مقالات

انگشتر جواهر زنانه

از دیرباز تاکنون استفاده از زینت ها و اکسسوری های جواهری در بین خانوم ها و نیز آقایان بسیار رایج بوده است در همین راستا تصمیم داریم به معرفی ویژگی های انگشتر جواهر زنانه بپردازیم. محبوبیت جواهرات در بین مردم به قدری بوده که با هر وسیله ای که امکانش بود انواع مختلف زیور آلات را می ساختند.

با توجه به پیشرفت صنعت جواهر و زرگری امروزه ساخت و طراحی آن ها نیز دستخوش تحولاتی شده به طوری که سازندگان جواهر سعی دارند نهایت استفاده از قدرت خلاقیت خود را به کار گیرند تا بتوانند با تولید زیور آلات در طرح های مختلف تمامی انواع سلیقه های متفاوت مشتریان را پوشش دهند به طوری که امروزه شما برای خرید اکسسوری مورد نظر دامنه ی وسیعی جهت انتخاب در مقابل خود خواهید داشت.

انگشتر جواهر زنانه

در بین همه ی منسوجات جواهر و طلا انگشتر به علت قرار گرفتن در میدان دید بزرگ تر طرف داران بیش تری دارد. زیبندگی این حلقه ی فلزی و گران بها بر روی انگشتان ظرافت و زیبایی دستان را دو چندان می کند بدین دلیل است که از محبوبیت بیش تری در بین بانوان و آقایان در هر رنج سنی از کودک تا بزرگ سال برخوردار می باشد.

تولید انگشترها و سایر جواهرات در طرح های بسیار متنوع علاوه بر بخشیدن قدرت انتخاب به مشتریان و جلب رضایت آن ها به عنوان یک نکته ی عطف محسوب می شود چرا که می تواند در صنعت جواهر سازی و در نهایت در پیشرفت روند اقتصادی کشور نقش موثری داشته باشد.

به نحوی که امروزه این شغل به یکی از پر انتخاب ترین و پردرآمدترین مشاغل کشور و جهان محسوب می شود.
اگر شما مخاطبان عزیز نیز قصد دارید با انگشتر جواهر زنانه و انواع و نیز جنس آن ها آشنا شوید پیشنهاد می دهیم ما در ادامه ی این مطلب همراهی نمایید.

انواع انگشتر جواهر زنانه بر حسب نگین

رکاب نگین نام دیگر انگشتر نگین دار است به معنای وسیله ای که نگین روی آن قرار می گیرد. جنس نگین می تواند از سنگ های مختلف باشد که هر کدام زیبایی و درخشش خاصی به رکاب نگین می بخشد. در ذیل ویژگی های انواع مختلف نگین ها به اختصار معرفی شده است.

انگشتر با نگین فیروزه

فیروزه ( به زبان عربی ظفر خوانده میشود) یکی از انواع سنگ های قیمتی است که معدن اصلی آن در خراسان و در نزدیکی
نیشابور قرار دارد. این سنگ به علت داشتن مس در ترکیبات شیمیایی به رنگ های سبز و آبی دیده میشود. علاوه بر زیبایی خیره کننده آن, به اعتقاد بسیاری میتواند امواج مثبت و آرامبخش از خود متسع کند.

انگشتر با نگین زمرد

پس از الماس, زمرد به عنوان باارزش ترین سنگ زینتی شناخته میشود. این سنگ دارای دو نوع تراش منشوری و تراش صاف میباشد. معادن اصلی زمرد در سودان, مصر, هند و … یافت میشود.

انگشتر با نگین یاقوت

زیبایی مسحور کننده یاقوت باعث به کار بردن آن در ساخت زیور آلات و به خصوص انگشترهای نگین دار شده. این سنگ در رنگ های سبز, سفید, سرخ, کبود یا زرد دیده میشود.

انگشتر با نگین عقیق

عقیق یک سنگ نیمه قیمتی است که معادن آن در یمن, هند, مغرب و هندوستان میباشد. قابل ذکر است که عقیق یمنی از انواع دیگر بیشتر مورد تایید قرار میگیرد.

انگشتر با نگین لاجورد

سنگ لاجورد نیز نیمه قیمتی است که در کوه لاجورد پیدا میشود. برخی بر این باورند که لاجورد میتواند در بهبود اسهال, بی خوابی, صفرا و نیز رویش مژه های چشم موثر باشد. توجه کنید که سنگ های شفاف تر و صاف تر مرغوبیت بیشتری دارند.

انگشتر با نگین لعل

لعل یکی دیگر از سنگ های ارزشمند و زینت بخش به انگشتر و سایر جواهرات است که سرخ رنگ است. نکته قابل توجه درمورد لعل این است که میتوان بر اثر مالش آن مقداری الکتریسیته ایجاد کرد.

جنس انگشتر جواهر زنانه

جنس انگشتر جواهر زنانه و مردانه می تواند از انواع مختلف زیر باشد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های متفاوتی از نظر ظاهر, میزان استحکام, قابلیت چکش خواری, مدت دوام, قیمت و … می باشد.

انگشتر جواهر طلا

طلا یکی از فلزهای مستحکم است که از قابلیت چکش خواری برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این فلز نرم بودن است که استفاده از آن را راحت تر میکند. لازم است ذکر کنیم جهت مستحکم تر ساختن طلا, فلزهای دیگری همچون نقره, نیکل, پلادیوم را با آن ترکیب می کنند و مطابق با فلزهای اضافه شده عیار آن تعیین میشود. حتما می دانید که به غیر از طلای ۲۴ عیار باقی طلاها تحت عنوان آلیاژ طلا نامیده میشوند.

انگشتر جواهر نقره

نقره یکی دیگر از فلزهای نرم است که در ساخت انگشتر و سایر جواهرت بسیار کاربرد دارد. فلز نقره نمیتواند به تنهایی استحکام بالایی داشته باشد به همین سبب فلز مس را با آن ترکیب می کنند. نقره استرلینگ به علت خلوص ۹۲.۵ درصدی که دارد بسیار معروف است. دقت کنید که فلز نقره در اثر تماس با عرق بدن و یا اکسید گوگرد موجود در هوا به مرور زمان تیره می شود. البته جای نگرانی نیست و شما می توانید با روش پولیش کاری تیرگی آن را برطرف کنید.

انگشتر جواهر پلاتین

پلاتین یکی از فلزهای مورد توجه همه ی افراد زیور دوست و به خصوص آقایان می باشد. این فلز بسیار سنگین و دارای مقاومت بالایی است و همین امر باعث ارزشمندی آن شده. به طور معمول فلزهایی چون مس, روتیوم, تیتانیوم و رودیوم را با پلاتین ترکیب میکنند.

انگشتر جواهر الماس

قطعا زیبایی خیره کننده و نیز بالا بودن قیمت الماس بر کسی پوشیده نیست. رنگ آن طیفی از سفید تا سایه هایی از زرد و قهوه ای می باشد. توجه کنید که الماس های شفاف و واضح تر گران ترند.

خرید انگشتر جواهر زنانه

واقعیت این است که خرید جواهرات کار ساده ای نیست و نیازمند به در نظر گرفتن جوانب بسیاری است. متاسفانه مراکز فروشی وجود دارند که در جهت منفعت خود جواهراتی فیک و نامرغوب وارد بازار می کنند اما با باقیمتی برابر با قیمت جواهرات اصل به فروش می رسانند.

در هر همین راستا ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که اگر تصمیم به خرید انگشتر جواهر زنانه و نیز دیگر اقلام جواهرات دارید به بهترین سایت خرید جواهر یعنی سایت جواهرا مراجعه نمایید و با خیالی آسوده محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید. سایت مذکور مشتریان خود را از مزیت های دیگری نیز بهره مند می سازد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • این سایت تمامی منصوبات خود را بدون هیچ مبلغ مازاد و کاملا منصفانه به فروش می رساند.
  • تمامی آلات زینتی را با کیفیت بالا و از طلای اصلی و واقعی به مشتریان عرضه می کند.
  • خریداران خود را از فاکتور و هم چنین شناسنامه طلای خریداری شده بهره مند می کند.
  • با ارائه ی طرح های بسیار متنوع و خلاقانه تمامی سلایق خریداران را دربر میگیرد به همین جهت همواره سایت انتخابی سخت پسندان بوده است.
  • محصولات خود را به صورت حضوری و غیر حضوری( اینترنتی و آنلاین) به مشتریان عرضه می نماید.
  • تصاویر کلیه ی منصوبات همراه با قیمت های به روز شده در این سایت قابل مشاهده اند.
  • طلاهای خریداری شده به صورت غیر حضوری را در کم ترین مدت زمان ممکن به مشتری ارسال می کند.
  • امکان سفارش طرح دلخواه با هر سایزی در این سایت وجود دارد.
  • پیشینه ی درخشان سایت جواهرا در عرضه ی طلا و جواهرات با کیفیت و بسیار مرغوب و هم چنین با قیمت واقعی توانسته اعتماد مشتریان را جلب کند بدین سبب امروزه به یکی از بهترین و مطمئن ترین سایت فروشگاهی جواهر محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *