مقالات

انگشتر دخترانه طلا

شناخت انگشتر دخترانه طلا به عنوان یکی از اقلام پرطرفدار زیور آلات موضوع این پست ما می باشد. بنابراین به شما پیشنهاد می دهیم برای آشنایی با این اکسسوری محبوب ما را در ادامه این مقاله همراهی نمایید. به طور کلی از گذشته تا کنون استفاده از جواهرات بسیار رایج بوده است. امروزه با پیشرفت صنعت طلا سازی طراحی زیور آلات در مدل های مختلف و بسیار متنوع انجام می شود به طوری که تقریبا تمام سلایق خریداران پوشش داده شده است.

هم چنین طلا سازان خبره ای وجود دارند که می توانند مدل انتزاعی سفارش دهندگان را روی فلز طلا پیاده کنند و طرح مدنظر آنان را به بهترین نحو بسازند. انگشتر طلا زرد و یا طلا سفید یکی از زیورآلاتی است که دامنه طراحی آن بسیار گسترده است و شامل انواع انگشتر مردانه، زنانه، دخترانه، ظریف، بزرگ، نگین دار، بدون نگین و غیره می باشد به طوری که گاه مشتری در انتخاب کردن یک مدل از میان انواع مدل های زیبا و متنوع دیگر دچار تردید می شود.

انواع انگشتر دخترانه طلا

دخترها یکی از طرفداران پر و پا قرص انگشتر می باشند که برای هر مناسبت خاص، انگشتر متناسب با آن دارند. در ادامه جهت آشنایی بیش تر به چند مدل مختلف از انواع انگشتر طلا شیک دخترانه اشاره می کنیم.

  • انگشتر دخترانه طلا طرح گلبرگ
  • انگشتر طلا بی نهایت
  • انگشتر طلا دخترانه طرح پروانه
  • انگشتر طلا دخترانه تک نگین برلیان
  • انگشتر طلا دخترانه کارتیه
  • انگشتر دخترانه سولیتر رزگلد
  • انگشتر طلا زرد دخترانه بدون نگین طرح گل
  • انگشتر طلا زرد دخترانه طرح گل سرخ با نگین الماس تراش برلیان
  • انگشتر طلا بدون نگین دخترانه توری

در ادامه به روش تشخیص انگشتر طلا اصل از بدل، نحوه برق انداختن، قیمت و خرید امن آن خواهیم پرداخت.

انگشتر دخترانه طلا اصل

متاسفانه در طی چند سال گذشته تولید زیور آلات تقلبی بسیار افزایش یافته و باعث ایجاد دغدغه ذهنی برای خریداران شده است. از طرفی دیگر تورم و نوسان قیمت نیز به راهی برای کلاهبرداری فروشندگان سودجو تبدیل شده است. به همین منظور ما از شما دعوت می کنیم مطلب زیر را به دقت بخوانید تا بدانید که چگونه انگشتر طلا دخترانه اصل را از تقلبی تشخیص دهید. البته لازم است ذکر کنیم که روش های زیر برای تشخیص اصل بودن سایر منسوجات طلا نظیر دستبند، النگو، گوشواره و گردنبند طلا نیز مناسب اند.

• ید

ید نمی تواند روی طلای اصل خش بیندازد. مقداری ید روی انگشتر یا سایر زیور آلات طلای خود بکشید اگر ردی از خود به جای گذاشت یعنی طلا تقلبی است.

• یخ

طلا و نقره اصل خاصیت رسانش گرمایی از خود نشان میدهند. روی یک تکه یخ انگشتر طلای خود را قرار دهید اگر سریع تر از حد معمول ذوب شد می توان به اصل بودن فلز اعتماد کرد.

• آمونیاک

مقداری آمونیاک روی زیور آلات خود بریزید. اگر سطح آن تیره شد یعنی تقلبی است و به آن اعتماد نکنید. البته لازم است بگوییم که این روش بیش تر برای تشخیص طلا سفید کاربردی است.

• رنگ رفتگی

به طلای خود دقت کنید و همه بخش های مختلف آن را بررسی کنید. اگر در قسمتی از آن رنگ رفتگی دیدید به اصل بودن آن شک کنید. زیرا ممکن است فقط روکش آن طلا باشد.

• صدا

با استفاده ار فلزی دیگر ضربه ای به انگشتر وارد کنید. اگر صدای تولید شده تیز و شبیه به صدای زنگ بود یا ارتعاش آن یک تا دو ثانیه ادامه یافت احتمال تقلبی بودن آن بالا است.

• کد های حک شده

بر روی فلزات طلا، نقره و پلاتین اصل کدهایی حک می شوند که بیان گر اطلاعات مربوط به آنها می باشند. به کدهای روی انگشتر رجوع کنید. باید خوانا و واضح باشد، سپس با استفاده از جست و جو در اینترنت به درستی آن پی ببرید.

برق انداختن انگشتر دخترانه طلا

در ادامه به دو روش برق انداختن انگشتر طلا دخترانه در منزل می پردازیم. البته توجه نمایید که می توانید برای براق کردن سایر اقلام طلا و جواهر نیز از این روش ها استفاده کنید.

• آمونیاک

آمونیاک برای تمیز کردن زیور آلات گزینه مناسبی است اما دقت کنید که نباید به عنوان یک تمیز کننده دائمی برای آن ها باشد زیرا از لحاظ شیمیایی ممکن است سوزاننده باشد. درون یک ظرف به مقدار ۶ پیمانه آب بریزید. یک پیمانه آمونیاک به آن اضافه کنید تا نسبت ۶ به ۱ رعایت شود. طلا را به مدت کم تر از ۶۰ ثانیه درون محلول قرار دهید.
یک صافی یا آبکش درون سینک بگذارید سپس ظرف محلول را همراه با طلا درون آن برگردانید تا همه قسمت های آن به یکباره از محلول خارج شود. زیور آلات را زیر آب جاری با ملایمت شست و شو دهید. پس از آن با استفاده از پارچه نرم آن ها را خشک کنید و سپس روی یک حوله در معرض هوای آزاد قرار دهید تا کاملا خشک شوند. اگر آب روی انگشتر بماند لک می شود.

• خمیر دندان

اگر در لبه ها و دیگر قسمت های پنهان انگشتر طلا دوده و آلودگی وجود دارد می توانید از خمیر دندان استفاده کنید. درون یک ظرف به اندازه ۱ الی ۲ قاشق غذا خوری آب بریزید. سپس مقدار کمی به اندازه بند انگشت تان خمیر دندان به ظرف اضافه کنید و هم بزنید.
ماده خمیری به دست آمده را با استفاده از یک برس یا مسواک بسیار نرم روی طلای خود بکشید. به لبه و گوشه کناره ها بیش تر دقت کنید.

پس از این که مطمئن شدید همه آلودگی ها پاک شدند طلا را با آب تمیز کنید. حواس تان باشد حتما خمیر دندان کاملا از روی آن پاک شود. در مرحله آخر با استفاده از یک پارچه تمیز و سپس قرار دادن روی یک حوله در هوای آزاد آن ها را خشک کنید.

بهترین سایت خرید طلا

خرید انگشتر دخترانه طلا مستلزم رعایت نکاتی است که به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

  • پیش از خرید باید انگشتر متناسب با رنگ پوست تان انتخاب کنید. اگر پوست تان گرم است انگشتر زرد و اگر سرد است انگشتر سفید انتخاب کنید.
  • سایز انگشتان در صبح که هوا سردتر است معمولا کوچک و در نیمه روز بزرگتر می شود بنابراین برای انتخاب سایز مناسب چند بار در طول روز انگشتر را امتحان کنید.
  • سایز آن طوری نباشد که از بند انگشت رد نشود یا به راحتی دور انگشت بچرخد.
  • سطح داخلی این اکسسوری باید صاف و بدون درز باشد چرا که باعث ایجاد احساس ناخوشایند در اثر تماس آن با سطح پوست می شود.
  • برای خرید انواع انگشتر طلا زنانه و مردانه و دخترانه اصل، باید به طلا فروشان معتبر و خوش نام مراجعه شود در غیر این صورت امکان دریافت جنس تقلبی در ازای پرداخت مبلغ زیاد وجود دارد.
  • در صورت نگین دار بودن انگشتر باید از اصل بودن سنگ های قیمتی به کار رفته اطمینان حاصل نمایید.

در راستای دو نکته آخر ما به شما مجموعه طلا و جواهرات یونیک را به عنوان بهترین سایت خرید طلا معرفی می کنیم که می توانید با مراجعه به آن خیالی آسوده لذت یک خرید با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای خود به ارمغان بیاورید.

این مجموعه در زمینه ارائه زیور آلات اصل و مرغوب رضایت و اعتماد همه مشتریان خود را جلب کرده است. فروشگاه مذکور با حذف واسطه ها درصد زیادی از سود فروش را حذف کرده و محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب و رضایت بخش به فروش می رساند. چنان چه شما مخاطبان گرامی توانایی دسترسی حضوری ندارید می توانید از امکان خرید اینترنتی این فروشگاه بهره ببرید.

کافی است با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه طلا و جواهرات یونیک از تصاویر مربوط به اقلام مخالف زیور آلات دیدن کنید و سپس محصول مدنظر را سفارش دهید تا در اسرع وقت به شما تحویل داده شود. ضمنا ارائه فاکتور رسمی خرید، ضمانت نامه و شناسنامه جواهرات از دیگر مزایای خرید از این سایت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *