مقالات

قیمت انگشتر برلیان

یکی از پرطرفدارترین اکسسوری ها انگشتر برلیان می باشد که به انگشتان دست زیبایی و ظرافت خیره کننده ای می بخشد. اگر شما مخاطبان گرامی نیز از علاقمندان به این زیبنده ی دلفریب می باشید پیشنهاد می دهیم ما را در ادامه ی این مطلب همراهی کنید تا شما را با ویژگی ها و انواع و قیمت انگشتر برلیان آشنا کنیم.

محبوبیت طلا و جواهرات در بین همه ی افراد و مخصوصا بانوان بر کسی پوشیده نیست. در این بین انگشتر جواهر نسبت به سایر اقلام اکسسوری ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد چرا که با جای گرفتن روی انگشت بسیار در معرض دید قرار می گیرد و با ظرافت بخشیدن به دستان قدرت بالایی در جلب توجه اطرافیان خواهد داشت.

همان طور که می دانید انگشترهای جواهر دارای انواع مدل های مختلف ساده و نگین دار هستند که جنس نگین آن ها معمولا از سنگ های زینتی و بهادار مثل فیروزه, عقیق, برلیان, زمرد, الماس و … می باشند. از میان جواهر نام برده انگشترهایی که با نگین برلیان تزئین شده باشند خریداران بیش تری دارد. زیبایی منحصر به فرد این حلقه جواهر دلیل انتخاب فراوان آن است.

احتمالا خیلی از شما عزیزان اطلاع نداشته باشید که برلیان در واقع همان الماس تراش خورده می باشد که در طرح های متنوع و دلخواه مشتریان برش داده می شوند. همان طور که می دانید الماس یکی از گران ترین و با ارزش ترین کانی های زینتی می باشد به همین علت انگشترها و اکسسوری هایی که با برلیان زینت داده می شوند بسیار گران قیمت تر از دیگر منسوجات طلا و جواهرات می باشند.

گاهی برخی از زرگران و سازندگان اکسسوری های زینتی انگشترهای الماس دار یا همان برلیان برش خورده را با سنگ های دیگری از اجناس مختلف تزئین می کنند و بدین وسیله طلاها را چشم گیر تر می کنند. به عنوان مثال می توان یک نگین برلیان در وسط قرار داد و اطراف آن را با نگین های دیگری از سنگ هایی که پیش تر ذکر شد پر کرد. مروارید, یاقوت, گارنت, عقیق, اپال, توپاز و … می توانند در کنار برلیان جلوه ای فوق العاده به طلاها ببخشند.

انواع و قیمت انگشتر برلیان

امروزه شما می توانید در بازار جواهرات انواع انگشتر برلیان را در طرح ها, مدل ها و اجناس مختلف ببینید. بدین معنا که اگر شخصی به منظور خریداری انگشتر برلیان به مرکز خرید مراجعه بکند با انواع بسیار متفاوتی از آن ها روبرو می شود که دست او را برای انتخاب باز می گذارد. به طور کلی اگر بخواهیم انگشترها و متعاقبا سایر آیتم های طلا را دسته بندی کنیم می توان آن را بر اساس موارد زیر طبقه بندی کنیم.

  • جنس انگشتر و اکسسوری های برلیان دار می تواند از فلزات مختلف مانند طلا, نقره, پلاتین, تنگستن و …. باشد که در ترکیب با نگین هایی از برلیان جلوه ی ویژه ای خواهند داشت.
  • انگشترهای برلیان در انواع مختلف ساده یا شلوغ طراحی می شوند. بنابراین افراد می توانند مطابق با سلیقه شان انگشترهای تک نگین یا پر نگین خریداری نمایند. همان طور که بالاتر گفته شد در انگشترهای پرنگین, تمامی نگین ها می توانند منحصرا از برلیان یا به صورت ترکیبی با اجناس دیگر مثل مروارید و زبرجد و… ساخته شوند.
  • انگشتر برلیان می تواند هم برای زنان و هم برای مردان انتخابی مناسب باشد و محدودیت جنسیتی ندارد.

انواع انشگشتر زنانه بلریان

در ادامه جهت آشنایی بیش تر چند نمونه از انواع مختلف این آیتم را نام برده ایم.

  • انگشتر برلیان اتمی زنانه اصل
  • انگشتر برلیان اتمی مردانه اصل
  • انگشتر برلیان نامزدی زنانه و مردانه
  • انگشتر برلیان طلا سفید تک نگین
  • انگشتر طلا سفید برلیان تک نگین
  • انگشتر دو رنگ سفید و زرد برلیان
  • انگشتر برلیان نقره زنانه
  • انگشتر برلیان نقره اتمی

این ها فقط تعداد محدودی از انواع مختلف انگشترها می باشند.

در صورتی که مشتریان مدل مدنظرشان را در مرکز خرید نیافتند می توانند طرح انتخابی شان را به سازنده ی طلا و جواهر سفارش بدهند تا انگشتر دلخواهشان دقیقا مطابق با ایده شان به آن ها تحویل داده شود. چنان چه شما دوستان گرامی نیز جهت سفارش مدل ذهنی تان به دنبال فروشگاهی مطمئن می باشید با ما در ادامه همراه باشید تا شما را با سایتی بسیار مطمئن و با سابقه آشنا کنیم.

تشخیص انگشتر برلیان اصل از تقلبی

اکنون که تا به این جای این مقاله تا حدودی با ویژگی های انگشتر و جواهرات برلیان آشنا شدید, لازم است به راه های تشخیص انگشتر برلیان اصل از تقلبی و فیک بپردازیم.

احتمالا برای شما هم تا به حال پیش آمده که هنگام خرید جواهرات دو به شک از خود پرسیده باشید که آیا این طلا و جواهرات اصل هستند؟ آیا نگین و سنگ های به کار رفته در آن ها مصنوعی و تقلبی هستند؟ آیا مبلغی که پرداخت می کنیم دقیقا متناسب با جنس محصول است؟ و دهدها سوالات دیگر از این قبیل… .

این پرسش ها درمورد خرید انگشتر برلیان اصل نیز صدق می کند چرا که می دانیم برلیان یا همان الماس تراش خورده بسیار گران قیمت و پرارزش است بنابراین اطلاع از واقعی بودن آن بسیار حائز اهمیت است. اما چگونه می توانیم مطمئن شویم؟

قطعا این سوالی است که اکنون در ذهن شما نقش بسته. ما در پاسخ به شما می گوییم فقط با کمک گرفتن از یک فرد متخصص و کارآزموده امکان پذیر است.

بنابراین اگر شما در این زمینه تخصصی نداشته باشید هرگز نخواهید توانست برلیان اصل را از تقلبی تشخیص بدهید. درواقع الماس های فیک که در لابراتورها توسط افراد متقلب و سودجو ساخته می شوند به قدری شبیه به الماس های واقعی هستند که تشخیص آن ها بسیار سخت می شود. به طوری که گاهی حتی متخصصان و جواهر سازان نیز از امر تشخیص عاجز می شوند.

البته جای نگرانی نیست و می توان از یک تبصره تحت عنوان شناسنامه برلیان کمک گرفت. بدین صورت که در صورت تصمیم به خرید برلیان از فروشنده درخواست کنید که شناسنامه آن را به شما تحویل دهد. این شناسنامه ها توسط شخص متخصصی که عضو انجمن ارزیابی با اعتبار مثل انجمن امریکا بوده تایید می شوند. هم چنین موسسات ارزیابی الماس واقعی بر آن ها نظارت دارند. بنابراین اگر شناسنامه انگشتر برلیان به شما تحویل داده شد می توانید با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.

خرید انگشتر برلیان اصل

قطعا خرید انگشتر برلیان اصل باید متناسب با میزان وجه و بودجه شما باشد. قیمت انگشتر برلیان بسیار به قیمت نگین برلیان های آن وابسته است. احتمالا می دانید که واحد اندازه گیری برلیان قیراط است و به طبع هرچه میزان قیرات یک انگشتر برلیان بیش تر باشد قیمت کلی آن نیز بیش خواهر بود. این موضوع در مورد خرید سایر اقلام جواهرات نیز صدق می کند.

بدین منظور که قیمت سنگ های جواهراتی به کار رفته در طلا تاثیر بسزایی بر قیمت کلی آیتم دارد. با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله نتیجه میگیریم که جهت خریداری جواهرات برلیان باید حتما به مراکز خرید معتبر و قابل اطمینان مراجعه شود. متاسفانه امروزه فروشندگان منفعت طلب بسیاری وجود دارند که با فروش برلیان های تقلبی و یا از طریق گران فروشی از مشتریان ناآگاه سود جویی می کنند.

سایت جوهرات یونیک

در همین راستا ما به شما همراهان گرامی سایت جواهرات را به عنوان بهترین و مطمئن ترین سایت خریداری طلا و جواهرات معرفی می کنیم. از جمله مزیت های قابل توجه سایت مذکور این است که شما می توانید در صورت نداشتن شرایط مراجعه حضوری جواهر یا طلای مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید سپس آن را در کوتاه ترین مدت زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

هم چنین ارائه جواهرات اصل و مرغوب توسط این سایت سابقه درخشان و مورد اعتمادی را برای آن رقم زده که توانسته رضایت و آسودگی خیال مشتریان را برای آنان به ارمغان بیاورد. ضمنا لازم است ذکر کنیم که سایت جواهرات تمامی طلا و جواهرهای خود را با قیمت واقعی و بدون هیچ هزینه اضافی همراه با فاکتور و شناسنامه های معتبر به خریداران خود عرضه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *