مقالات

انگشتر جواهر و مدل های آن

انگشتر جواهر، یکی از جذاب ترین منسوجات جواهرات است که در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است.

زرگران با استعداد و با سلیقه کشورمان آن را در انواع رنگ های زرد و سفید طراحی می کنند.

همچنین با انواع جنس طلا زرد، طلا سفید، پلاتین، تتانیوم، نقره و رزگلد ساخته می شوند. به شکل پرنگین، تک نگین در جواهر فروشی و طلافروشی عرضه می شوند.

بنابراین این فلز زیبا و دوست داشتنی، با هر نقش و نگار و رنگی که طراحی شود، مجذوبیت مخصوص به خود را دارد و می تواند حس لوکس بودن را به خوبی به فرد القاء کند.

شامل طرح های متنوع در طرح های زنانه و مردانه است. یکی از این نمونه ها انگشتر جواهر فلاور است که به شکل زیبایی تراش داده شده و با نگین های زیادی تزئین شده است.

انگشتر یکی از فاکتورهای پرطرفدار است و بعد از حلقه از درجه فروش بالایی برخوردار است. این فلز ارزشمند را در جهت ایجاد زیبایی ظاهری و شیک بودن استفاده می نمایند.

در زمینه های دیگر نیز به عنوان انگشتر نشان برای عروس خانم ها بکار می رود. همچنین بهترین کادو برای روز زن، روز دختر، کادوی ازدواج و غیره خواهد بود.

اما نکته قابل توجه این است که هنگام خرید انگشتر می بایست ابتدا بودجه خود را در نظر بگیریم. زیرا قیمت همه آن ها به یک شکل نخواهد بود.

انگشترهایی با نگین های فراوان و درشت یا مدل هایی که با سنگ های اصلی و گران قیمت طراحی شده اند، مسلماً وزنی سنگین تر نسبت به مدل های مشابه دارند.

بنابراین قبل از رهسپار شدن به گالری های جواهرفروشی، لازم است که سوای هزینه، به نحوه خرید و وزن کردن انواع مدل های انگشتر جواهر توجه کنیم و از چگونگی خرید و فروش جواهر حتما اطلاعاتی داشته باشیم.

انگشتر جواهر

انواع مدل های انگشتر جواهر

همان طور که در مطلب قبلی اشاره کردیم انگشترها را در مدل ها و نمونه های متفاوتی می سازند و تنوع در آن فراوان است.
اما در این میان نمی توان انگشترهایی که با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی زیبا و درخشان طراحی می شوند را نادیده گرفت.

این مدل ها با سنگ هایی چون: برلیان، عقیق، یاقوت، توپاز، زمرد، الماس، فیروزه، گارنت و سایر سنگ های دیگر مزیّن می شوند و همگی تلولو و جذابیت خاصی را ایجاد می کنند.

نمی توان گفت کدام نمونه زیباتر و خاص تر است چرا که کلیه مدل ها ماهرانه و با خلاقیت فوق العاده طراحان و سازندگان طلا و جواهر ساخته شده اند و انتخاب از میان این همه مدل لوکس کار سختی می باشد.

به روز و مدرن بودن انگشترها نیز یکی از دلایلی است که گزینش را برای کاربران مشکل کرده است و تنوع موجب شده تا آن ها را ساعت ها در گالری ها معطل نگه دارد.

بر همین اساس ما به شما پیشنهاد می کنیم تا به گالری عکس انگشتر جواهر در وب سایت جواهرات مراجعه نمایید و تمام عکس های مربوط به انگشتر و سایر مدل های آن را مشاهده کنید.

این شیوه، راهی جهت ایجاد سهولت در انتخاب می باشد و از طرف دیگر باعث صرفه جویی در زمان خواهد شد.

انواع مدل های انگشتر

اکنون برای آشنایی بیشتر در نظر داریم تا به معرفی سایر انواع مدل های انگشتر جواهر بپردازیم. با ما همراه باشید.

  • انگشتر جواهر فلاور
  • انگشتر جواهر زنانه گارنت و الماس تراش
  • انگشتر جواهر مارکیز
  • انگشتر جواهر کلاسیک
  • انگشتر جواهر طلا زرد
  • انگشتر مزین به یاقوت کبود و برلیان
  • انگشتر جواهر تخمه چیپسون
  • انگشتر چند جواهر ۹ نگین معدنی هفت سنگ چاکرا
  • انگشتر جواهر رونیکا مزین به یاقوت سرخ
  • انگشتر جواهر نقره نگین کریستال
  • انگشتر جواهر ۵ تخمه طلا
  • انگشتر جواهر زیرکونیوم
  • انگشتر جواهر نقره نگین طرح توپاز آبی

انگشتر طلا نگین دار

انگشترها جز فلزاتی هستند که بشر از قدیم الایام برای ایجاد زیبایی ظاهری، در تکاپوی ساخت آن از انواع فلزات و حتی دوریختنی ها بوده است.

این غریزه شیک بودن تا به امروز با انسان ها همراه بوده است و همواره او را به طراحی و ساخت زیورآلاتی سوق می دهد که با کاربرد آن ها، منحصربه فرد بودن و زیبایی را در وجود خود احساس کند و از آن لذت ببرد.

با گذشت سال ها متمادی و ایجاد شیوه های متفاوت آموزش طراحی طلا و جواهرات و تربیت طراحان خوش سلیقه و با استعداد، در شکل ظاهری سایر منسوجات طلا و جواهر و هم چنین انگشترها تغییرات جالبی ایجاد شد.

و اکنون طلاسازان خبره توانسته اند انواعی از انگشترهای پر نقش و نگار را روانه بازار طلافروشان کنند.

مدل ها به گونه ای طراحی و برش داده می شوند که مناسب و باب میل همه سلیقه ها باشند و به اصطلاح کاربر پسند هستند.

در نتیجه مشتریان عزیز مختارند نمونه های ساده، شلوغ یا پر طرح و یا انگشتر طلا نگین دار را بر حسب سلیقه خود انتخاب نمایند.

انگشتر طلا نگین دار یا بدون نگین

هرچند اخیراً مدل انگشتر طلا بدون نگین و نگین دار مُد شده است اما بی شک همه طرح های انگشتر اجتناب ناپذیر و دوست داشتنی هستند.

ولی چون کاربرانی که طرفدار مدل های نگین دار و پرنگین هستند، فراوان می باشند برهمین اساس انگشتر نگین دار زنانه و مردانه بیشتر وارد بورس شده اند.

بنابراین زرگران انواع انگشترهای را با نگین هایی چون: برلیان، فیروزه، تتانیوم، عقیق و سایر سنگ های با ارزش دیگر تراش داده و در اختیار علاقه مندان به این نمونه ها قرار می دهند.

نگین ها را به صورت تک نگین، دو نگین یا چند رج نگین ظریف روی انگشترها سوار می کنند. و البته کلیه مدل های های نام برده در رنگبندی های مختلف طلا سفید، طلا زرد و سایر نمونه های آبکاری شده ارائه می شوند.

قیمت انگشتر طلا ۱۸ عیار

چون قیمت طلا و جواهر متغییر است و دائماً شاهد نوسانات این زیورآلات ارزش مند و پربها هستیم، بنابراین نمی توان نرخ ثابتی را برای آن ها در نظر گرفت.

قیمت انگشتر طلا ۱۸ عیار نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود و قیمت هر گرم از انگشتر ۱۸عیار بر حسب نوسانات طلا نرخ گذاری می شود.

از گذشته تا به امروزه، طلا جایگاه خاصی در بین مردم دارد و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. خانم ها جهت ایجاد زیبندگی و آقایان برای سرمایه گذاری آن را خریداری می نمایند.

در نتیجه برای تهیه و خرید یک انگشتر طلا می بایست تمام نکات لازم در خرید و فروش طلا را در نظر گرفت.

مطلع بودن از نحوه خرید زیورآلات قیمتی امری مهم است زیرا وجود سوداگران در سایت ها و گالری های نامطمئن، همیشه دغدغه ای برای کاربران می باشد.

نکاتی درمورد قیمت طلا

این افراد از قیمت متغیر طلا سوء استفاده کرده و محصولات تقلبی خود را با نرخ غیر واقعی به مشتری عرضه می کنند و باعث ایجاد خسارات زیادی برای او خواهند شد.

برهمین اساس توصیه ما این است که طلای خود را از سایت فروشگاهی جواهرات که مکانی بسیار معتبر و مورد اطمینان است، خریداری نمایید.
در این وب سایت کلیه محصولات و اقلام با قیمت واقعی خود و با جنسی باکیفیت و اصل به کاربران محترم ارائه می شوند.

پرفروش بودن این مرکز خرید و اظهار رضایت مشتریان، مصداقی بر این ادعا خواهد بود.

علاوه بر این خدمات وب سایت جواهرات بر هیچ یک از مشتریان پوشیده نخواهد بود. انجام کلیه سفارشات، تحویل سفارشات در کم ترین زمان به درب منزل مشتری، ارسال به کلیه نقاط تنها نمونه ای از خدمات این مرکز هستند.

ارائه شناسنامه و فاکتور محصولات و برخورداری از دو شیوه خرید حضوری و غیرحضوری از مزایای خرید از این سایت می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *