مقالات

ست حلقه ازدواج جواهر چیست ؟

ست حلقه ازدواج جواهر چیست ؟ در این پست می خواهیم به یکی از محبوب ترین اقلام زیور آلات یعنی ست حلقه ازدواج بپردازیم.
اصلی ترین خرید و مهم ترین رسم برای بستن پیمان عشق و ازدواج بین دو نفر در کشور ما و سایر ملیت ها خرید حلقه ازدواج زنانه و مردانه است.

در حقیقت این رینگ های فلزی گران بها نشان دهنده پیوند بین دو عاشق است، به همین علت برای زوج ها تداعی کننده خاطرات شیرین و لحظات دلپذیر است. در باب اهمیت این حلقه ها می توان به حساسیت افراد نسبت به پوشیدن آن توسط طرف مقابل اشاره کنیم.

امروزه با پیشرفت صنعت طلا سازی، طراحی و ساخت حلقه نشان دستخوش تغییراتی شده است. در قدیم حلقه ها را با استفاده از فلزاتی چون طلا و نقره به صورت رینگ های حلقوی ساده می ساختند اما امروزه شما می توانید شاهد انواع مختلف حلقه جواهر در بازار باشید که در مدل های بسیار متنوع طراحی شده اند.

انواع ست حلقه ازدواج جواهر چیست ؟

برای آشنایی بیش تر چند نمونه از انواع آن ها را نام می بریم:

  • حلقه و پشت حلقه نقره با نگین الماس تراش برلیان
  • حلقه و پشت حلقه ای زنانه نقره سولیتر
  • حلقه نامزدی ست نقره با نگین برلیان
  • ست حلقه ازدواج زنانه و مردانه نقره با الماس تراش برلیان و مارکیز
  • ست حلقه ازدواج ساده طلا زرد
  • ست حلقه نامزدی طلا سفید با نگین برلیان
  • ست حلقه و پشت حلقه طلا ظریف با نگین الماس تراش برلیان
  • ست حلقه ازدواج طلا سفید بدون نگین
  • ست حلقه عروسی طلا مدل نگین دار

در ادامه مطلب درمورد حکاکی روی ست حلقه، بررسی ست حلقه نامزدی جواهر، قیمت و خرید آن ها صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

ست حلقه ازدواج با حکاکی

خریدن ست حلقه ازدواج یکی از دلنشین ترین بخش انجام مراسمات ازدواج است. بعضی از زوج ها حلقه ای را انتخاب می کنند که بتوانند روی آن حکاکی کنند.

شما می توانید هر چیزی که برایتان خاطره ساز باشد و حس عمیق قلب تان را انتقال دهد روی حلقه نامزدی تان حک کنید.
به عنوان مثال نوشتن اسم هر دو طرف بر روی رینگ ها بسیار رایج است. برخی دیگر ترجیح می دهند جمله های عاشقانه مانند دوستت دارم را حک کنند.

به طور خلاصه شما می توانید با سفارش نوشته یا طرح مورد نظر روی رینگ طلا، حلقه هایی خاص داشته باشید که با هر بار دیدن آن ها لبخندی شیرین ناشی از یادآوری خاطرات لذت بخش عروسی و پیوند عاشقانه مهمان لب هایتان شود.

لازم است ذکر کنیم که امکان حکاکی روی طلا، نقره، تیتانیوم و دیگر فلزات مورد استفاده در ساخت زیور آلات وجود دارد بنابراین شما می توانید به راحتی درخواست کنید که روی حلقه طلا یا حلقه نقره طرح دلخواه تان را حکاکی کنند.

طلاسازی حرفه ای

طلا سازان حرفه ای می توانند اسم زوج را هم روی حلقه ازدواج ساده و رینگی شکل و هم روی حلقه ازدواج جواهر حک کنند. معمولا حلقه ازدواج زنانه و مردانه، اگر پر نگین باشد اسم ها را در قسمت درونی که روی انگشت قرار می گیرد می نویسند.

قطعا داشتن ست حلقه طلا که با جواهرهای گران قیمت و درخشنده زینت داده شده و نام همسر را به یدک می کشد حسی بسیار لذت بخش ایجاد می کند.

بسیاری از طلاسازان کار حکاکی را انجام می دهند اما باید بدانید که این کار بسیار ظریف و حساس است و نیازمند به دقت بالایی می باشد.

متاسفانه برخی از طلاسازانی که در این کار خبره نیستند باعث شکننده و آسیب پذیر شدن حلقه ها می شوند، به همین جهت واجب است برای حکاکی روی حلقه های نامزدی آن ها را به افراد ماهر بسپارید.

اگر تمایل دارید با برترین و حرفه ای ترین طلا و جواهرسازان ایران آشنا شوید پیشنهاد می کنیم که ادامه این مقاله را دنبال کنید تا شما را با خوش نام ترین ها آشنا کنیم.

ست حلقه ازدواج جواهر

یکی از مراحل انجام مراسم ازدواج خرید ست حلقه ازدواج می باشد که تقریبا در تمام کشورها رایج است.
این رسم دلنشین از گذشته تا به امروز رواج داشته و تقریبا اصلی ترین مرحله ازدواج است. در واقع ست حلقه نامزدی پیوند میان دو نفر را اعلام می کند.

برخی از زوج ها که سلیقه ساده پسند و مونوکروم دارند ترجیح می دهند حلقه ها به صورت ساده و رینگی باشند. همان طور که می دانید این رینگ ها می توانند از جنس طلا یا نقره و نیز تیتانیوم یا پلاتین ساخته شوند که به خاطر ساده بودن قیمت پایین تری دارند.
اما گروهی دیگر که به تجملات و خودنمایی علاقه وافر دارند حلقه و پشت حلقه هایی را انتخاب می کنند که روی آن سنگ های قیمتی کار شده باشد.

سنگ ها دارای انواع مختلف هستند که در دو گروه قیمتی و نیمه قیمتی جای می گیرند و به دلیل درخششی که به زیور آلات می بخشند بسیار محبوب اند.

گرانترین حلقه ازدواج جواهر

امروزه گران ترین و پرطرفدارترین گوهر قیمتی الماس می باشد که دارای تراش های مختلف است. مطمئنا معروف ترین مدل تراش الماس، برلیان می باشد که نه تنها روی حلقه ها بلکه روی همه اقلام اکسسوری ها و زیور آلات کار می شود. مدل دیگر تراش الماس که بسیار لاکچری و شیک است که مارکیز نام دارد و شبیه به چشم تراش داده می شود. از جمله سنگ های زینتی دیگر که در گروه قیمتی است زمرد نام دارد.

زمرد در ترکیب با الماس زیبایی منحصر به فردی به جواهرات می بخشد. دو سنگ یاقوت کبود و یاقوت سرخ از دیگر سنگ های محبوب نزد افراد در بسیاری از کشور ها می باشد.

سنگ های نیمه قیمتی و بسیار زیبا عبارت اند از فیروزه، اپال، توپاژ، عقیق، زبرجد. ست حلقه برلیان یکی از رایج ترین حلقه های جواهر است که مشتریان بسیاری در بازار دارد.

بهترین سایت خرید طلا

به طور کلی به علت تنوع در طراحی ست حلقه ازدواج نمیتوان قیمت مشخصی برای آن ها تعیین کرد. هم چنین نوسانات روزانه قیمت و تورم دلیلی دیگر بر مشخص نبودن قیمت طلا و جواهر است. همین موضوع متاسفانه باعث سو استفاده برخی از فروشندگان شده که قیمت آن ها را مطابق با سود و منفعت خود تغییر می دهند. به همین منظور ما به شما همراهان عزیز پیشنهاد می کنیم که به سایت فروشگاهی جواهرات مراجعه کنید و قیمت به روز تمامی جواهرات را مشاهده نمایید.

این فروشگاه با حذف واسطه ها و ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده باعث قطع شدن سود واسطه ها شده، به همین علت زیور آلات با قیمتی بسیار مناسب به خریداران عرضه می شوند. بنابراین چنان چه تصمیم به خرید حلقه نامزدی جواهر با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارید این فروشگاه بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود.

جواهرات یونیک

لازم به ذکر است که مجموعه طلا و جواهر طراحی حلقه ها را بسیار متنوع انجام می دهد. مشتریان می توانند هر مدلی که در نظر دارند اعم از حلقه ساده، حلقه تک نگین، حلقه پر نگین با یک ردیف سنگ های ریز، حلقه تک، حلقه نامزدی ست، حلقه طلا زرد، حلقه طلا سفید و حلقه نقره را در فروشگاه مذکور بیابند.

از دیگر مزیت های مهم این مرکز فروش ارائه شناسنامه جواهرات اصل و فاکتور یا رسید رسمی محصول خریداری شده است. هم چنین خریداران می توانند از ضمانت نامه معتبر و با ارزش بهره مند شوند. لازم به ذکر است که فروشگاه نام برده امکان خرید اینترنتی برای عزیزانی که توانایی دسترسی حضوری ندارند را فعال کرده است.

شما عزیزان می توانید با ورود به سایت این مجموعه تصاویر مربوط به محصولات و نیز قیمت آن ها را مشاهده سپس نمونه مدنظر را به صورت آنلاین سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *