفته در ساخت نگین آن متفاوت است و احتمالا می دانید که الماس یا همان برلیان به کار رفته دارای بالاترین قیمت در میان سایر جواهرات است. نکته دیگری که در هنگام خرید جواهر بسیار حائز اهمیت است اطمینان حاصل نمودن از مراکز فروش جواهرات است. زیرا همان طور که گفتیم قیمت جواهرات بسیار بالا است و ممکن است باعث سواستفاده برخی فروشگاه های نامعتبر شود.

تنوع مدل های انگشتر جواهر زنانه وابسته به فاکتور های مختلف است از جمله وزن، عیار، نوع تراش، نوع فلز انگشتر، نوع سنگ قیمتی سوار شده روی آن ها، تعداد نگین های کار شده روی آن ها و غیره

انواع جدیدترین انگشتر جواهر زنانه

گرچه میزان تنوع در مدل های انگشتر جواهر مردانه کم تر از زنانه و دخترانه است اما این تفاوت ها درمورد آن ها نیز صدق می کنند.
جهت آشنایی بیش تر با انگشتر جواهر چند نمونه از انواع آن ها را در ذیل مثال زده ایم.

  • انگشتر جواهر طلا
  • انگشتر جواهر طلا سفید زنانه
  • انگشتر جواهر مارکیز زنانه
  • انگشتر جواهر برلیان زنانه
  • انگشتر جواهر الماس تراش برلیان مردانه
  • انگشتر جواهر برلیان نگین گل زنانه
  • انگشتر نقره نگین برلیان مردانه
  • انگشتر جواهر طلا سفید نگین مروارید
  • انگشتر طلا جواهر زمرد اصل
  • انگشتر طلا جواهر تخمه جیسون دخترانه
  • انگشتر طلا ۱۸ عیار زنانه نگین برلیان اصل
  • انگشتر طلا ۲۴ عیار جواهر طرح قلب

این مدل ها تعداد بسیار محدودی از انواع طرح های مختلف انگشتر جواهر است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا جنس, کیفیت, مزایا و نحوه خرید آن را مورد بررسی قرار دهیم.

جنس رکاب انگشتر جواهر زنانه

اکنون می خواهیم بدانیم که جنس انگشتر جواهر زنانه از چه موادی است. همان طور که می دانیم جنس رکاب انگشتر می تواند از مواد متفاوتی مانند طلا, نقره, تیتانیوم و … باشد. که سعی کرده ایم هر کدام از آن ها را به طور مختصر و جامع توضیح دهیم.

انگشتر جواهر طلا

طلا فلزی نرم با قابلیت چکش خواری بالا است به همین جهت برای افزایش استحکام آن مواد دیگری هم چون نیکل، نقره، پالادیوم را با آن ترکیب می کنند. به همین دلیل طلا نوعی آلیاژ محسوب می شود و دارای عیارهای مختلف است. البته طلا ۲۴ عیار تنها طلایی است که کاملا خالص است و آلیاژ نمی باشد. برای جلوگیری از اکسید شدن مس یا نقره ترکیب شده با طلا، مقداری روی با آن ترکیب می کنند تا با جذب اکسیژن هوا مانع از این اتفاق شوند.

نقره نیز همانند فلز طلا نرم می باشد و قابلیت چکش خواری دارد. جهت افزایش استحکام و مقاومت نقره معمولا از مس استفاده می کنند. نقره استرلینگ نوع بسیار پرکاربرد و معروف این فلز است که دارای بیش ترین میزان خلوص در حدود ۹۲ درصد می باشد. قابل ذکر است که متاسفانه انگشتر نقره در اثر تماس با عرق بدن و هم چنین گوگرد موجود در هوا ممکن است کمی تیره شود که البته جای نگرانی وجود ندارد و می توان با پولیش کاری منظم آن از تیره شدن جلوگیری کرد.

انگشتر جواهر تیتانیوم

استحکام تیتانیوم و سبک بودن دو مشخصه مهم آن است. این فلز به رنگ خاکستری دیده می شود که می توان با حرارت رنگ آن را عوض کرد. استفاده از انگشتر تیتانیوم هیچ گونه حساسیتی برای بدن فرد به همراه ندارد.

انگشتر جواهر پلاتین

پلاتین نیز مانند تیتانیوم بسیار مستحکم است اما وزن سنگینی دارد. از مس, تیتانیوم, رادیوم و … برای افزایش استحکام آن استفاده می شود.

جنس نگین انگشتر جواهر زنانه

جنس نگین انگشتر جواهر زنانه بسیار متفاوت و از سنگ های زینتی مختلف است. این سنگ ها به علت کم یاب بودن و سختی زیادی که دارند باارزش و قیمتی هستند. به طور کلی کانی های زینتی به دو گروه قیمتی و نیمه قیمتی تقسیم می شوند.

سنگ های قیمتی

سختی زیاد و کم یاب بودن دو دلیل اصلی ارزش و گرانی این سنگ ها می باشد. چند نمونه از بهترین و پرکاربردین انواع آن ها عبارت اند از الماس، یاقوت قرمز، یاقوت کبود و زمرد سبز میباشند. هر کانی دیگری که دارای این دو مشخصه باشد نیز در همین دسته از سنگ ها جای می گیرد. این گروه در صنعت طلا و جواهر بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

سنگ های نیمه قیمتی

این گروه نسبت به گروه بالا سختی کمتری دارند و راحت تر پیدا می شوند به همین جهت قیمت آنها پایین تر است. تقریبا می توان گفت که ارزش گذاری آنها بر اساس زیبایی و ظاهرشان انجام می گیرد. البته خلوص و کیفیت این کانی ها باعث تفاوت در ارزش گذاری و قیمت آن ها می شود و به طبع هر چه این دو ویژگی در یک کانی بیش تر باشد ارزش آن نیز بیش تر خواهد بود. چند نمونه از مهم ترین سنگ های نیمه قیمتی عبارت اند از گارنت، آمیتیست، مروارید، سیترین، اوپال، توپاژ، تانزانیت، آکوامرین، تورمالین و سایر نگین های دیگر. قابل ذکر است که اندازه این سنگ ها نیز عامل موثری بر تعیین نرخ قیمت آن می باشد.

به دلیل استفاده از کانی های نامبرده در صنعت طلا و جواهر سازی و سودآوری بسیاری عده ای فرصت طلب نمونه های تقلبی کاملا مشابه با آن ها در آزمایشگاه ها می سازند و به جای سنگ های اصلی به بازار وارد می کنند. بنابراین برای خرید سرویس جواهرات باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کرد.

خرید جدیدترین انگشتر جواهر زنانه

مسلما شما هم دوست ندارید وقتی هزینه ای سنگین برای خرید انگشتر جواهر اصل می پردازید به شما انگشتری با جواهر قلابی تحویل دهند. از این رو جهت خرید مطمئن باید حتما فروشگاه های معتبر را پیدا کرد. متاسفانه همان طور که همه ما می دانیم وجود برخی فروشندگان سودجو و منفعت طلب با وارد کردن محصولات قلابی به بازار باعث ایجاد بی اعتمادی و نارضایتی خریداران شده اند. بنابراین امروزه خرید هر کالایی باید با احتیاط همراه باشد. در همین راستا ما سایت فروشگاهی جواهرات را به عنوان یکی از بهترین و حرفه ای ترین سایت فروشگاهی در زمینه طلا و جواهر فروشی معرفی می کنیم که توانسته با جلب رضایت تمامی مشتریان سابقه ای درخشان برای خود رقم بزند. سایت مذکور خدمات بسیار ارزشمند و قابل توجهی به خریداران خود عرضه می کند که در ادامه چند نمونه از آن ها را بیان کرده ایم.

در صورتی که هر یک از شما مخاطبان گرامی توانایی خرید حضوری ندارید می توانید در منزل با دسترسی به اینترنت به سایت مذکور یونیک مراجعه کنید و پس از مشاهده تصاویر محصولات نمونه دلخواه خود را سفارش دهید.

  • طلای خریداری شده توسط خدمات انتقال این سایت در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.
  • اگر طرح ذهنی خود را نیافتید می توانید آن را به جواهر سازان این فروشگاه سفارش دهید تا آن را بسازند. البته تنوع مدل جواهرات فروشگاه مذکور به حدی زیاد است که تقریبا سلیقه تمام مشتریان خود را پوشش داده است.
  • در صورت خرید ست برلیان و دیگر جواهرات به شما شناسنامه سنگ زینتی کار شده روی آن ارائه خواهد شد. جالب است بدانید که شما با داشتن شناسنامه برلیان می توانید آن را در کشورهای دیگر به راحتی بفروشید.

دریافت مبلغی کاملا منصفانه و دقیقا برابر با ارزش محصول یکی دیگر از ویژگی های بسیار پرارزش این سایت فروشگاهی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *